Sötét gondolatok és tettek

766 54 6
                                    

*Írói  szemszög*

Már majdnem éjfélt ütött az óra, de egy elszánt tini még mindig az utcán tartózkodott. Csak ő maga tudta pontosan hova is készül. 

Habár a városiak éjszaka már nem mernek járkálni, ez a lány különösen magabiztosnak tűnt. Tudta, hogy nagyon rossz dologra készül, nagyon rossz helyen.

*Allison McCarthy*

Miután lejárt a munkaidőm, kiültem a pulthoz az egyik székre. Gondoltam, mivel hosszú estének nézek elébe, rendelnem kéne valami kaját.

-Pop, mielőtt elmegyek, kérhetnék egy csokis-banános shaket, és kettő extra burgert elvitelre? 

-Természetesen Allison. Ennyire kifárasztott a munka? -nevetett rajtam jóízűt.

-Dehogy, csak kemény éjszakám lesz. -rántottam vállat.

-Nem csináltál meg valami beadandót?

-Igen Pop, mondjuk azt, hogy beadandóról van szó. -néztem rá sejtelmesen. -Egyébként, ha fogdába kerülnék, hoznál be majd nekem shaket?

-Miért kerülnél egyáltalán fogdába? -rakta le elém a rendekt cuccokat, és furcsán kezdett méregetni.

-Semmiért. Bocsi Pop, lehet tényleg csak fáradt vagyok. Köszönöm. Szia. -fizettem, majd elhagytam a falatozót.

Nem tudtam, hogyan is fog ez az egész alakulni. Tisztában voltam vele, hogy törvényellenes. Mégis, annyira vonzott azon dolgok gondolata, amik ezen tettem után vártak rám. A rosszak és a jók is egyaránt. 

-Irány a Riverdale High. -indultam meg a sötét utcákon egyenesen nagyra becsült iskolánk felé.

***

Az utolsó óránk után, nyitva hagytam az egyik terem ablakát résnyire. Mivel még korán van, ezért bent kell kezdenem a dolgokat, ugyanis kint észrevennének.

Nehezen, de végül sikerült bemásznom az ablakon keresztül, a kémia terembe. 

-Könnyebb lesz a dolgom, mint hittem volna. Se egy takarító, se egy éjjeliőr. -sétáltam ki a folyosóra, egészen el a címerig.

Miután ennek megjelölésével végeztem, kimentem az iskola elé. Az ajtó következett.

**Másnap reggel**

*Jughead Jones*

Éppen odaértem az iskolához, mikor észrevettem, hogy a bejárat előtt, egy teljes tömeg áll. Át kellett küzdenem magam, de eljutottam az ajtóig.

A lélegzetem elállt a Southside Serpents lógótól. Melyik kígyó tehette?

Berontottam a folyosóra, egyből Bettyéket keresve szememmel. A két lányt a társalgóban kaptam el.

-Jughead. -ugrott fel helyéről Betty. -Mi ez az egész? 

-Nem tudom. -ingattam fejemet. -Fogalmam sincs ki csinálta.

-Várj, melyiket láttad? -szólalt meg Veroncia.

-Több is van? -kerekedett el a szemem kijelentésén.

-Igen, még egy a címerünkön. -bólogatott Betty, én pedig azonnal odamentem.

Ugyan az a lógó mint amilyen az ajtón is van.

-Haver, mi folyik itt? -csatlakozott hozzánk Archie is. 

-Ha én azt tudnám. Azonnal ki kell derítenem. -indultam meg de Betty visszafogott.

-Jug, ha most hazamész, gyanúsított leszel. -mondta szemembe. Amennyire nem akartam, igaza volt. Csak reménykedni tudtam, hogy nem esik baja a többieknek.

Azonban órák után mindenre fény derült. Arra, hogy ki tette, és arra is, hogy miért adta fel magát.

*Allison McCarthy*

Ma inkább nem mentem be az órákra. Ahelyett elmentem dolgozni. Pop eléggé meglepődött, de azt mondtam neki, hogy ma nincs kedvem tanulni.

Na igen, ilyen szabadszelleműnek hisz, hogy még ezt is beveszi. Nem szeretek neki hazudni, de az a legjobb ha ő nem tud az egészről.

Minden simán, és nyugodtan telt, majd eljött a két óra. Amikor is Toni jelent meg a falatozóban. Egyenesen hozzám lépett, és köszönés nélkül belekezdett.

-Teljesen megőrültél? Tudod te mit tettél a Kígyókkal? -mérgesnek tűnt. Pedig nem ezt a reakciót akartam belőle kiváltani.

-Mi a baj? -néztem rá hülyén.

-Ne játszd meg magad. Sweet Pea felhívott a fogdából. Elmondott mindent, és biztos benne, hogy te tetted. -csapta le elém a telefonját, aminek a kijelzőjén egy cikk volt látható.

"A Riverdale High-ban motoros banda általi rongálás történt. Vagy vegyük ezt valamilyen üzenetnek?"

-Várj, ez oké. De mi az, hogy a fogdából? Mégis miért van bent? 

-Nem csak ő, az összes Kígyó akit a suliban el tudtak kapni. -vette el készülékét. -Én is csak azért úsztam meg, mert a nagyapámat kellett orvoshoz vinni.

-Én nagyon sajnálom Toni! Hidd el, nem így és nem ezt terveztem. -vettem le magamról kötényemet és azonnal elindultam a suliba

*Írói szemszög*

Végül, délután fél háromkor, mikor már az utolsó óráról is kicsengettek,  és a diákok elhagyni készültek az iskola épületét, kinyílt az igazgatói iroda ajtaja, és maga az igazgató lépett ki rajta.

A folyosón megfagyott a levegő is, mikor a férfi után Allison és az őt elvezető Keller seriff jelent meg.

Hőseink is végig nézték ahogy az eddig csendes és rejtélyes lányt elhurcolják mint valami bűnözőt.

-Én megmondtam, hogy előbb utóbb bajunk lesz vele. -tért vissza először Betty Cooper a sokkból.

-Nem Betty, ezzel teljesen más célja volt. Méghozzá tudom is mi. Az pedig nem egy jó dolog. -válaszolta neki Jughead, és elindult az emberek után.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

..Unknown.. /Riverdale ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora