"Tzuyu, belikan kitorang pizza, cepatlah lapar nih". Arah Sana." Alah asyik aq jer yg kena,aq boleh beli tapi aq ada dua tangan jer". Tzuyu berkata." Ko pilihlah sape ii yg ko nk". Giliran Jeongyeon plak menyuruh." Tzuyu, Nayeon unnie nk ikut boleh pastu kita bawak Jihyo. Jihyo setuju x jihyo? Nayeon bertanya pada Jihyo. "Disebabka ada Nayeon unnie, Jihyo setuju". Jihyo setuju dengan kata ii Nayeon. Mereka pun membeli pizza.Nayeon pov( sorry banyak sangat Nayeon pov. Ini disebabkan belum masuk lagi chapter jungkook. So korang tunggu,k)
Sewaktu aq dn Jihyo serta Tzuyu hendak membeli pizza. Group Bts memegang tangan aq. Aq menjerut nama Jihyo dn Tzuyu." Jihyo,Tzuyu, tolong unnie.
End pov
Jihyo pov( akhirnya ada pun aq punya pov)
Aq mendengar Nayeon unnie menjerit nama aq dn Tzuyu. Aq terus berpaling dn melihat Nayeon dipegang oleh Jungkook Bts." Korang kenapa tarik ii dia,hah?" Aq menanya pada diorang." It's not your problem". Jungkook menjawab pertanyaan ku. Tiba ii yeojachingu diorang pun datang." Oppa, waeyo pegang tangan pompuan nih? Rose bertanya pada Jungkook
End pov
Jungkook pov
Semasa aq sedang bercakap dgn Jihyo tiba ii yeojachingu aq dtg." Oppa, waeyo pegang tangan pompuan nih? "Rose bertanya pada aq." Uh umm, ahh dia nih, oppa nk buli dia". Aq berkata pada dia." It's okey, i will bullied she's for you"( sorry klau broken inglish. Saja jer nk try inglish.) Rose mahu membuli budak nih utk aq.
End pov
No one pov
"So sekarang nih, oppa, lepaskan tangan slut nih". Rose memanggil Nayeon slut"." Woyh, minah. Mulut ko memang takde insurans ke panggil org tuh slut. Sekali aq chili mulut ko, bengkak terus". Tzuyu memarahi Rose kerana mulutnya memang takde insurans. Tanpe mereka sedari Nayeon telah menitiskan air mata kesedihan. Nayeon merentap pegangan Jungkook dn pergi ke tandas.
YOU ARE READING
Fall In Love With You
FanfictionNayeon dan ahli twice sudah berkawan sejak mereka kecil lagi. Apabila usia mereka genap 7 tahun. Kesemua ahli twice kecuali Nayeon telah mengikuti keluarga mereka berpindah ke Seoul. Apabila Nayeon berumur 13 tahun ibu bapanya berpindah ke Seoul ker...