"Woyh,aq nk Nayeon,jp". Jungkook bercakap utk meminta Nayeon dtg ke tempat dia." Ko nk apa? Puas sakitkan hati dia,ko sibuk nk ckplah. Haishh. Nnt ko punya yeojachingu tuh tampar or panggil dia slut, tunggu ko". Jeongyeon menjawab Jungkook. "Nih,utk tarian lah. X hingin aq nk panggil dia tanpa sbb". Jungkook menjawab kali ini dan disertakan dgn muka menyampah. Nayeon terus pergi ke tempat Jungkook dn berbincang pasal itu. 20 minit berbincang, Nayeon kembali ke tempat Jihyo dn meminta Jihyo menemannya ke cafe sekolah kerana tadi mereka x mkn lagi." Unnie,tadi dia bincang apa ngan unnie?" Jihyo bertanya. "Dia bincang pasal tarian jer". Nayeon jawap." Ouh, i see". Jihyo bercakap dlm bahasa ingeris. Tiba ii Nayeon jatuh terjelopok atas lantai dn mengerang kesakitan. Itu angkara Rose." Opsss, sorry, jom blah". Rose meminta maaf tapi dlm muka yg x bersalah. Semua pelajar memandang Nayeon tapi tiada siapa yg membantunya.
Kringgggggh~~~~~~~~
Loceng habis rehat telah bermula. Puan Kim masuk ke klas." Selamat pagi,cikgu". Dk sebagai ketua mengucapkan selamat pagi dn diikuti dgn pelajar yg lain." Selamat pagi. Cikgu nk semua buat perbincangan tentang persembahan itu". Puan Kim menyuruh semua murid agar membuat perbincangan. Setelah beberapa minit perbincangan( nampak sgt author mls.) "Semua dh buat perbincangan?" Puan Kim bertanya pada semua murid." Dh". Semua murid menjawab. "Klau mcm tuh pergi ke bilik tarian utk berlatih.
Semua dh berlatih kecuali Jungkook and Nayeon( tarian nih semua murid tengok.)
( Takde idea nk bagi video apa? Nnt pertandingan author bagi video k)Semua pelajar di dlm kelas itu terpegun dengan tarian Nayeon n Jungkook." Pertandingan bermula pada lusa nnt,ye". Puan Kim memberitahu hari pertandingan pada pelajar di klas itu." Unnie!!! Daebak". Chaeyoung berkata dlm nada separuh menjerit. "Yahhh, chaeyoung diam boleh x?" Jeongyeon memarahi Chaeyoung kerana dia menjerit.
Kringgg~~~~~~~~~
" Jom balik, unnie. Unnie, kitorang nk tanya nih dari hari first unnie pindah skolah nih". Momo berkata." Emmm, apa benda?". Nayeon plak berkata." Unnie x nk duduk umah Twice ke? Sekali dgn kitorang". Jihyo bertanya. "Alah ii,korang ada umah sendiri x bagitahu unnie awal ii. Klau x dh lama unnie pindah. Haduiiii". Nayeon menjawap dlm nada separuh menjerit. " Ala,kitorang takut unnie marah". Sana menjawap." Bila masa unnie marah?" Nayeon bertanya. "Ohh. X ehhh. Klau mcm tuh unnie blh pindah lah nih?" Tzuyu bertanya. "Emm,yg tuh kena tanya pmma unnie dululah. Ehh,omma unnie dh keluar dari pejabat. Unnie pergj dulu". Nayeon enjawap pertanyaan diorang dn pergi ke kereta ommanya." Omma, Yeon disini". Nayeon memeluk ommanya dari belakang." Ohhh. Anak omma dh sampai".
Di dalam kereta~~~~~
"Omma, Yeon ada soalan. Yeon nk duduk umah kawan Yeon boleh x?" Nayeon bertanya. "Boleh tapi jaga diri Yeon,yer". Ommanya memberi jawapan." Thanks,omma". Nayeon mengucap terima kasih dengan gembira sekali.
YOU ARE READING
Fall In Love With You
FanfictionNayeon dan ahli twice sudah berkawan sejak mereka kecil lagi. Apabila usia mereka genap 7 tahun. Kesemua ahli twice kecuali Nayeon telah mengikuti keluarga mereka berpindah ke Seoul. Apabila Nayeon berumur 13 tahun ibu bapanya berpindah ke Seoul ker...