Son cümlesinde gözlerinden bir yaş daha süzüldü. Ellerimi yavaşça kulağının arkasındaki saçlarına götürdüm. Yüzüne yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdum. Karşılık vermesiyle birlikte hareketlerimiz hızlandı. Sanırım onu tahrik etmeyi başarmıştım.
Ani bir hareketle beni kucağına aldı ve koltuğa oturdu. Gözlerini gözlerime sabitledi. Artık ağlamıyordu, gözlerime bakarak da anlatabiliyordu hislerini. Hüzünden daha çok ateş görüyordum gözlerinde. Sanki zihnimi okumuş gibi dudaklarından birkaç kelime döküldü.
- Kendimi liseli ergenler gibi hissediyorum ama, alev alev yanıyorum Rüya
-Belli oluyor kraliçem, gözlerinden
Giydiği kırmızı gömleğin düğmelerini tek tek açmaya başladım. Her düğmede daha derin nefes alıyor, kalbi daha hızlı atıyordu. Göğüs kafesine ufak öpücükler bırakarak aşağı indim.
Pantolonunu çıkarmaya yeltendiğinde izin vermedim. Gözbebekleri kocaman olmuş, derin kahverengi gözlerle ne yaptığımı dikkatle inceliyordu. Pantolunun fermuarına dudaklarımı dayayıp yavaşça aşağıya doğru kaydırdım.
-Senin bu kadar yaramaz bir kız olduğunu bilmiyordum.
-Bu hâle getiren sensin anneciğim.
-Annecik?
Cümlesini tamamlamaya izin vermeden dudaklarımı bacaklarının arasına yönlendirdim. Kısık kısık inliyordu. Zayıf noktasını bulduğumda kendimi o noktaya doğru bastırdım. Aynı zamanda o da kendine doğru çekiyordu.
-Çok acıkmışsın bebeğim, anneciğin karnını doyuracak.
Her konuştuğunda daha da hızlandım. Doruk noktasına ulaşacağını hissettiğimde gözlerimin ucuyla gözlerini buldum. Yalvarır gibi bakıyordu ve kendini geri çekmeye yeltendi. İzin vermedim.
-Rüya kendine gel, bu ilk seferin. Dudaklarına gelmeyeceğim.
Kendini kasıyordu. Kendini bana bırakması için kafamı hafifçe geriye çektim. Teslim olduğu an tekrardan kalçalarına tutunup dudaklarıma rahatlamasını sağladım. Artık bana aitti. Tadını almıştım, tenini hissetmiştim. Bu duygudan sonra hiçbir tehlike beni bundan mahrum edemezdi. Bunu o da biliyordu.
-Sen hayatıma girdin gireli arsız bir kadın oldum.
-Ne güzel. Benim de işime yarıyor bu.
-Ne yapacağım ben seninle minik sevgilim benim?
-Aklıma birkaç güzel fikir geliyor anneciğim.
Her anneciğim dediğimde gözbebekleri büyüyordu. Hoşuna gitmişti.
XXXX
Okul çıkışı dış kapının önünde Didem'i beklemeye başladım. Üzerimde birçok göz vardı, hissediyordum. Bazı kızlar göz önünde olmak için can atarken, ben tiksiniyordum. Bakışları üzerimde hissettiğimde içimden kusmak geliyordu.
"Birine ait olmak" ne kadar da güzeldi. Teslim oluyorsun, onun oluyorsun. Bu tam bana göre bir şeydi. Aldatan insanları hiç anlamadım.
Tüm bu düşüncelerle kaybolmuşken biri tutup çekti beni. Gerçek dünyaya döndürdü. Biraz daha fazla çekmiş olacak ki, kendi dünyamın arabasında buldum kendimi. Didem'in arabasında.
-Nereye gidiyoruz?
-Eksik cümle hanımefendi.
-Ne?
-"Anneciğim" demeyi unuttun.
-Bakıyorum iyi alıştınız Didem hanım.
-Anneciğinle düzgün konuş bebeğim ceza almak istemezsin.
Yaklaşık on saniye birbirimize baktık ve kahkaha attık. Aslında gerçekten çok dominant bir yapıya sahipti fakat bana yumuşadığını hissediyordum. Tüm duvarlarını bana karşı yıkıyor, çiçek açıyordu.
Didem yola odaklanmışken cüzdanımı kaybettiğimi fark ettim ve aceleyle çantamı karıştırdım. Çantadan ufak bir not kağıdı düştü.
Üzerinde "Senden nefret ediyorum, neden kendini asmıyorsun? Öğretmeninle yatan bir sürtüksün." yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kadın GIRLXGIRL
Short StoryRüya: Bana bunlar rüya gibi geliyor ya Rüya: Hani uyanmaktan korktuğu rüyaları olur ya insanların Rüya: Sorarsam büyü bozulur, uyanırım