bahagian 11

8K 56 13
                                    

"Hai Baby Ira, " Sapa lelaki Joker itu apabila melangkah masuk ke dalam bilik Ira.. Ira hanya memandang ke arah dinding aja dan mengabaikan sapaan lelaki Joker...

"Baby Ira Jom mandi syg", pelawatnya.. " X nk", jawab Ira dengan ringkas tanpa memandang wajah lelaki Joker itu... "Kata tadi nk jumpa abg Baby Ira kan, X kan nk busuk2..  Mestilah wangi2", pujuk lelaki Joker itu..

" Betul ni nk bawa Ira jumpa abg ?? ", tanya Ira dengan penuh harapan agar lelaki Joker ini membawanya bertemu dengan Along..

Kelihatan sinar pengharapan di mata Ira, lelaki Joker hanya menganggukkan kepalanya...  Dengan sekelip mata wajah Ira yg sedih menjadi gembira.. " Ok klau nk pergi tengok abg kena wangi2 dlu", ujar lelaki Joker sambil menghulurkan kain tuala yg berwarna merah jambu kepada Ira...

Ira mengambilnya lalu masuk ke bilik air.. 'Mcm mn dia tau aq suka warna pink?? Hm....  Mls nk layan ' kata pikiran yg bernas itu...  Ira mandi dengan begitu asyik...

15 minit kemudian....

Ira hanya berkemban dengan tuala pink yg paras2 kemaluannya ketika keluar dari bilik air, lelaki Joker yg melihat keputihan dan kemontokkan  badan Ira turut naik ghairah.. "Abg jangan tengok Ira pakai baju tauuu", ugut Ira...  Lelaki Joker hanya mengiakan saja...

Ira terus melepaskan kain tuala yg di badannya...  Maka terlihat lh badan montok tanpa seurat benang..  Tanpa Ira sedari,  lelaki Joker sedang memperhatikan  setiap gerak gerinya yg tidak berpakaian itu...

'Ahhh, kan sedap klau dpt henjut budak ni sekarang, tapi kau kena sabar...  Kau kena henjut dia depan abg dia..  Tapi kenapa aq rasa x sanggup nk buat dia mcm perempuan2 sebelum ni...  Aq rasa kat dia ni ada (Something special) ', kata hati Joker yg sebenarnya dh jatuh cinta pada Ira...

Lelaki Joker terus memalingkan pandangan nya ke arah depan... "Abg, Ira dh siap", kata Ira sambil menepuk bahu lelaki Joker tetapi lelaki Joker tidak terkejut walau sedikit pun...

'Cantiknya kau Ira dlm baju ana Muslim yg aq belikan ', kata akal lelaki Joker tatkala melihat kecantikan Ira... " Abg?? " Kata Ira sambil melambai2kan tangannya dihadapan  muka Joker...

'Ish..  Abg ni' sungut hati Ira..

Tik..

Satu petikan jari dilepaskan dihadapan muka lelaki Joker...  Bagaikan sumpah pukauan yg sudah terbatal...

"Haih! Kenapa kita x pergi mkn lagi?? ", soal lelaki Joker yg dlm kehairanan.. " Tadi abg termenung jer", jelas Ira... " Oo, ok...  Jom pergi mkn dlu",  kata lelaki Joker itu yg membiarkan Ira berjalan dihadapannya..

'Patut ker aq balas dendam dekat dia dengan abg dia??  Sebab ayah dia dh mati..  Aq yg bunuh dia...  X kan aq nk seksa anak beranak dia.. Mungkin aq akan seksa abg dia jer kot... Dia aq belai elok2 mcm bini aq', gelak hati jahat lelaki Joker itu...

Bukan Aku Yang MintakWhere stories live. Discover now