part 11

212 10 0
                                    

Nayeon membuat group.
     Nayeon add=jihyo,jungyeon,sana,dahyun, mina,chaeyoung,tzuyu,momo.

           Nayeon tukar nama bunny.
            
                                                    Bunny
                                  Hi. Omma aq bagi                  aq duduk umah korang

Jihyo
  Jinjja

Mina
Wah. Esok kitorang datng umah unnie amik barang ii unnie. K
   
                                                 Bunny
                                       K. Bye
Bunny offline
Jihyo offline
Mina offline

     Keesokannnya. Kringgggg~~~~~~~~~

   Nayeon bangun dn terus ke bilik air utk bersiap ke sekolah. 10 minit kemudian, Nayeon sudah siap  memakai uniform sekolah yg telah disediakan semalam." Omma Nayeon pergi dulu. X sempat nk mkn. Nayeon kena cepat sbb ada practice. K bye". Nayeon meminta izin dari ommanya." Ye sayang". Ommanya menjawap.

Di skolah~~~~~~
   
    Nayeon melihat ahli Twice dlm perjalanan masuk ke klas. Nayeon segera berlari mendapatkan mereka." Yahhh, penatnya aq lari cause aq nk kejar korang". Nayeon berkata
"Sape suruh ko kejar. Kan dah dapat penat. Org pagi ii dapat tenaga ko dpt penat". Sana mencelah. Tiba ii Nayeon jatuh dn mengerang kesakitan x lain x bukan Rose yg menyebabkan dia jatuh. " Ko kenapa x puas hati sangat ngan Nayeon,hah?" Jihyo menanya." Sbb aq dh janji yg aq akan buli dia dan dia BITCH AND SLUT". Rose menjawap pertanyaan Jihyo dn menekan perkataan "bitch and slut". Woyh, ko ckp dia bitch. Ko tulah bitch". Jeongyeon mencelah dn ingin menampar Rose. Tibe ii satu tangan menahan tangan Jeongyeon dari menampar Rose. Rupa ii nya,org itu ialah Jungkook." Oppa, tengok dia, dia nk tampar titew". Rose bercakap dlm nada yg gedik( author suka . titew hahahahah) " Apa hak ko nk tampar aq punya yeojachingu. Klau aq nmpak ko nk tmpar dia or ckp dia BITCH. Siap ko. Geng aq akan memberi balasan yg setimpal". Jungkook memberi amaran." Woyh!!!!, apahal Nayeon jatuh?" Seorang gadis bertanya pada mereka. Semua mata sudah memandang drama x berbayar itu,ada yg merakam, ada yg bergosip. Ye, dia ialah Im Yoona, quenka sebenar sekolah ini dn kakak kepada Nayeon."ehhh ummm. Saya minta maaf, saya x tahu mcm mana dia jatuh. Hah, dia jatuh sbb perempuan ni". Kata Jihyo dlm nada yg takut dn menunding jari pada Rose." U.. U.. Unnie". Rose menjawap dlm nada yg tergagap- gagap." Unnie, bila unnie dtg". Nayeon bertanya pada mereka. Tiba ii Jaebum dtg dn memapah Nayeon utk berdiri. "Yeon,ok x?" Im jaebum bertanya pada Nayeon. Im yoona menjentik kepala Jaebum." Noona nih kenapa?" Jaebum bertanya pada Yoona plak." Ko nih pergi tanya soalan bodoh dekat dia pahal". Yoona plak bertanya." Ko dh nampak kaki dia terseliuh, ko tanya plak. Sekali aq tampar muka ko. Melayang pergi KLCC karang". Yoona memarahi Jaebum kerana bertanya soalan bodoh tuh." Oppa, unnie stoplah gaduh. Korang tau x,kenapa omma hantar unnie pergi Amerika sbb unnie ngan oppa asyik gaduh jer. Balik ii belum mandi belum mkn dh gaduh". Nayeon memarahi unnie dan oppanya."  Hmmm, disebabkan unnie sayang Yeon. Unnie henti gaduh". Kata Yoona dn menyiku perut Jaebum." Ishhh, yelah ii. Nasib baik aq sayang ko Yeon klau x aq gaduh lagi". Im jaebum berkata. "Mcm nilah unnie ngan oppa Yeon". Yeon berkata separuh memuji mereka berdua.

    Kringggg~~~~~~~~~~~

  Loceng berbunyi dn mereka semua menuju ke kelas utk memulakan pembelajaran. " Wah , unnie. Tu noona unnie ke?" Tzuyu bertanya." Haah,nape?" Giliran Nayeon plak bertanya."Unnie tau x, Im Yoona bukan calang ii org kat sekolah nih. Im Yoona quenka paling kejam kat sekolah. Dia akan menuntut bela utk budak ii yg kena buli. Satu hari, Im Yoona couple dgn Jeon Jungkook,kingka paling kejam dn playboy di skolah tu. Jeon Jungkook curang dgn Im Yoona. Pertama kali kitorang tengok Im Yoona, quenka paling ganas menangis". Chaeyoung memberitahu kisah Im Yoona,kakak kesayangannya. "Kakak unnie nangis disebabkan Jeon Jungkook, mulai esok aq plak yg akan jadi quenka". Kata Nayeon disertakan dgn smirk

Fall In Love With YouWhere stories live. Discover now