Sudah 2 hari aku ditahan dihospital nie bosan kau tahu bosan bukan train to busan kay bosan dah lah bau ubat sakit hidung aku menghidu dan selama hari jugak lah bodyguard atok aku nie menjaga aku termasuklah cousin oh aku lupa kenalkan korang Author lah nie lupa pulak aku(asal aku pulak eh die nie) korang ingat tak kai dan ash.....ala yang panggil aku baby dan sorang lagi panggil aku princess itulah cousin aku atok punya abg punya anak punya anak lagi kesimpulannya diorang pun cucu atok so die panggil atok jugak lah kan , Atok anak ketiga so atok ada dua abg malas aku nak cakap pasal dorang, abang -abang atok aku tu suka sangat manjakan aku termasuklah anak-anaknya diorang lagipun aku lah yang paling bungsu dari anak-anak abang atok tu so biasalah kan anak bungsu dimanjakan, atok punya abg yang pertama ada seorang anak lelaki die kawin pastu ada anak itulah ash dan kai,ash umur 18 manakala kai 17, ash anak sulung dan kai no dua dan abg atok no 2 ade 2 anak lelaki jugak dah kawin pastu ade anak lah die ade 3 orang anak lelaki jugak anak abg atok aku yg pertama nizam 18 yang no dua arzam 17 dan yang bungsu tak lah bungsu sangat sebab die kembar arzam iaitu arzim lambat 3 minit je pun.
Tapi sayang abg-abg atok dah meninggal sebab ape sebab ajal lah, tapi aku tak suka dengan mama cousin aku nie maksud ku mak ngah, dan mak cu nie tak suka kat aku aku lagi tak suka diorang mulut macam longkang tapi aku suka mak long sebab mak long baik sangat kat aku kecuali mak ngah dan mak cu.Diorang nie semua suka manjakan aku macam-macam diorang panggil aku dengan nama pelik aku redho je lah dapat cousin macam nie kalau diorang bergabung meletop kepala aku.Aku masih lagi atas katil hospital nie bosan tahu tak nasiblah semua bodyguard kesayanggan atok tu sekolah tinggal lah aku sorang kat sini dah lah bosan.
Ting💡
Aku mendapat idea huahahaha buat gaya jahat jap.
Aku tekan satu butang nie pastu datang dokter perubadi aku tu dokter azim tak lupe nurse disampingnye."Kenapa Engku?Engku sakit?Engku sakit kat mane?ke Engku tak selesa?Engku nak sye pindahkan Engku tempat lain?"
Tu dia macam machine gun je aku tengok laju je die cakap patah haram aku tak paham."Hoi....chop...chop....chop kau nie machine gun ke ape patah haram aku tak paham cakap kau, aku panggil kau kat sini aku nak keluar dari sini"
"Tapi Engku kami perlu pantau keadaan Engku"
Aku baran terus aku tarik tali lehernya supaya senang aku nak cakap dekat telinganya nurse disampingnya terkejut.
"Ade aku kesah, tak de tak de aku nak keluar jugak hari nie dan kau jangan nak repot kat Atok aku eh kalau tak aku pancung leher kau"
"Ta....tapi................."
"Ah aku.tak.nak.dengar.kau.paham"
"Fa....fa...faham Engku"
Terus aku melepaskan tali lehernya lepastu terus aku mencabut jarum hospital tu pergi ke tandas tukar baju.Keluar dari tandas aku ambik phone atas laci pastu call ice.
Tut tut tut
"Hello, hah ape ko nak?"
YOU ARE READING
THE LAST DAUGHTER OF MAFIA
Fiksi RemajaMy first book........ Tak suke jangan kutuk tak suke jangan bace tak suruh pun tak suke boleh blah Dan lagi satu saya buat buku nie saje je nak tengok macam mana tahab bm sye.....hehe peace no war........ Jangan kecam saye........ Kalau ada salah ge...