İçimde kötü bir his vardı, zaten uzun zamandır işlerin bu kadar iyi gitmesi ne kadar doğruydu? Didem bana cennetin kapılarını açmıştı. Şimdi ise birileri beni bu cennetten çıkarıp kapıya kilit vurmayı hedefliyor. Hayatımın aşkını kaybetmek istemiyorum.
Elimdeki notu Didem'e göstermemle birlikte ani firen yapıp yüzüme sorgulayıcı bir ifade ile baktı. Gözlerindeki korkuyu görmüştüm. Ben de korkuyordum ama onun için. Adımın çıkması gram umurumda değildi. Kovulacaktı. Biliyordum ki o da kovulmaktan değil benim için korkuyordu. Çıkmaza girmiştik.
Didem kenara çekip inmemi söyledi. Markete girdik. Yüzüme ifadesizce baktıktan birkaç saniye sonra gülümsedi.
-Neden buradayız?
-Süt almak için.
Elime iki adet süt kutusu yerleştirdi ve kasayı gösterdi. İçecekleri geçirip kapıyı Didem için açtım. Sarı saçları güneşle dans ediyordu sanki. Hiçbir şey olmamış gibiydi. Hayrandım bu haline, otoriterliğine, sakinliğine. Sakince yönetiyordu beni, eh hoşuma da gidiyordu.
-Çok güzelsin anneciğim ama ben hala neden bu sütleri aldığımızı bilmiyorum.
-İçmek için güzelim. Ne zaman gergin olsam süt içerim.
Pipeti ağzına getirdiğinde o kadar güzel görünüyordu ki sevgimden öleceğimi hissettim.
Saçlarını hafif karıştırıp anlamsız bir ifadeyle bana baktı. Bir şeyler düşünüyordu. Ellerini kütletti. Saçının bir kısmını kulağının arkasına atıp gözlerini bir noktada sabitledi ve dudaklarından birkaç kelime dökülmeye başladı.
-Bugün bende kalsana.
-Birileri beni özledi sanırım? ha?
Cevap vermedi, moralim bozulmuştu.
-Dalgınsın sanırım?
-Özür dilerim bebeğim, gelecek misin?
-Seni reddedecek kadar aptal değilim.
XXXX
Eve geldik. Yine dalgındı, yine solgun. Kıyafetlerini bile değiştirmeden yatağa uzandı. Üstümü çıkarmayı yeltendiğimde ise durmam için elini hareket ettirdi. Kendini çok fazla yıpratıyordu ve beni de fazlasıyla kırıyordu.
Ayağa kalkıp belime sarıldı ve ağlamaya başladı. Onu ilk defa böyle görüyordum. Saçlarından öptüm, kokladım. Bu kadını seviyordum. Kokusunu seviyordum. Sevginin bana ne olduğunu öğreten kişiydi, kalbimdeki buzları eriten.
Beraber uyuduk, kalbime yaslanan o kadın o gece bana huzuru verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kadın GIRLXGIRL
Short StoryRüya: Bana bunlar rüya gibi geliyor ya Rüya: Hani uyanmaktan korktuğu rüyaları olur ya insanların Rüya: Sorarsam büyü bozulur, uyanırım