Ira merupakan seorang budak yg istimewa kerana umurnya sudah menginjak 20 thn tapi berfikiran seperti budak umur 6 thn...
"Along, ibu dengan Abh knp x balik lagi. Diaorg x Rindu adik ker?? ",soal manja ira kepada ABG sulungnya yg masih blom berkahwin..
" Klau diaorg balik, Along ckp dekat adik HEA... Jangan sedih2. Adik nk mkn Ape mlm ni? ", soal Along..
" Nk mkn chicken Choo yg Along masak hari tu... Syedap angat".. Luah Ira...
Sebenarnya, Along sudah lama menginginkan tubuh si Ira ini, walaupun berfikiran budak 6 thn tetapi buah dadanya sudah saiz 40 cup C, spendernya saiz klau dikuatkan sepatutnya XXL tetapi Along membelikan Ira saiz XL...
Along berjalan menuju ke dapur untuk menyiapkan mkn mlm sementara Ira di bilik mandinya... Hampir 10 thn dia tidur bersama2 Ira.. Dek kerna Ira yg tidak biasa tidur keseorangan... 'Aduh, asal terpacak pulak', gumam hatinya apabila menyedari benjolan yang ada di seluarnya...
Dia berfikir balik knp 'benda tu' boleh naik... "Ahh", dia teringat akan pelukan yg diberikan oleh Ira kepadanya... Ketika itu, Ira tidak memakai baju dalamnya.... Kelihatan 2 bukit yg besar..
" Along", sergah Ira tetapi Along tidak melatah... Mungkin sudah lali agaknya.. Hari2, Ira mengejutkan abgnnya.... "ABG DH siap masak ker? ", soal Ira... " Sikit lagi syg... ", balas Along kepada Ira
YOU ARE READING
Bukan Aku Yang Mintak
Non-FictionDisebabkan dendam ciptaan Allah yg bernama manusia.... Org yg x bersalah menjadi galang gantinya..... Ini akibat kisah lama yg tersemat di pikiran