bahagian 9

10.1K 69 7
                                    

"Wow! Along....  Cantiknya taman tema air ni" Kata Ira apabila melalui pintu gerbang masuk taman tema air Bukit Gambang Water Park... "Eh2, Ira sini dlu..  Sebelum nk masuk kena pakai tas ni...  Pastikan tas  ni x tercabut atau hilang dari tangan Ira tau... ", leter Along dekat Ira...  Along sudah masak sangat dengan perangai adik kesayangannya..

"Iya2 abg, Ira ni dh beshar lh..  Bukan budak2 lagi", muncung Ira kerana dileteri.. Satu cubitan manja hinggap di pipi tembam Ira...  Ira tersenyum kerana diperlakukan begitu..

Mereka berdua menghabiskan masa hujung minggu dengan gembira..

Along sudah melihat jam tangannya yang memaparkan sudah pukul 3 petang...  Dia mengajak Ira untuk pulang..  Ira hanya menurut walaupun hatinya masih ingin berendam...

Sewaktu di dalam kereta...

Ira tertido akibat keletihan bermain air..  Along hanya tersenyum puas kerana dapat membuat Ira tersenyum.. Di perhentian lampu isyarat,  tiba2...  Sebuah van berhenti betul2 dihadapan kereta Along😥😥😥..

Keluarlah 4 manusia yg lengkap bersenjata api... Along mula panik..

"Keluar!! ", jerit salah seorang daripada mereka... Along hanya menuruti...  Mereka semua memakai topeng badut..

Along menoleh kebelakang untuk melihat keadaan Ira tetapi malangnya kepalanya dihentak kuat dengan belakang senjata tersebut sehingga Along pengsan... Sebelum dia pengsan, dia ada ternampak Ira yg diheret dengan kasarnya sehingga dia menangis...

"Aduh, aq kat mn ni?? Kenapa kepala aq pening.. Kenapa tangan aq x boleh bergerak?? ", banyak tanda tanya dari Along...

" Kau dh sedar...  'Welcome to the hell' ", ucap seorang lelaki yg berpakaian kemeja dan bertopengkan muka 'Joker'...

" Kau sape?? Kau nk apa dari aq?!!! " Teriak Along...

Lelaki bertopeng itu hanya gelak jahat...

"Aq tanya ni sial!! ", teriak Along kerana merasakan dirinya diperbodohkan...

"Aq syaitan, aq nk seksa kau dan adik kau", bisik lelaki itu...

" Kau sentuh adik aq, aq akan pastikan kau mati..  Aq cari kau sampai lubang cacing", ugut Along...

"Oh! Takutnya...  Jangan risau aq nk bagi adik kau selesa dlu...  Nnty baru aq nikmati tubuh montok  dia...  Hahahahahah.. " Gelak lelaki itu sambil berlalu pergi...

Bukan Aku Yang MintakWhere stories live. Discover now