Roses are red. Violets are blue, I have five fingers but the middle one is for you.
Roses are red. Violets are blue, I have a phone. Nobody texts me, forever alone.
Roses are red. Violets are blue, God made me beautiful, what happened to you?
Roses are red. Violets are blue, Faces like yours should belong to the zoo.
Roses are red. Violets are blue, I know you love me and I love you too.
Roses are red. Violets are blue, there's only one way to say this and that's I love you.
Roses are red. Violets are blue, you must really love me but I can't stand you.
Roses are red. Violets are blue, Love me today or I'll kill you.
Roses are red. Violets are blue, sugar is sweet and so are you.
Roses are red. Violets are blue, i don't stink but you do.
Roses are red. Violets are blue, Vodka costs less than dinner for two.
Roses are red. Violets are blue, I'm hopelessly inlove since the day I met you.
Roses are red. Violets are blue, I'm way too fab for a dumb guy like you.
Roses are red. Violets are blue, He is for me and not for you.
Roses are red. Violets are blue, your phone is smart, why not you?
Roses are red. Violets are blue, garbange is dump, now so are you.
Roses are red. Violets are blue, nothing in this crazy world can't stop me fom loving you.
Roses are red. Violets are blue, im an asshole but i adore you.
Roses are red. Violets are blue, if i were offered the world id choose you instead.
Roses are red. Violets are blue, your face is annoying, go away i hate you
Roses are red. Violets are blue, Love never crossed my mind until the day i met you.
Roses are red. Violets are blue, I'm inlove but not with you.
Roses are red. Violets are blue, look at me again and i wll murder you.
Roses are red. Violets are blue,
Roses are red. Violets are blue, Putanginang violet, paano naging blue?
BINABASA MO ANG
ONE SHOT COLLECTIONS
NouvellesCollection of different short stories. Feel free to read :)