Drugi dzień: Pamiętnik, buty i magiczny długopis...?

1.2K 61 42
                                    

Obudziłam się. Co miałam w głowie to...pustkę? Wstałam i ubrałam się w czarna bluzę i czarne rurki oraz moje kochane adidasy. Wyszłam z mojej konnaty.
A właściwie to gdy wyszłam, przewróciłam się. O co? Sama nie wiem... Spojrzałam w kierunku drzwi i co ujrzałam? Dość duże pudełko... (XD) Wzięłam je do ręki i już chciałam je otworzyć, jednak postanowiłem że zrobię to dopiero po śniadaniu... Weszłam do pokoju i położyłam pudełko na łóżko, a następnie udałam się do jadalni. Gdzie oczywiście byli już wszyscy... Jak zwykle usiałam pomiędzy Kilim, a Thorinem.
Zaczęłam sporzywać swój posiłek.

- Kiedy wyruszamy w dalszą drogę? - zapytałam krasnoludzkiego dowódzce

- Jutro - oznajmił

- Rozumiem - odparłam - A pamiętasz może coś z... wczorajszego wieczora? - zapytałam

- No pamiętam - powiedział po chwilowym namyśle - Był bal... - oznajmił - Tańce, (XD) tańczyliśmy razem - powiedział - potem wyszliśmy na balkon... - zawachał się - i... pocałowaliśmy się... - po tych oto słowach jego i zapewne moja twarz były w kolorze dojrzałych wiśni... Nic nie odpowiedziałam tylko zabrałam się za ponowne jedzenie mojej (pysznej) owsianki z mlekiem. Gdy zjadłam szybko udałam się do swojej komnaty, aby zobaczyć co jest w tym pudełku... Prędko Zabrałam się za otwieranie pudełka. W środku były trzy żeczy... Buty, zeszyt i długopis... A i list... Na początku wzięłam do ręki list i otworzyłam go...

" Droga Evie

Te oto przedmioty należą do ciebie. Długopis jest magiczny. Może się zmienić w każdą broń... Miecz, Łuk, Topór, Maczuga. Kryształ na jego czubku jest także magiczny, działa jak różdżka Czarodzieji, a może jest i nawet potężniejeszy... Zeszyt to twój pamiętnik którego słowa są widoczne tylko dla osoby pisającej w nim, czyli Ciebie. Natomiast te buty... Także są magiczne... Dzięki nim będzięsz mogła niesamowicie szybko biegać i wysoko skakać. Może i nawet latać. Mam nadzieje że te oto przedmioty będą ci dobrze słurzyć...

G.S"

G. S? Ciekawe kto to? Jeśli mam być szczera to zaciekawiły mnie te przedmioty. Wzięłam do ręki buty, a następnie ubrałam je. Buty jak buty... Podszkoczyłam aby zobaczyć czy to co w liście jest napisane, jest prawdą. Jednakże miałam bliskie spotkanie z sufitem... I gdy już byłam przygotowana na bardzo bliskie spotkanie z podłogą poczułam że ktoś mnie chwyta. Otworzyłam dotąd zamknięte oczy i ujrzałam... Thorina...

- Co ty na wielkiego Durina robisz? - zapytał

- Yy... Skacze? - powiedziałam

- Ale tak wysoko? - zadziwił się

- To dzięki tym butom - wskazałam na wszystkiemu winne buty

- Nie rozumiem - powiedział

- Zaraz zrozumisz - wstałam na równe nogi i podałam mu list. Czytał go ze zrozumieniem...

- I jeśli dobrze rozumiem. - powiedział - Te buty dają ci super prędkość i wysokie skoki. Ten zeszyt - wskazał na Niego palcem - możesz tylko Ty przeczytać, a ten oto długopis jest magiczny i może być każdą bronią? - zapytał

- Dokładnie - oznajmiłam

- Aha...? A wiesz wogule czy ten długopis działa - dobre pytanie

- Nie... - zaczęłam - Ale już sprawdzam

- Jeśli to będzie prawda to ja chyba padnę - powiedział Cicho Dębowa Tarcza

- Ja też - dodałam, a następnie wzięłam di ręki długopis - Tylko jak przemienić to coś w miecz? - zapytałam krasnoluda, jednak ku mojemu i Thorina zdziwieniu długopis tuż po tym jak powiedziałam słowo "Miecz" zmienił się ową broń...

- Wow - powiedzieliśmy równo...

- Teraz jeszcze trzeba zobaczyć zeszyt - oznajmiłam

- A jak to sprawdzimy? - zapytał

- Jeśli tylko ja mogę zobaczyć słowa, to ty musisz go przejrzeć - powiedziałam

- Ja? - zadziwił się

- Tak ty - odparłam dałam mu do ręki pamiętnik. Dębowa Tarcza po chwili wahania otworzył go i zaczął przeglądać strony..

- Tu nic nie ma - po chwili kartkowania stron oddał mi moją własność. Tym razem to ja zaczęłam kartkować zeszyt. Jednak na każdej stronie były słowa.

- Thorin, co ty gadasz? - zapytałam - na każdej stronie są słowa

- Gdzie? - zapytał i spojrzał w kartki - Nie ma...

- Czyli to prawda - zaczęłam - tylko ja mogę odczytać słowa...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam wszystkich.

Mam zamiar pokazać wam te wszystkie wspaniałe przedmioty Evie...

Długopis:

Pamiętnik:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Pamiętnik:

Pamiętnik:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Buty:

Buty:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Tajemnica Evie~Hobbit~ ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz