Yaşanılanlardan, öğrendiklerimden sonra afallamıştım. Bilinmeyen numara 23 yaşında bir kadındı ve yeğeni Alp.. Hem bilinmeyen numaraya yaklaşmak istiyordum hem de Alp'in teyzesine ne şekilde zarar verebileceğini tahmin edemiyordum. Alp tehlikeli biriydi.
Okula gittiğimde sınıfa girerken sıraları tek tek süzdüm. Alp bugün okula gelmemişti. Bu iyi bir şey miydi? Düşünmeye gerek olmadığını ve her ihtimalde iyi bir şey olduğunu düşündüm. Sırama geçtiğimde dersin kimya olduğu aklıma geldiğinde kafamı sırama yaslayıp derin bir iç çektim. Kimyadan nefret ediyordum, öğretmeninden de.
Birden içeriye yeşil gözleri, parlayan sarı saçları ve koyu bordo rujuyla birlikte kusursuz bir kadın girdi. Gerçekten kusursuzdu. Tanrıça mı bu? diye düşünmeden edemedim. Sonra aklıma birden bilinmeyen geldi. Acaba o nasıl görünüyordu?
Kusursuz kadın çantasından bir kalem çıkarıp hızlıca adını tahtaya yazdı. Ellerini çok iyi kullanıyordu.
- Merhaba arkadaşlar ben yeni kimya hocanız Didem. Böyle samimiyetsiz bir girişten ben de memnun değilim ama siz gelin bir de onu müdürünüze anlatın.
Etraftan gülüşmeler geldiğinde dayanamayıp ben de güldüm. Sonra, gözleri gözlerimi buldu. Etkilenmemek imkansızdı kadından yahu. Bilinmeyeni aldatıyor gibi hissettim oysa onun adını bile bilmiyordum. İsmine aşık olmayacağım ya? diye düşündüm.
Tüm ders boyunca gözlerimi gözlerinden alamadım. Büyülenmiştim sanırım gerçekten. İlk ders olduğu için ön sıradaki öğrencilerle sohbet ediyordu. Sonraki ders kesinlikle ön sıradakilerin yerini işgal edecektim. Zil çaldığında telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başladım.
Rüya: Hey, kırmızı kadın
Kırmızı Kadın: Dünyanın en güzel lakabına sahip olduğum için mutluyum. N'oldu?
Rüya: Alp bugün gelmedi
Kırmızı Kadın: Bunun bir sorun olmaması gerekmiyor muydu?
Rüya: Ya sevindim tabii de, sebebi sen misin onu merak ettim
Kırmızı Kadın: Nasıl olmasını istersen öyle güzelim.
Rüya: Bugün çok güzel bir kimya öğretmeni geldi
Kırmızı Kadın: Kıskandığımı belli etmemem gereken bölüm sanırım burası, ee?
Rüya: Ona bakınca seni düşündüm, acaba sen de onun kadar güzel misin?
Rüya: şey öyle demek istemedim
Rüya: Nereden siliniyor lan bu mesajlar
Rüya: özür dilerim özür dilerim
Kırmızı Kadın: Önemi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kadın GIRLXGIRL
Short StoryRüya: Bana bunlar rüya gibi geliyor ya Rüya: Hani uyanmaktan korktuğu rüyaları olur ya insanların Rüya: Sorarsam büyü bozulur, uyanırım