Multimedya : Eren
Nehir
Ben kaybedemem Can'ı onu o çukurdan çıkarmaya çalışan ben ama cefasını çeken o çirkin kız.
O kızın sonu benim elimden olacak. Bekle beni prenses...
Buse
Tam bir saattir yatakta sırt üstü yatıyorum. Can'ı düşünüyorum ben bu çocuğa karşı hislerim neden bu kadar karışık? Selin'e mesaj atmaya karar verdim. Telefonu buldum ve mesaj bölümünden Hayvan diye kayıtlı olan kişiye mesaj attım.
Selin benim bu Can'a olan hislerim çok farklı. Ben ne yapmalıyım?
Delinin zoruna bak hele tabi ki sen Can'a aşıksın.
Ne aşkı? Benim tek aşık olduğum mavi prensim.
Buse bir düşün ya artık o seni unutmuştur belkide.
Ama Selin ben bunu kabul edemiyorum ki!
Sen takıntı haline getirdin bu mavi prens konusunu la mal mısın nesin sen! Bırak hayatı akışına.
Tamam bu günden sonra düşünmeye son.
Helal sana kız.
Hadi sana iyi geceler tatlı rüyalar. Dedim ve telefonu yatağın altına atıp uyudum.
*****
Nerde kaldı bu ya ama götüm dondu. Şuan ne mi yapıyorum Can'ı bekliyorum. Maulum okulla beraber gidiyoruz.
"Nerde kaldın sen ya dondum burda yaa!" demek yerine "Artık gidebilirmiyiz" dedim. Neden çünkü Selin özürlüsü çocuğa iyi davran yoksa ben sana pek iyi davranmam. Yani biraz Selin'den korkuyor olabilirim. Bir keresinde bir kızın sağ bacağını kırıp, iyleşip normale döndükten sonra kızı iki hafta kölesi yapmışlığı var. Normal değil bu kız.
Neyse arabaya binip okula doğru harekete geçtik.
Selin
Kafe'de ki olaydan sonra herkes evlerine dağıldı. Aslında Buse Can'dan hoşlanıyor. Ama Ali salağı anlamıyor sanki Buse anladıda Can'dan hoşlandığını. Herkes birbirini severken ben öyle mal gibi en yakın arkadaşımın sevmediği sevgilisine AŞIĞIM!!
Delirmek üzereyim Ali'yi hergün Buse'ye aşkım dedikçe ben daha da zıvanadan çıkıyordum. Kaçıncıyı içtiğimi bilmediğim sigara pakedinden bir tane çıkarıp yaktım ve dertleşeceğim tek kişiyi aramaya karar verdim.
-Alo Selin ne oldu? İyimisin?
-İyi değilim. Buraya gelirmisin?
-Tamam hemen geliyorum.
Dedi ve kapattı. Beni anlayan ve sırımı bilen tek kişiydi o. 5 dakika sonra kapı çaldı evde tek olduğum için kapıyı ben açtım. Evimiz yakındı. Eren yine çok yakışılıydı, tabi kimin kuzeni diye düşündüm. 20 yaşında ve bütün kızlar onun peşinde.
"Gerzek ne yaptın bu eve kokutmuşusun" dedi. O bana 'gerzek' diye hitap ediyordu bende ona 'hanzo' diye. Eve girip salona geçti üçlü koltuğa yayıdı bende yanına otudum.
"Eeeeeee... Anlatmıyacaksın"
"Eren ben hala aşığım o pisliğe." dedim kısık bir sesle çünkü Eren kaç kere beni üzdüğü için dövmüştü onu. Beni de "unutacaksın onu" diye azarlamıştı. Kaç kere Ali yüzünden kavga etmiştik. Ne yapabilirim unutamıyorum Buse ile Aliyi gördükçe daha da deliriyordum. * Bunu yazarken aklıma Bihter'in "gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar" değişi geldi asddadf*
"LA GERZEK SEN O P..E LAİK DEĞİLSİN ANLA ARTIK!!!" diye bağırdı. Alışmıştım artık Eren'in onun yüzünden bağırmasına.
"Eren..... ne yapabilirim unutamıyorum hem... Buse sevmiyor Ali'yi." dedim.
Eren sakinleşmeye çalışıyordu. Tam bir şey diyecektim ki telefonu çaldı.
"Efendim teyze" dedi. Arayan annemiş neden aradı ki Eren'i diye düşündüm.
"Sizdeyim"
"Evet yanımda"
"Tamam sen keyfinize bak"
"İyi akşamlar" dedi ve telefonu kapattı.
"Ne diyor annem"dedim.
"İş yerindeymiş bu gece, yani bu gece filim gecesi " derken kötü, kötü sırıtıyordu. Off bu kesin çok korkunç bir filim buldu.
"Tamam ama filmi ben seçeceğim" dedim.
Sırıtışına son sürat devam ederken "Aaaaaa... Olur mu sen ev sahibisin git mısır felan patlat hem ben çok güzel bir filim var onu açacağım." dedi.
"Ama yaaaa sen kesin korku filmi açacaksın bak gece uyumam başını şişiririm." diye tehtit ettim. Eren gülmeye başladı, ya bu hanzo neye gülüyor.
"Her seferinde yiyorsun bu numarayı gerzek." dedi.
"Nasıl yani?" dedim.
"Selin, Selin , Selin gerzeksin kabullen artık. Benim aklımda bir filim yoktu ki." dedi ve gülmeye başladı. Hanzo ne olacak, yanımdaki yastığı alıp kafasına vurmaya başladım.
Hanzo mutfağa koşarken "Sen filmi seç ben birşeyler alıp geliyim, yoksa sen beni burada öldüreceksin." dedi.
Bende televizyondan YouTube girdim ve "Hadi İnşallah" filmini açtım. Bu televizyonu seviyorum internete giriyor felan. Arka cebimdeki telefon titredi, telefonu çıkardım Buse mesaj atmıştı.
Selin benim bu Can'a olan hislerim çok farklı. Ben ne yapmalıyım?
Delinin zoruna bak hele tabi ki sen Can'a aşıksın.
Ne aşkı? Benim tek aşık olduğum mavi prensim.
Buse bir düşün ya artık o seni unutmuştur belkide.
Ama Selin ben bunu kabul edemiyorum ki!
Sen takıntı haline getirdin bu mavi prens konusunu la mal mısın nesin sen! Bırak hayatı akışına.
Tamam bu günden sonra düşünmeye son.
Helal sana kız.
Hadi sana iyi geceler tatlı rüyalar.
Ya ben iyi birşey mi yaptım acaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ PRENSİM
ChickLitBuse ile Can'ın çocukluk aşkı. Mavi.... Buse'nin çocukluk aşkı tamda yeni sevgilisiyle herşeyi yoluna koyduğunda gelir, ne yapacaktır? Can sonunda bulmuştu sevdiği kıza ama kızın sevgilisi vardır ne yapacaktır? Nehir sevdiğini oğlanı başkasına kaptı...