36, HALLOWEEN! /2. rész

542 59 2
                                    


 Reggel rájöttem, hogy a magyartanár nagyon nyugodt típus. Még sohasem látta senki megijedni. Úgyhogy kitűztem magam elé egy új életcélt, amit Dalmával a következőképpen osztottam meg:

"Elhatároztam, hogy a sz*rt is kiijesztem a magyartanárból! "

 Mikor mentünk az irodalomterem felé, láttam, hogy a folyosón van a fenn említett oktató, és mivel MÉG nem akartam, hogy meglásson, gondolkodás nélkül rohantam be egy terembe. Amiben még benn volt az osztály és a tanár....

 Irodalom órán padra hajtott fejjel vártam a pillanatot. Tanár bejött, Feri jelentett, majd a tanár kijelentette, hogy megnézi, ki minek öltözött be, és elkezdett sétálni a teremben, majd megállt az asztalunknál. Sajnos a csuklya miatt nem értettem, mit mondott, de mivel Dalma megbökött arra következtettem, itt az idő.

Hirtelen felnéztem egyenesen a tanárra, aki ijedten visszahőkölt. Ezen az osztály elnevette magát.

Tanár: Nem a vértől ijedtem meg,csak rájöttem, hogy maga az.

Miközben továbbmentünk az anyaggal, a tanár egyszercsak megszólalt:

"Ez így nagyon rossz! Ha Doriszra nézek, azt hiszem, hogy vért sír, ha Dalmára, akkor nem tudom eldönteni, hogy tényleg mosolyog-e, vagy csak smink, úgyhogy próbálok nem arra a részre nézni, de ha nem arra nézek, akkor azt várom, hogy Kevin mikor lesz rosszul."

(Kevinen végig rajta volt a gázmaszk.)

Eugén: Hé, Kevin! Felpróbálhatom?

Kevint nem érdekelte, hogy még tart az óra, így átadta maszkját a mellette ülő Eugénnak. Miután az felvette, mondott valamit, de nem értettünk egy mukkot se.

Tanár: Most egy nagy életbölcsességet hallhattunk..

Eugén: MMHHÖMMHHÖMM...

Tanár: *felháborodva* A magáét, jó?!

(pár perces időugrás)

Kevinre visszakerült a maszk, így újra teljes jelmezében pompázott.

Tanár: Amúgy most vettem észre, hogy furcsa békét kötöttek...-bökött Kevinre és Eugénra.

Akkor vettük észre, hogy Eugén pont Kárpátiás pólót viselt.

......(?)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora