Nayeon pov
"Teruk sangat ke aq sampai org panggil aq slut, aq x teruk lah!!!" Jerit Nayeon di dalam tandas." Unnie, Rose tuh memang mcm tuh, dia x suka tengok pompuan lain ngan dia punya bf,nnt pompuan tuh panggil slutlah. Mulut pompuan tuh memang takde insurans so, unnie jgnlah amik sangat tau. Kitorang x leh lawan diorang sbb geng Bts tuh kingka and geng Blackpink tuh quenka". Kata Jihyo utk menenangkan hati Nayeon." Takpe harini hari korang,esok hari aq". Kata Nayeon berserta dengan smirkKeesokan harinya~~~~~~~
Kringggggg~~~~~~~~~~
Nayeon sudah sedia mandi dan memakai baju berwarna putih dan seluar berwarna pink serta topi berwarna merah.
Pakaian Nayeon
Apabila Nayeon turun ke bawah Nayeon melihat ommanya sudah mlsiap memasak sarapan." Omma, harini omma hantar Yeon boleh x?" Nayeon merayu pada ommanya dengan muka aegyonya." Alah ii,anak omma nih. Comelnya. Okay jom, tapi mkn dulu." Omman Nayeon mencubit pipinya yg tembam itu." Alright."Sesampai di skolah( author malas nm tulis perjalanannya.)
Nayeon melihat twice berjalan masuk ke pagar, Nayeon terus berlari ke arah Twice dan memeluk mereka." Yahhh, Twice-sshi, kenapa korang pakai mcm nih. So buruk. Jom tukar pakaian,nasib baik unnie bawak pakaian yg cantik." Mereka pergi kebilik salinan dn pakai pakaian yg nayeon beri
( bayangkan pakaian mereka yg bawah punya.)
Apabila mereka sampai ke kelas, semua mata tertumpu pada merekakeran pakaian mereka yg sudah berubah." Unnie, wae diorang pandang kite macam tuh?" Tanya Mina. "Mungkin sbb kite cantik". Nayeon memberitahu jawapan itu. Mereka tersembur gelak apabila mendengar jawapan Nayeon.Kringggg~~~~~~~~~
Loceng berbunyi menandakan waktu pembelajaran bermula. Nayeon dn ahli twice segera masuk ke klas 3-A1.
YOU ARE READING
Fall In Love With You
FanfictionNayeon dan ahli twice sudah berkawan sejak mereka kecil lagi. Apabila usia mereka genap 7 tahun. Kesemua ahli twice kecuali Nayeon telah mengikuti keluarga mereka berpindah ke Seoul. Apabila Nayeon berumur 13 tahun ibu bapanya berpindah ke Seoul ker...