"Mmmhh.. ", suara Ira yg seakan-akan menikmati gosokan tangan Azam... " Syg ok? ", soal Azam... " Cikgu, Ira rasa mcm.... ", tergantung ayat Ira apabila Azam memasukkan tangannya ke dlm panties Ira...
'Sedapnya dengar suara budak ni stim' kata hati Azam yg semakin syok melihat gelagat stim Ira... Tiba2... " Assalamualaikum " Suara ketukan serta salaman yg dilemparkan ke rumahnya.. 'Ish! Sape lh yg potong stim aq jer ni' amuk diri Azam...
Tanpa kerelaan hati.. Azam pun pergi membukakan pintu dan terlihat seorang lelaki yg lebih kurang baya2 Ira.. "Ha, nak Ape?? ", soal Azam dengan kasar.... " Ni Mak sya ade bagi lauk lebih sikit ", jawab lelaki itu... " Nama kau siapa? ", Soalnya lagi.. " Nama sya Firas bang".. Jawab Firas terkebil2... "Ni je kan kau nk bagi kan... X der dh kan yg lain "... Soal Azam tanpa segan silu....
" X der dh bang".. Mendengar Ape yg si budak Firas tu ckp membuatkan hati Azam gembira.. Azam masuk ke dlm rumah sambil menghempas pintu rumahnya.. Tiada ucapan terima kasih mahupun secarik senyuman.... "Ape lh Pak Cik ni, sombong sangat... Orang datang bagi rezeki, bukan bawak bala pun", oleh Firas seorang diri....
Langkah Azam laju diatur menuju ke bilik Ira.. " Sape dtg tadi tu cikgu?? ", soal Ira setibanya Azam di sisinya... " Orang nk mintak sedekah", bohong Azam... Ira mengerti dan hanya mendiamkan diri... Azam mahu sambung babak tadi, tapi kelihatan Ira tidak suka diperlakukan begitu..
'Klau mcm tu esok aku bawak ubat peransang 💊'.... Kata otak Azam yg ligat memikirkan cara untuk dia mendapatkan tubuh Ira yg menjadi kegilaan ramai lelaki...
30 minit berlalu.....
Jam di dinding sudah menunjukkan pukul 5 petang... Sepatutnya 'time2' mcm ni Along mesti dh balik... Azam mahu pulang tetapi sebab kasihankan si Ira ni lah dia sanggup menunggu...
Kedengaran bunyi motor 125 ZR memasuki perkarangan rumah... "Sorry dowh, aq lambat.... Tadi minyak habis.. Aq pergi lh isi.. ", jawapan yg selamba dilontarkan oleh Along kepada Azam.. " Hmmm, yer lh", jawab nya sambil berdehemm...
"Kau ok x? ", soal Along apabila melihat Azam yg sedang leka memandang tubuh Ira.. "Hah, aq ok... Cau Lu... Bye assalamualaikum", terkoncoh2 Si Azam lari ke arah keretanya dan pulang... Pelik betul si Azam tu... Hmmm lantak lah", kata Along yg terus meniti anak tangga menuju ke biliknya... Dibiarkan sahaja si Ira tidur di ruang tamu... MLS nk kejut org tidur...
YOU ARE READING
Bukan Aku Yang Mintak
No FicciónDisebabkan dendam ciptaan Allah yg bernama manusia.... Org yg x bersalah menjadi galang gantinya..... Ini akibat kisah lama yg tersemat di pikiran