Gyorsan szedtem lábaimat, ugyanis a Pop-val való beszélgetés egy kicsit elvett az időmből, így már csak késve érhettem be órára.
Nagyon halkan közlekedtem a folyosón. De útközben megláttam. A suli címere a padlón. Aztán körbenéztem és realizáltam magamban.
Ez az iskola maga a tökéletesség... Legalábbis annak állítják be.
Eközben, a Southside High, az egyik lelakottabb épület egész Riverdale-ben. Azzal mivan? Hagyják, hogy össze omoljon a diákok felett. És mivel pár ember drogot árul ott, ezért a Kígyók is el vannak ítélve. Pedig, lehet nem is ők állnak a dolog mögött?
Hirtelen léptek zaját hallottam meg. Az igazgató szokványos őrjárata amit órák alatt szokott tartani. Hamar el kellett tűnnöm onnan, különben nekem annyi.
Amennyire csak csendben tudtam, lépkedtem fel a lépcsőn, annak érdekében, hogy biztonságban feljuthassak órára.
Nindzsa ösztöneimnek hála, sikerült is a tervem. De mielőtt még benyitottam volna a terembe, ránéztem telefonomra. Majdnem húsz percet, késtem.
Óvatosan nyitottam be a terembe, mire a tanárnő elhallgatott.
-Jó reggelt kívánok McCarthy kisasszony. Örülök, hogy be tetszett jönni. Húsz perc késés. Bekerül a naplómba. Most pedig foglaljon helyet. -kezdte el lefirkálni füzetébe a dolgokat, miközben a többiek mind engem figyeltek.
Na igen, a késés nem az én hobbim.
Összesen már csak három hely volt szabad. Egy Cheryl, mégegy Betty és az utolsó Jughead mellett. Ti mit tettetek volna a helyembe? Persze, hogy Jugheadet választottam.
Szépen elsétáltam az asztala mellé és leültem. A tanárnő folytatta a firkálást a táblára, eközben én odahajoltam a fiúhoz.
-Csak, hogy tudd. -suttogtam, miközben szememet le nem vettem a tanárnőről. -Nem azért ültem ide, mert annyira társaságra vágyom. -húzódtam vissza saját térfelemre.
-Hidd el... -beszélt most ő. -Nem azért ültem egyedül mert rád vártam. -ránéztem és akaratlanul is elmosolyodtunk. Az óra ezentúl csendben telt el.
***
Órák után a diáksereg csak úgy ömlött kifelé a bejáraton. Én kint félrehúzódva emeltem telefonomat fülemhez.
-Pop? Szia, itt Allison. Már ma kezdeni szeretnék. Tíz perc és ott vagyok. Oké. Bye. -szakítottam meg a vonalat.
-Helló Bogárka, rég láttalak. -jelent meg mögöttem Sweet Pea a semmiből.
-Sweet Pea, tanuld meg a nevemet. Vagy mondjam el újra? Egyébként is, mit keresel itt? -vontam kérdőre.
-Erre volt dolgom, de megláttalak. Nem bírtam ki, hogy ne köszönjek be. -tűrte el hajamat fülem mögé.
-Akkor azt ajánlom, máskor türtőztesd magad. Nem néz ki jól, hogy itt lógsz velem. -léptem egyet hátra, így egy kicsit messzebb kerülve tőle.
-Félted a hírneved? Tudod, az én oldalamon, még meg is növekedne. -kacsintott egyet.
-Sweet Pea, akárhogy is hajtasz, nem leszek valami rib*nc aki lefekszik veled, csak azért, hogy te jól szórakozz. A csajodnak így se tetszett a tegnapi.
-A csajomnak? -lepődött meg, majd mint derült égből villámcsapás, megvilágosodott. -Ja, hogy Toniról beszélünk! Ő nem a barátnőm. -ráncolta homlokát. -Már egészen kicsi korom óta ismerem, meg egyébként se vagyok a bejövő széria számára. Visszatérve pedig rád, nem csak megakarlak fektetni Allison. Én megszeretnélek...
YOU ARE READING
..Unknown.. /Riverdale ff./
FanfictionA nevem Allison McCarthy. De hívhattok Allie-nek. Térjünk is a lényegre. Egy éve, hogy elszöktem otthonról csak azért, hogy Riverdaleban tanulhassak. Van egy kutató munkám ami leginkább Jughead Jonesról és barátairól szól. Ahogy múlik az idő, úgy is...