Ufak bir açık / salazar slytherin

406 40 4
                                    

Basilisk yumurtadan çıkmaya başlıyordu. Arada bir gidip fare kanı karıştırılmış semender salyası buharında tutuyordum.
Fakat bir sorun vardı, Griffindor. Hep beni takip ediyor, sanırım bir şeylerden şüphelendi. Odaya gidebilmek için artık öğrencilerime de görev vermeye başlamıştım. Mesela luke biçim değiştirmeden sorusu varmış gibi onu oyalıyor, ben de odaya gidiyordum. Odanın yerini bilmediği için beni bulamıyor, rastgele bir yerden çıktığımda kuduruyordu.
Fakat sanırım bir açık vermiştim bir gece Godric civarda bir dev gördüğünü söylemek için beni uyandırmaya gelmişti. Uyandırmıştı uyandırmasına ama uyandığımda onun gözlerinde ilk defa korkuyu gördüm. Benden tiksiniyor nefret ediyor ve ... evet , korkuyordu. Ne olduğunu sordum . Basit bir vampir veya kurtadam veya dev... herneyse bir yaratığın onu korkutamayacağı bir şey görmüştü. İhaneti görmüştü. Onun bana yapmadığını ben herkese yapmıştım ve bundan korkuyordu.
Ne mi olmuş? Basilisk yumurtadan çıkıp dolaşmaya başlamış. Godric arada fısıltılar duysada umursamamış fakat bu gece yanıma gelince uykumda çataldili konuştuğumu görüp anlamış. Eh, güven konusunda çok saftır.

Arkasına bakmadan diğerlerinin yanına kaçarken onunla düello yemini ettim.

Hogwarts kurucuları {TAMAMLANDI}                   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin