Keesokannya( hari menjadi quenka) Nayeon memakai baju berwarna putih dan seluar berwarna hitam panjang disertakan topi berwarna merah. Rambutnya dibiar lepas"Omma, breakfast mana? Yeon lapar". Nayeon membuat aegyo dn menggosok perutnya. " Alah ii,adik kecik unnie. Comelnya,tembam plak tuh". Im Yoona mencubit pipi Nayeon yg tembam. Nayeon sudah blushing. "Nah, breakfast sudah sedia. Hari nih omma masak sandwich jelah yer". Ommanya berkata dn ada tanda kekesalan." It's okay omma. Jnji boleh makan". Entah dari mana Jaebum keluar dan terus mencelah. Setelah siap breakfast, Nayeon dn oppa serta unnienya berlari masuk ke kereta ommanya. Sesampainya di pagar sekolah,mereka semua keluar.( author pun x tahu, ada majlis apa.) "Omma Yeon pergi dulu tau. Kawan ii Yeon dh tunggu tu". Nayeon meminta izin ommanya." K, Yoona,Jaebum x nk pergi dkt kawan sehidup semati kamu tu ke. Duk menunggu jer memanjang". Omma Nayeon menghalau Yoona dn Jaebum. Mereka pun ketawa tersembur mendengar apa yg ommanya berkata.
Nayeon pov
Sewaktu aq dn kawan ii aq sedang berjalan. Tiba ii ada satu tangan menarik rambut ku yg cantik lagi wangi nih.( ceh puji diri sendiri)" Eiyyy, setan mana yarik rambut aq nih!!!!!" Aq menjerit dgn sangat kuat sampai semua mata memandang ke arah aq, Im yoona dn Im jaebum juga memandang aq." Aq bukan setanlah,hanat" Rose menjawab dn menarik rambut aq dgn kuat. Ahli Twice meleraikan pegangan tangan Rose dari tangan aq." woyh, apahal ko nk tarik rambut unnie aq,hah?" Tzuyu menanya. "Suka hati aq lah,bitch". Rose memanggil Tzuyu bitch. Aq terus menampar dia 4 kali berturut turut. Semua mata memandang aq,mcm drama x berbayar plak. " Ini sbb tampar aq". Aq memberitahunya. Aq menamparnya lagi. " Ini sbb panggil aq slut". Aq memberitahunya lagi. Aq menamparnya lagi sekali." Ini sbb panggil aq bitch and slut". Lagi sekali aq memberitahunya. Kali ini aq menamparnya dengan sangat kuat." Ini sbb panggil dongsaeng aq bitch. So bye, aq dh puas menampar". Sebelum aq berlalu pergi. Aq kemberi jelingan maut pada group Blackpink juga Bts.
End pov
"Wah,unnie. Daebak. Mcm mana unnie boleh jadi kerek mcm tuh sekali". Dubu bertanya." Kan unnie dh ckp yg unnie nk balas dendam dkt Jeon Jungkook. Tapi unnie balas dendam yeojachingu dia dulu". Nayeon membalas.
Jungkook pov
Aq terkejut bila melihat Nayeon menampar Rose. Takde sape berani buat mcm tuh dkt dia. Lepas habis jer tamparan tu Rose terus pergi ke Im Yoona. Ex aq. "Wah daebak. Mcm mana Nayeon boleh buat mcm tuh dkt Rose. Setahu hyung, takde sape ada kuasa buat mcm tuh. Wah, jinjja daebak". Jimin hyung menunjukkan reaksi tidak percaya dn memuji Nayeon atas kehebatannya. "Ahh, molla. Hyungs, jom balik kelas". Aq x nk pikir pasal tuh. "Jom". Rapmon hyung setuju dengan cadangan aq utk balik ke kelas walaupun loceng belum berbunyi. Semasa di kelas aq nampak group Twice. Jimin hyung bercadang utk mengacau mereka. " Guys, kacau meka jom". Cadang Jimin hyung. "Jom" semua group Bts bersetuju termasuk aq. Semasa mereka sedang berborak. Kami dtg ke tempat mereka dn bermulalah misi kami utk mengacau mereka. "Hai, sembang apa tuh?" Jin hyung bertanya pada mereka. "It's not your problem". Mina menjawap pertanyaan yg di beri Jin hyung. "Ala jawaplah, kitorang tanya jer korang borak apa? Klau membawang kitorang nk join gak". Giliran Jhope plak berkata. "Suka hati kitoranglah". Momo menjawap. "Klau korang bagitahu kitorang x kacau. X swaglah klau x bagitahu". Suga mencelah. "Kitorang x kn bagitahu". Chaeyoung menjawap plak.( ingat nih sesi soal jawap ke?) " Susah ke nk jawap pertanyaan kacang macam nih!!!!?" Aq menjerit membuat mereka semua terkejut. Sewaktu aq menjerit ramai mata yg memandang(psss: waktu tuh dh ramai yg naik ke klas Nayeon turun dari meja yg dia sedang duduk tuh dan pergi aq. Dia membisik dlm suara sederhana kuat dkt kitorang. "Kitorang x kacau korang so sila berambus sebelum aq sepak ko punya alat sulit". Nayein ckp begitu membuatkan group ii aq kecut perut manakala aq cuma buat muka selamba sahaja. Takde sesiapa berani mencederakan aq. Nilah gadis pertama yg berani. "Klau ko berani". Dn aq terus menarik rambutnya yg kemas itu. Ahli Twice senyap tidak mahu mencelah manakala hyung ii aq segera berundur ke belakang. Nayeon segera membuka kakinya dan menyepak aq punya alat sulit. Aq segera melepaskan rambut Nayeon dn terbaring di atas lantai. Semua mata sudah memandang dn ada yg bergosip. Ada yg rakam. Ada yg amik gambar. Cg sudah masuk bertanya kan apa yg terjadi pada aq. Semua murid senyap. Hyung ii aq pun tidak mahu membantu.
End pov
YOU ARE READING
Fall In Love With You
FanfictionNayeon dan ahli twice sudah berkawan sejak mereka kecil lagi. Apabila usia mereka genap 7 tahun. Kesemua ahli twice kecuali Nayeon telah mengikuti keluarga mereka berpindah ke Seoul. Apabila Nayeon berumur 13 tahun ibu bapanya berpindah ke Seoul ker...