☆ミ deel 3🌼

171 10 2
                                    

💖>>hoseok<<💖

Nog maar een set met de laatste punten.
Ik had er nog niet overna gedacht dat we supergoed hadden gespeeld, veel beter dan verwacht.
Al maakte jin een ik-wil-dood beweging, jimin ging perongeluk in de split, En maakte jungkook een dab toen hij een punt had binnen gehaald.
Verder ging het perfect, we hadden goede samenwerking.
Ik pakte de bal en in een beweging vloog hij naar jin. Jin sloeg hem over het net, hij richte precies naar de grond. Tot dat een van de tegenstanders hem net van de grond af had kunnen halen, en gelijk daarna naar de jongen met bruin haar paaste, om eerlijk te zijn is hij best knap.
ʕಠᶅಠʔ
Wat?
Ik walgde van de gedachte. Ik probeerdde me weer te focussen op het spel, maar mijn ogen konden niet stoppen met naar hem te kijken.
Ik zat niet op het spel te letten , dus voordat ik het wist vloog de bal naar mij toe.
hij ging te snel en belande op de grond.
"Shit"
Hoe kon ik zo dom zijn.. moest dat mij nou weer overkomen?
Ik weer met mijn gay gedachten

"Een punt er bij voor the lions!!"
De "knappe "jongen klapte in zijn handen en ging weer in zijn positie staan.

Ik keek naar yoongi en zei :"sorry"

Hij keek me emotieloos aan en knikte.
Het zal wel.
Ik haalde diep adem en richte mijn aandacht op het spel.
Een gespierde jongen van het andere team nam uit, hij gooide de bal hoog in de lucht een brong hem met zijn handpalm aan de andere kant van het net.

De "knappe" jongen ving hem en gaf hem aan een van zijn teamgenoten, en hij sloeg hem krachtig naar onze linker kant. Gelukkig ving jimin hem en gaf hem snel aan jin, jin die al klaar stond sprong in de lucht en stuitterde hem hard op de grond van' de lions'.
De block was niet sterk genoeg dus de bal raakte snel de grond

FIEWWWWWWT!
Een punt voor de bangtan eagels ; 1-1!! Riepde scheids

Ik klapte in mijn handen en riep:" GOED GEDAAAN jin!(:
Jin glimlachde en riep:"yea that's me!!!"
en stond alvast klaar voor de bal die zou aan komen vliegen.

《Mini Tijd skip😓》

FIEEEUUUWWWT!!

12-11 VOOR THE LIONS.
nog een keer, nog een keer en hij schreeuwe zo hard ik zweer je ik draai zijn nek om.
Ik keek geconcetreerd naar een jongen van het andere team die uitnam.
De bal ging hoog in de lucht over de lucht en hij kwam precies op mij af.
ik ,die voor stond in het midden paaste hem hoog terug over het net.
De" knappe" jongen haalde het net om hem van de grond te halen en de bal ging hard terug naar onze kant.
Het ging te snel voor jungkook en hij haalde het net niet.

FIEEEUUWWTTT!!
13-11

Bangtan eagles nemen uit!!!

Ik zag dat jungkook baalde, maar ik stelde hem gerust met een van mijn happy blikken(×:3

Wij namen uit dus, Jin nam uit en hij wierp hem hoog over het net. maar voordat de bal over het net ging kwam er een grote gespierde jongen ervoor, en de bal landde terug op ons veld.

FIEEEEUUWWT!!
14-11
en voor de zoveelste keer maakte hij weer een blok. Nog een punt en de wedstrijd was verloren.
"Kom op jongens we kunnen dit!" Riep ik naar de rest, die onzeker ja zat te knikken.
Jin nam uit, maar deze keer gaf hij alles. Hij gooide hem hoger dan ooit en sloeg hem daarna hard naar het andere veld.
De gespierde jongen was niet lang genoeg en de bal gleed langs zijn vingers. De achterste jongens kon hem wel pakken maar hij gaf een mislukte paas aan zijn teamgenoot en hij belande alsnog op de vloer

FIEUUUUUWWTT
14-12!

de tegenstanders namen uit,
Een van het andere team gooide de bal in de lucht en sloeg hem hard, maar hij sloeg mis, en de bal belande op de vloer.
Yoongi begon in zijn handen te klappen, en zei ook nog flauw:" bedankt!"
Ik lachte zachtjes zodat niemand me kon horen.

FIEEEUUUUWWT!!
14-13!!
De tegenstander sloeg zichzelf wat niet veel nut had.

Wij namen deze keer uit, of terwijl
:'ik'

Ik kreeg de bal en liep naar mijn plaats. Daarna ademde ik een keer diep in, en gooide de volleybal in de lucht.
Ik strekte mijn hand en ik sloeg hem voor mijn gevoel heel hard naar de overkant.
blij moest ik lachen toen ik zag wat er gebeurdde , want terwijl de bal over het net ging sloeg yoongi hem nog harder over het net en belandde hij op de grond

FIEEEEEUUWWT!!
14-14

"Kom op jongens jullie kunnen dit!" Riep onze coach met een glimlach op zijn gezicht.
Hij klapte nog in zijn handen en we begonnen weer.
"Dankje yoongi!" En ik wilde hem een knuffel geven, maar het had geen zin want we stonden te ver en hij accepteerde geen knuffels behalve van jungkook.
Dus ik hield me in en focuste me weer op het spel

Daar gingen we dan, de tegenstanders namen weer uit.
Toen de bal onze kant opvloog.
Ging hij over mij heen, richting jin.
Hij ving hem netjes en de bal ging weer naar de andere kant van het veld.
Je hebt hem!" Riep de "knappe" jongen.
Zijn teamgenoot sprong hoog zodat hij de bal terug over het net kon slaan.
ik sprong hoog om de bal te blokken en jimin volgde mijn voorbeeld.
Jimin zijn haar was rechtopgaan staan toen hij sprong. Vergeleken met zijn lengte kon hij nig aardig hoog springen. Onze handen kwamen dichterbij de bal en het leek alsof de tijd stilstond.
BAAM!

14-15!!
DE BANGTAN EAGLES HEBBEN GEWONNEN!!
ik stond even stil.
Dit. Is. Echt. Geweldig.!!!!
OoOOOooOoeEeeeeEeee Yeaahhh.
ik kon het niet geloven we hadden gewonnen!!
Ik wilde gaan springen en op de grond rollen , maar voordat ik kon bewegen lag jin op mij, hij knuffelde mij heel stevig en de rest van het team kwam er ook gezelie bijzitten.
Auuuuee!!
Hyunng!!
Dat doet pijnnnn)':!!
Terwijl ik langzaam werd geplet fluisterde jimin:" we hebben gewonnen!"
Yoongi die helemaal bovenop lag begon nog harder te drukken.

Yaaaaayyyyy!!!??
Ik redde mezelf door eronder door te kruipen, en ik zette een grote glimlach op. Ik zag het andere team bedroefd weglopen. En Ik maakte een geluks dansje.
Maar ik stopte toen ik een van het andere team onze richting inzag lopen. Hij had een blond/bruine kuif en zag er gespierd uit. Zijn rugnummer was 88 en daaronder stond:"namjoon". Waarschijnlijk zijn naam.
Hij leek me wel oke totdat hij dichtbij leek te komen.

Ik keek naar achter en de rest was al opgestaan. Toen fluisterde taehyung in yoongi's oor:" wie is dat?"
"Dat is Iemand van het andere team" antwoordde yoongi.
"Serieus yoongi!!"
Zijn stappen werden steeds luider, ik wilde hem een hand geven om netjes te groeten maar hij liep direct langs me. ( ; Д ; )
Ik draaide me om en keek wat hij ging uitvoeren.
"Jin ,kom mee"
En wie dacht hij wel niet wie hij was, eerst negeer je mij en daarna wil je ook nog eens mijn team genoot stelen? Dacht ik bij mezelf ..(gelukkig)
Jin keek hem geschrokken aan.
Maar toch liep hij achter hem aan naar de kleed kamer. Hij gaf ons een laatste blik waar genoeg informatie inzat.
"Maak je geen zorgen"
In een beweging kwamen we allemaal bij elkaar en toen begon jungkook:"wiE iS dAt?? Weer antwoordde yoongi met
:"iemans van het andere team"
"Yaayyh!!?? "jungkook gaf hem een stomp
Misschien is het wel een vriend ofzo, of zijn vader!?" Riep taehyung.
"Een hele jonge vader dan wel " zei ik.
Jongens, ik weet dat we ons niet hoeven zorgen te maken, maar misschien is hij wel echt in problemen.
Ik keek jimin aan, zal het zo zijn?...
"Laten we geen zorgen maken en omkleden"
We hebben inmiddels wat te vieren.
Wat vinden jullie ervan als we de volgende ook winnen, dan zitten we dus in het nationale team!! Met "sejin"

Ik was in de kleedkamer en stond tegen de blauwe kluisjes mijn t-shirt te veranderen in een blauwe trui. oppeens begon jungkook op en neer te springen. En z'n haar ging schattig ook mee
Jungkook wat is er?" Ik begon te lachen.
Hij sprijde zijn armen en riep:" HET IS BIJNA VAKANTIEEEEEEEEE!
Kaakiiii, vakantiee!! Toen ik het doorkreeg begon ik ook te springen.
"Jongens, ik kan jullie uitnodigen bij mijn huis en dan gaan we pizza eten!"
Nu begon iedereen wild te springen.

Bye school en huiswerk!!∠(⌐■_■)ヘ riep taehyung nog voor het laatst

(✿ʘ‿ʘ)|╏|(ʘ‿ʘ✿)
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。

(Sorry , voor als dit stuk heel slecht is. Ik weet niet heel veel van volleybal).
-En sorry dat het lang duurde.

-Wel echt een hele mooie naam :" the lions" vind je ook niet!!)':

(Ik heb alvast de 4 geschreven, dus die komt er ook snel aan)

Unforgivable🌱 -- ( Namjin❁)Where stories live. Discover now