Yanlış anlamayın amacım slytherin gibi bir binayı egoist gibi göstermek değil.
6 saat önce ...
Bir kaç gündür okulun durumundan rahatsızım. Muggle doğumluların çoğu benim öğrencilerimin önüne geçiyor. Açıkçası helganın yoğun ısrarı olmasa onları hemen kovardım. Bu yüzden ben bir plan yaptım. Kimse benden şüphelenmeyecekti.
...
Planım elbette sadece benim kontrol edebileceğim bir canavar kullanmaktı. Ve ben de yılanların kralını seçtim, basilisk. Yumurtayı yapmıştım yapmasına ama saklayacak yer lazımdı. Bilindiği üzere bir basilisk sadece sahibine zarar vermez. Ancak onun diğerlerine saldırmasını da önlemeliyim. Bir yer yapmaya karar verdim.
...
Öncelikle safkan aileler çoğunlukla kız çocuk yapar bu yüzden kızlar tuvaletini seçtim.
Tuvalete oda yapmak çok zor olmamıştı fakat çatal diliyle açılacak şekilde ayarlamak yumurtayı yerleştirmek kolay değildi. Umarım varisim odayı bulabilecek kadar zeki olur.
...
Godrici buldum ve bir kılıf uydurdum. İnanmadığını anlamıştım fakat yılana sahibi olduğumu anlatabilmek için tüm zihin gücümü kullanmıştım.
⚡️🤓🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰
Bu arada bir kitap okurken gördüm, basilisk diye bir kertenkele türü varmış. Kiyabın ilk cümlesi bu kertenkele harry potterdaki gibi insanları taşa çevirmiyor idi. Nasıl heyecanlandım siz bilin.