☆ミ deel 4‎🌼

153 9 3
                                    

💖>>jin<<💖

Ik liep met regelmatige stappen achter namjoon aan
Hij trok me in een van de kleedkamers en begon sneller dan ik had gedacht,
"Jin, ik heb je zo erg gemist.." zijn ogen stonden bedroefd.
Ik keek hem even aan en antwoordden toen:
"Wat?"
"Namjoon wat bedoel je?"
"Wat in hemelsnaam is er met je aan de hand?"

Hij keek naar beneden, maar niet omdat hij zicht schaamde of zich vedrietig voelde, maar er was een heel andere emotie die in zich afspeeldde.

"Jin het spijt mij, het spijt mij dat ik zo dom ben geweest, alsjeblieft geef me een kans."

Tijdens het gesprek kwam hij steeds dichterbij en keek om de twee seconden naar mijn lippen.
Ik wilde je geen pijn doen echt niet, geloof mij."

Zijn linkerhand leunde op mijn shouder en de aanraking maakte mijn lichaam rillen.

Namjoon!" Wat zeg je allemaal??"

En oppeens omhelsde hij me. Zijn wang ruste op mijn schouder, ik probeerde hem weg te duwen maar hij was te sterk.
"Namjoon, wat is er met je aan de hand?" Vroeg ik terwijl ik nog steeds probeerde om hem van mij weg te krijgen. Hij antwoordde niet.
..
Vertrouw ik hem?
Tf nee ew.
..

Korte tijd later sprak Namjoon met de woorden waardoor ik stilstond.
'Jin, zou je me je nummer willen geven? Ik bedoel, dan kunnen we contact houden, alleen voor contact, oke?
"Ik weet het niet namjoon"
"Maar.. jin"
Emmm
"Wel..schrijf op," antwoordde ik, en toen zag ik Namjoon zijn telefoon uit zijn zak halen en mijn nummer dicteren

Ik liep de kleedkamer uit en herinerdde wat ik had gedaan, ben ik soms getikt?
Welke nachtmerrie in hemelsnaam-

Jimin's pov

Na de wedstrijd ging ik mee naar taehyungs huis.
We waren nog niet eens binnen en hij vroeg.
"Heb je honger??"
"Ehhmmm..Nee, laten we eerst een naar binnen gaan, ik heb het koud." Zei ik
Taehyung knikte en deed de deur voor mij open.
"Pretty boys first" zei hij

Ik glimlachde beschamend en we plofde op de bank.
Een drama dan maar?
Hij pakte de afstandbediening van het kleine tafeltje en hij zette z'n favoriete drama op.

Na een tijdje begon taehyung te praten.
"Heb je echt geen honger? Vroeg tae

"Nee hoor"

Weet je het zeker ik heb nog salade en pizza?!

Nee ik zit al vol" loog ik.

O oke dan "
En hij vervolgde met.
"Jimin kan ik je wat vragen?"
"Ja hoor" antwoorde ik
..
"Ben je verliefd op yoongi?" Hij zette de afstand bediening weg en keek me in mijn ogen aan. Zijn blonde haar hing slordig boven zijn ogen.

"Ehm n-nee. " zei ik, niet zeker van mijn eigen antwoord. Ik wilde namelijk niet dat taehyung erachter kwam.
"Jimin.. je hoeft het niet geheim voor mij te houden, ten eerste ben ik je vriend dus je kan me alles vertellen en ten tweede ik wist het al voor een tijdje...

Dankje tae, maar kun je aan mij beloven dat je het aan niemand verteld? En aan niemand is aan niemand.

"Ik zweer het"
De worden al stelden me gerust.
Ik stelde zelf ook een vraag.
"Hoe wist je dat eigenlijk??"

Hij lachte zacht en zei:
"Het is goed te zien, je kijkt vaak naar hem en alles wat hij doet maakt je blozen. Het is overduidelijk te zien dat jij hem leuk vind"
Het laatste zei hij iets minder enthousiast.
Toen was er een korte stilte...
"Jimin het is al laat moet je niet al weg?"
"O.. ehm.. ja" zei hij en liep naar de deur,
"Doei tae!! Het was gezellig"
En de deur ging op slot.
Een zucht verliet tae zijn mond.
"Hij krijgt het ooit te horen.."

=======

Gracias fernanda!

Ik ga heel misschien later ook een ander boek verzinnen met mijn vriendin (squeezemyg )❤

En..
-ik vertelde al dat ik het boek slecht vind worden, ik weet nog niet wat ik er mee wil doen..))':

Unforgivable🌱 -- ( Namjin❁)Where stories live. Discover now