8.Peppa i pająki

2.6K 121 35
                                    

Po kilku tygodniach spędzonych u Sjuzi, Peppe wróciła do domu. Podczas jazdy Fiatem Multiplą Zjołi, dziewczynki poczuły że przejeżdżają przez próg zwalniający. Jednak tam nigdy nie było progu zwalniającego. Nikomu nie wydało się dziwne to że obok znajdowała się mugolska podstawówka.

Nagle Peppa postanowiła zasnąć. Miała bardzo dziwny sen.
Była w hogwarcie. Razem ze wszystkimi uczniami z jej roku poszli na parter. Szkoła została zalana. W ostatniej sekundzie uratował ich ojciec Mateusz. W świecie mugoli udawał zwykłego księdzo-kolarza lecz tak na prawdę był czarnoksiężnikiem. Uratował Peppę i jej przyjaciół. Postanowił, że zagrają w gry do póki nie zjawią się siły ratunkowe, które nawet nie były potrzebne. Peppa powiedziała że nie chce jej się nic robić bo nigdzie w pobliżu nie ma lodówki i straciła chęć do życia. Ksiądz zaprponował jej 2 złote, więc Peppe się zgodziła. Gdy Peppe i Sjuzi wygrały dziewczynka zobaczyła, że jej brat całuje się z konfidentusem z Hartkorpuffy. Peppa jako że była bardzo tolerancyjna opluła swojego brata. Wszystkiemu przyglądał się Pedro, który był zakochany w Żorgu. Przypomniał sobie że w nocy razem z panią od biolki oglądał romanse. Bez zastanowienia pocałował namiętnie Peppę.

Wtedy Peppa się obudziała. Zrozumiała że są to tylko chore fantazje jej niedorozwiniętego mózgu. Nagle samochód przyfasolił w drzewo. Gdy dziewczynki wysiadły usłyszały dziwne a za razem przerażające dźwięki. Wtedy z głębi lasu wyłonił się pająk.

Dziewczynki przerażone zaczeły krzyczeć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziewczynki przerażone zaczeły krzyczeć. Wtedy Peppa wyjęła z nosa rószczkę i wypowiedziała bardzo skomplikowane zaklęcie, które znalazła w pamiętkiku Żorża.
-Korona Kielce magiczne widelce!
Nagle na niebie pojawiło się stado dzikich widelców. Po chwili wszystkie wbiły się w ciało pajaka. Chwilę później Peppa zdała sobie sprawę że zabiła słynnego szefa firmy która produkuje czupa czuuxy oraz fasolki wszystkich smalców. Czuux na szczęście nie miał potomka więc Peppa przejęła interes Pietera Czupryna.

------------------------------

C.D.N.

Świnka Peppa i Tajemnice HogwartuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz