King's Cross - normal muggle's train station

116 5 0
                                    

Rozloučit se s rodiči trvalo alespoň půl hodiny. Maminka pořád dokola připomínala, co všechno si dívky zabalily a že se na Vánoce mají vrátit domů.

Tatínek je dlouze objal a oběma dal pusu na čelo.

Potom zazvonil zvonek...no... vlastně dva zvonky. Jeden ten domovní a druhý z krámku.

Rodiče Liv a Kath měli květinářství. Dřevěná chatka na zahradě.

,,To bude Beth. Takže na sebe dávejte pozor a hlavně nezapomeňte psát." Loučila se maminka.

,,Pa holčičky. Užijte si to." Řekl tatínek.

,,Zvláštní věta k někomu, kdo jede do školy." Uchechtla se Liv.

Tatínek a maminka se pousmáli.

,,Hlavně ať ti ta dobrá nálada vydrží." Poznamenala s úsměvem maminka.

,,Mami, jedeme do kouzelnické školy!" Začala Kath poučovacím tónem.

Tatínek s úsměvem protočil oči a šel konečně otevřít Beth, která se už chystala znova zazvonit.

,,Ahoj, tak jak jste na tom?" Vtrhla do domu Beth.

,,Už se nemůžeme dočkat!" Vyhrkly Liv a Kath společně.

,,Výborně. Už jste se rozloučili?" Obrátila se na rodiče.

Oba jen s úsměvem přikývli.

,,Super."

,,Beth? Nebudeme cestovat tím krbem, že ne?" Zeptala se znepokojeným tónem Kath, která si vzpomněla na nešťastný incident s prodavačem a hnědovlasým chlapcem.

,,Ne, dnes ne." Usmála se jejich blonďatá sestřenice. ,,Dnes se přemístíme."

Dívky vykulily oči.

,,Ucítíte jen takové trhnutí v podbřišku a - "

Kath zaúpěla.

Beth se na ni soucitně podívala.

,,To zvládnete. Jenom se mě chytněte."

Obě mladé čarodějky váhavě přistoupily ke svojí sestřenici a chytly se jí každá za jednu ruku. V druhé pevně svíraly svá zavazadla.

Naposledy si vyměnily s rodiči úsměv. Naposledy se rozloučily a potom se Beth na místě pootočila a strhla nicnečekající dívky sebou.

Vzápětí všechny tři ucítily slibované trhnutí v podbřišku a žaludek Kath udělal kotrmelec.

Pohled Olivie Alex Williamsové

Kolem nás se míhalo snad milion barev. Jak by řekl učitel fyziky nebo moje sestra, celé barevné spektrum.

Za nedlouho jsem dopadla na tvrdou zem a barvy i zvuky se začaly zase zaostřovat.

Objevily jsme se na nádraží. Rozhlédla jsem se kolem. Byla jsem trochu zklamaná. Vždyť to bylo docela obyčejné nádraží King's Cross. Už několikrát jsme odsud s rodiči někam jeli.

Otočila jsem se na svoje dvojče.

Kath byla celá zelená a stála v předklonu. Vedle ní stála Beth a v kabelce hledala něco, do čeho by mohla Kath vyvrhnout snídani.

,,Už zase?" Zabručela jsem, ale v té chvíli se z Kath vydralo hlasité říhnutí a její snídaně skončila na jednom hodně důležitě se tvářícím chlápkovi. V té samé chvíli Beth vítězoslavně vytáhla z kabelky igelitový sáček.

Mudbloods Kde žijí příběhy. Začni objevovat