part 9

215 11 2
                                    

       "Ok class, senyap". Arah Puan Kom yg baru sahaja masuk ke klas. Semua murid mula senyap apabila Puan Kim masuk ke klas." Hari ni kite akn tukar tempat duduk so semua sila bangun dn berdiri di belakang". Arah Puan Kim sekali lagi.
 
    Kedudukan pelajar

Jk|ny|jr=jungkook,nayeon,junior

Th|tz|dk=taehyung,tzuyu,dk

Sn|jh|mn=sana,jihyo,mina

Ch|rs|mk=chaeyoung,rose,mark

Mm|dh|jy=momo, dahyun,jungyeon

Blah|blah|blah

      Nayeon pov

     " Aishhhh, aq selalu lah asyik ngan dia jer"aq bercakap dlm kepala otak aq sendiri." Ok, cikgu ada tugasan iaitu kamu perlu menari bersama denhan pasangan kamu". Kata Puan Kim." Cikgu, pasangannya kami pilih sendiri ke cikgu yg pilihkan?" Jr bertanya." Cikgu yg akan pilihkan. Mark dan Sana, Taehyung dn Tzuyu, Jihyo dan Dk, Momo dan Jackson, Mina dan Jin, Chaeyoung dan Jr, Dahyun dn Jimin,Jeongyeon dan Rapmon,blah blah blah blah, and last sekali, Jungkook dan Nayeon". Kata Puan Kim membahagikan pasangan. "One more thing yg nih PERTANDINGAN DEPAN MURID MURID SEKOLAH INI. Kata Puan Kim dn menekan perkataan" pertandingan depan murid murid sekolah ini". Semua terkejut beruk.

      Kringggg~~~~~~~~~~~

Loceng menandakan waktu rehat,semua murid keluar dn pergi ke cafe skolah. "Unnie!!! Unnie berkumpulan dgn dia. Ayoyo,mcm mana klau dia buli Unnie mcm dulu". Kata Jihyo yg risau akan aq". Don't worry about that. I know what I want to do". Aq berkata berserta smirk." Tiba ii kumpulan Blackpink dtg menuju ke arah kami. Rose menuju ke arah aq dn menampar aq berkali ii." Kan aq dh ckp aq nk balas dendam utk bf tersayang aq,mulai sekarang ko akan jadi mangsa buli aq". Rose berkata dan smirk. "Jom, jgn layan budak nih. Kite akan buat hidup dia sengsara". Kata Rose dn blah ke mana entah. Setelah mereka pergi ahli ii Twice menanya keadaan aq." Aq okeylah". Kata Nayeon. "Jom balik klas,bosanlah duduk sini". Aq berkata." Jom". Ahli ii twice bersetuju utk kembali ke klas.

Di klas

   Setelah mereka sampai,mereka duduk di tempat sana, iaitu bersebelahan Jihyo." Alamak geng Bts dh sampai. Nayeon dudk tempat aq ,aq takut ko jadi mangsa buli kingka yg paling jahat". Kata Jihyo risau akan aq.

    End pov


Fall In Love With YouWhere stories live. Discover now