FINAL CHAP 20 ✅

7.8K 313 46
                                    

Setahun sudah berlalu
Pemergian Aaira telahpun membawa duka kepada ahli keluarganya sampai ke hari ini rasa bersalah makin meninggi walaupun setahun sudah berlalu keadaan tak lagi macam dulu.

Mampukah mereka menghadapi apa yang akan datang nanti siapkah mereka menghadapi cabaran seterusnya.

Everyone always say that
Tak semua yang diinginkan jadi kenyataan...















































Japan tokyo

"Sore wa ie ni kaeru tokida"
(sudah tiba masanya untuk pulang)
Kata seorang wanita kepada lelaki yang duduk disebelahnya mereka duduk disofa dirumah yang besar dan cantik bak istana

"Anata wa tashikani"
(kau pasti)
Kata lelaki meminta kepastian

Lalu wanita tersebut melihat lelaki itu dengan mengangguk kepalanya.

"Watashi wa kakushin shite iru, soreha fukushū o tori, kare ga nokoshita mono o oeru tokida"
(aku pasti, sudah tiba masa untuk membalas dendam dan menyelesaikan apa yang ditinggalkannya)
Balas wanita tersebut lalu memandang ke lehernya lalu dibuka rantai nya

"Watashi wa kakushin shite iru, soreha fukushū o tori, kare ga nokoshita mono o oeru tokida"(aku pasti, sudah tiba masa untuk membalas dendam dan menyelesaikan apa yang ditinggalkannya)Balas wanita tersebut lalu memandang ke lehernya lalu dibuka r...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"i will revenge for u"
Lalu dia tersenyum sinis.

































Yeahhhhhhhhh🎉🎊🎉🎊🎊🎊
Cerite The last daughter of mafia telah pun berakhir sampai sini saja...............
Author tak nak buat yang kedua tak nak sebab Susah sikit lah lagipun Author selalu sebok buku nie pun payah nak update ape lagi buku 2 haih tapi insyallah Author akan buat buku baru ye Insyallah.

Jangan lupe vote u olls dan tunggu je buku 2 dari Author Insyallah.

So sampai sini je lah kita berjumpe ye terime kasih sebab sudi bace sudi komen sudi vote walaupun buku saye nie tak seberape syok sangat love u olls😘😍

Bye Assalamualaikum jumpe lagi 😘😍🤗🤗🤗

THE LAST DAUGHTER OF MAFIAWhere stories live. Discover now