6.BÖLÜM

88 9 0
                                    

★ BUSE ★

"Tam 2 gündür. Yan komşun senin dibinden ayrılmasın sen, yok hem onun hem benim sevgilisi var ondan uzak dur. Buse seni bir pskologa götureceğim."

"Selin empati kur biraz... yani buna karşı tarafında düşünme deniliyor bi sende dene anlıyacaksın beni"

"he Buse he şimdi ben senin yerine koydum kendimi veeee... kendimi salakların kraliçesi ilan ediyorum orası kesin"

"of senle konuşanda kabaat hadi by kapatıyorum"

"önce seeeen kapatttt"

"haaayır sennnn kapat"

"off Buse iyice mayaklaştın sen! Sen git bunu Ali'ye yap. Yok yok sen bunu Can'a yap hadi önce ben kapatıyom by"

Ciddi ciddi ben bir gün boğacağım bu kızı resmen benle dalga geçiyo MAL!!! Neyse sakin Buse sakin hadi yat zıbar saat gecenin bi yarısı yat la

Sanki yarın okul var.

Yoksa yok enken kalkan yol alır denler.

He Buse kesin çok yol alırsın sen Can dan kaçmak için baya yol alacaksın orası kesin.

Tamam sus Buse kendi kendine konuşuyorsun.

Mal hala konuşuyorsun sus.

***

Kahvaltımı yaptım ve servis beklemeye başladım Can yan bahçeden çıktı ve yanıma geldi.

"hadi gel seni ben bırakacam artık"

"ne alaka"

"off Buse illa bir şey çıkartmasan olmaz dimi?"

"evet olmaz" dedim sırıtarak

"seni artık ben bırakacağım annen söylemedi mi?"Annem ne işler çeviriyor acaba benden habersiz yine...

"neden?"

"kapluğumba deden"daş dedik sana iyi ki be çocuk soğutmaya dın iyi di.

"sen ciddi misin?"

"offf Buse beni çok sıkıyosun. Evet ciddiyim.''

''hmmm... çok mu ciddi sin?''haha hay ben bu çocukla dalga geçmeyi seviyorum zaaaaaa...

''Buse asıl sen ciddi misin?''

"he çok sorma hayatımda hiç bu kadar ciddi olmadım biliyor musun?" dedim ve dudağı mı büzdüm gözlerimi kocaman açtım. La ben neden böyle bir şey yapmaya yeltendim orasını da bilmiyorum, neyse boş ver şimdi ne olacak ona bakakta görek canolar.

Buseciğim valla sana çok uyumak yaramıyo odası kesin.

Sen arada sırada doğruyu soyluyon kız yani içimdeki psikopat evet ya ben sana artık içimdeki psikopat diyeceğim. Hadi gerçek dünyaya dönelim biz artık çünkü karşıdaki daş çocuk yanlış anlayacak.Zaa daş bana uzaya yanlışlıkla çıkarılmış Mahmut amca gibi bakıyor içimdeki psikopat herhangi bir diyeceğiniz bir şey varmıdır, var ise lütfen söyleyiniz. Mesela Mahmut amca kim oluyor? Neden uzaya çıkıyor? daha önemlisi neden yanlışlıkla Mahmut amca neden ? neden?

Lan bi susana sen karşıdaki daş bir şeyler söylüyor SUS!!

İçimdeki psikopat bile bana katlanamıyor. Ali sen nası katlanıyon orası meçhul.Dur sustum bu daş birşey diyor.

''...La sen uykunu alamadın herhalde oysaki dün baya uyudun, hatta dün yarısını uyuyarak geçirdin dersek daha doğru olur'' daş doğru noktaya ayak bastı o zaman ayak bastı many si almak lazım artık.

BUSEEE... SUS LA SUS ÇOCUK SENDEN CEVAP BEKLİYOR!!!!!!

İçimdeki psikopat bunu sana hiç yakıştıramadım cık cık cık... susuyorum tamam

''Can hadi sen git servis im gelir biraz dan'' zaaaa yine gülesim geldi içimde bu kadar psikopat, dışımda bu kadar sakinim.

''La sen beni anlamıyorsun bak çok güzel bir şekil de açıklıyacağım. Sen benimle geliyorsun, seni artık servis almıyacak veya getirmiyecek, ben götürecem ben getirecem. Çünkü benim Annem ve Makbule Teyze yani senin annen öyle dediler. İstiyorsan git sor. An-la-dın mı? "

"evet çok güzel anladım saol canım insanlar gibi açıkladın için.Tamam geliyorum."dedim arabaya doğru yürüdük ve bindim. Ha içimdeki psikopat, içimde kaldı sana bir şey diyeceğim.

De bakalım kalmasın bende.

Ben susamadım kii

Tama sen haklısın tamam...

Nihahah çok komiyikim bu kim.

***

Herkez arabanın yanına doğru bakıyordu özlikle Ali bakıyordu off ben ona şimdi ne diyeceğim. Bir şey demene gerek yok. Nasıl yok yaa bildiğin o benim sevgilim ve şuan başkasının arabasından iniyorum. Buse sen cidden saçmalıyorsun annenin emri unuttum mu se-

"Buse, senin bunun arabasında ne işin var!!" diye bararak gelen Ali'yi yanına koştum ve elini tutarak ordan uzaklaştıracakken arkadan

"Buse bununla nasıl başa çıkıyorsun? Tasma felan lazımsa alalım."

Tuttuğum elini bırakarak Can'a doğru hızlı adımarla illerken "ne diyon lan sen!"

Can da adımlarını hızlandırırken "diyorum ki tasma lazımsa allak mı?"

okul kapısının önde bir kız -hiç görmediğim- "CAAAAAAN!" diye bağrıdı. Koşarak Can'ın yanına geldi ve elini tutu Can çok şaşkın bir biçimde kıza bakıyordu aynı ve bahçedeki herkez gibi sonra bana baktı gözlerimin içine o an saki zaman durmuş gibi hissedim ne yapacağımı bilmeden orda sadece Can'ın mavi gözlerine bakıyordum. Bir an anladım ki benim orda olmam kadar şaçma bir şey yok arkamı döndüm okula koştum arkamdan Ali ne yapacağını bilmez bir şekilde

"Buse nereye gidiyorsun!" dedi.

Harbi ben nereye gidiyorum tamam okula gidiyorum ama niçin bu kadar tepki verdim bunu bile bilmiyorum. Ben neden koşuyorum şuan?

MAVİ PRENSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin