Haluu my readers,
Siou lambat post
Enjoy! ❤️
-kissing on the lips can be a physical expression of affection or love between two people in which the sensations of touch, taste and smell are involved.- wiki
Flashback:
Saya buli rasa nafas dia di muka saya suda.. Mata saya turun pigi mulut dia terbuka sikit.."Chell...." Suara dia.. Mata saya naik merenung mata dia lagi.. Muka dia makin dekat sama muka saya pula..
"Hans...."
Oh noo............😱
😣😣😣
Saya tutup mata erat. Saya buli tercium bau nafas perisa mint.. bau cologne dari baju si Hans.. Sebelah tangan saya masih di dada bidang dia, and its warm.. Am I gonna lose my first kiss to him??Pap!
Tidak sampai 5 saat saya tolak dada dia.. Saya terundur pigi bawah tangga..tangan kami telepas. Nasib kaki saya cepat berundur pigi bawah anak tangga. Its good I learned reflex from taekwondo..
"Ah!"
C Hans mengerang dia terduduk trus di tangga.
Saya tunduk cuba atur nafas saya..pigang dada saya..macam tidak percaya ja apa yang hampir mau berlaku tadi. Saya angkat kepala.. Tinguk dia gusuk2 belakang dia. Dia stop tinguk saya balik.
Now.. Saya mula ada perasaan yang len2 lagi.. Weird!
Saya lansung tidak dapat bercakap apa2 saya tarik beg sandang saya yang terlondeh pigi lengan saya suda.
"Sorry.." Tiba2 dia yang bercakap. Dia pegang dada dia. Mungkin dia rasa bersalah sebab kasi terkejut saya..Tapi saya rasa kan dia tahu juga apa yang hampir berlaku tadi..
"Oh Thats fine...hmm anyway..thanks.. " saya cuba berlagak tenang.. Tapi jantung saya kabak2, pasal kejutan tadi ka? Sh*t!!
"Chell..are you ok?.." Dia bangun turun dari tangga pigi tempat saya.. Saya automatik berundur..
"Opp! Im okay.. Im sorry too.. "
"Why?"
"I pushed you, remember?" Saya senyum nda tau ikhlas ka atau tida..saya kerut dahi lagi.. Awkward!😣
"Ya..but are you okay?"
"Ermm yaa.. Got to go hans im in a rush.. See you later!" Saya potong cakap dia trus jalan daru sana.. Padahal teda2 bha bha mau kelam kabut... Saya angkat jaket saya cover kepala meredah tu hujan masi renyai2..
Astaganaga...... Im not used to feel this way... Its strange.. Weird.. Chilling... Meremang bulu roma ..
Budu! Sepatutnya saya cakap Im not ok dulu.. Manatau dia mau kasih kawan saya pulang buli saya make a move lagi lepas tu.. Easy peasy suda tinggal mau move another step.
Sot! Why I can't deal with this feeling??!
This is my first..😔 Semua perasaan bercampur aduk..Macam sya rasa~
'you have been slain by the enemy!'😕😑😑 macam di dalam online games saya selalu main tu..
Ohhooo chell....
Belum sampai saya menikmati kekalahan saya tiba2 ada kereta hon dari belakang.. saya pusing
The red car.. then dia kasi turun cermin.
'Hans!?' Mula balik tu hati karau2.
"Chell.. you going home? Do you need a ride?"
YOU ARE READING
A Love in 100 Days
RandomA tomboyish girl and a bet ----------------- Saya berhenti di tepi pintu keluar rumah si Hans. Saya keluar berlari anak masuk balik perkarangan rumah dia, sampai depan pintu baru saya mau bersuara, terdengar si Hans bercakap.. "I will make her be in...