1.3

772 37 5
                                    

Artık bilinmeyen kadının kim olduğunu öğrenmek istiyordum. O yokken kendimi huzursuz hissediyorum. Bir sabah uyanacağım ve belki de hayatımın aşkını göremeden, kokusunu içime çekemeden gitmek zorunda kalacağım gibi hissediyorum. 

Adil değildi. O beni her gün izlerken benim onun adını dahi bilmemem hiç adil değildi. Kaç gündür doğru düzgün konuşamıyorduk bile. Telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başladım.

Rüya: Artık seni görmek istiyorum. 

Rüya: Sonunda ne kaybederiz?

Kraliçem: Ya seni kaybedersem? 

Rüya: Olmayacak öyle bir şey.

Kraliçem: Öğle arası okulun karşısındaki cafede bekliyor olacağım. Üzerimde kırmızı deri ceket ve siyah deri etek olacak. 

Rüya: Kesin geleceksin, değil mi? 

Kraliçem: Sen kendinden eminsen, geleceğim. 

Rüya: Eminim. Hiç olmadığım kadar. 

Telefonumu kitleyip arka cebime koydum. Okula giderken normalde hiç özen göstermesem de bugün bir farklıydı. Her sabah doğan güneş bir farklıydı. Yolda giderken basmamaya çalıştığım kaldırım çizgileri bir farklıydı. Kalbimin atışı dahi bir farklıydı. 

Çantama kırmızı bir ruj attım. Okulda yasak olmasına rağmen öğle arası gitmeden önce sürebilirdim. 

xxxx

Öğle arasına son 2 dakika kalmıştı. Midemi iyi hissetmediğim bahanesiyle dersten çıkıp ruju sürmeye gittim. Kesinlikle yakışmadığını düşündüm ve kafamdaki düşünceleri toparlamaya fırsat olmadan zilin sesini duydum. Kraliçemi bekletemezdim. 

Koşar adımlarla merdivenlerden indim. Karşıya geçmek için aceleyle davranırken bir anda kendimi yerde buldum. Daha önce hiç hissetmediğim bir acıyı hissetmemle birlikte kulağıma bir ses ilişti. Kimya hocasının, Didem'in sesiydi. 

En son gördüğüm görüntü, Kırmızı deri ceket ve siyah etek giymiş Didem'in elimi tutup yaşlı gözlerle bana bakması oldu.

Bilinmeyen  Kadın GIRLXGIRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin