İlk dersler/ Godric Griffindor

788 55 6
                                    

Çocuklara ilk dersler bugün verilecek. Sabah kahvaltıda tüm aileler baykuşla kitapları gönderdi. Kahvaltıdan sonra ben kendi sınıfımı alıp yasak ormana doğru yola çıktım. Onlara önce asa yapımını öğretmeyi planlıyorum. Büyücüler artarsa gerekliliği artacak bir alan çünkü.

Çocukları alıp oraya vardık. Öncelikle hepsine kabuluk resmi gösterip yaşadıkları ağaçları bulmalarını istedim. Çok geçmeden biri buldu. Bir dal kopartıp gereken büyüyle çoğaltıp çocukların hepsine birer tane verdikten sonra asa yapımını gösterdim.

Çok geçmeden öğle yemeği için büyük salona döndük. Bende çocukları helgaya verip rowenanınkileri aldım ve bir kaç hafta boyunca dersler böyle devam etti.
...
Derken cadılar bayramı geldi. Her taraf süslenmişti, özellikle helganın neşesi görülmeye değerdi.
Fakat salazar ortalıkta yoktu. Zaten kadınlar aramızı yapmasa çoktan düello etmiştik. Her yerde ardığım halde bulamdım ki , kimse görmemişti. Umarım bir işler çevirmiyordur.
...
Şölen başlamak üzereydi fakat hala heryerde onu arıyorduk. Artık gerçekten şüphelenmeye başlamıştım. Keşke çağırma büyüsü insanlar üzerinde işe yarasaydı.
Böyle devam ederse şölen iptal olacaktı fakat çocukların üzülmesini de istemiyorduk.
...
Bir saat sonra şölenin iptal olduğunu duyurmak için ortak salona gidiyordum ki, karşı koridordan bana doğru koşarak gelen salazarı gördüm. Uyuyakaldığını söylemişti, fakat bunun yalan olduğu çok açık bir şekilde ortadaydı. Slytherin öğrencileri yatakhaneyi defalarca aramıştı çünkü.
Şölen neşe içinde geçti ama benim içimde hala bir şüphe vardı.

Hogwarts kurucuları {TAMAMLANDI}                   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin