Hari yang indah untuk bersantai di rumah...
Lisa pov
Aku memang seorang yang suka bangun awal...✌. sebab dah terbiasa... Hari ini tak buat apa-apa sebab cuti.., kadang-kala terasa bosan bila hari sabtu..😪 Tapi sekarang lain..,🤘 aku sudah berkahwin.. Rasa bosan itu tiada.. sebab aku ada tanggungjawab untuk aku jalankan... Aku sediakan sarapan untuk isteri aku.. kedengarannya agak janggal sedikit.. Seharusnya suami?.. ini tidak, isteri?!.. tapi tak apa👌.. Aku tak kisah.. Yang penting.. kenapa aku rasa bahagia je bersama dengan dia?.. Adakah dia rasa seperti aku juga?😀
Lama pulak dia ni nak turun sarapan?... Dia belum bangun lagi ke?... Ah!... Panggil dialah kat bilik... Kitaorang tak sebilik,.. berasingan?!.. Itu biasa!.., sebab?.. masing-masing belum bersedia kononnya😙... Aku terus berjalan menuju ke pintu biliknya... Pintunya tak tertutup kemas.., maksudnya dia dah bangunlah?.. Masuk terus ke ketuk dulu ek?.... Ketuklah!.. Nanti dia fikir aku kurang ajarlah pulak!!😁.
Aku ketuk berkali-kali.. tak juga ada yang menjawab?... Aku pun tak tahan lagi.. lalu menolak pintu tersebut... Aku masuk kedalam memerhati disekeliling😒... dia tiada di atas katil?.. Aku cuba cari dekat bilik mandi.. Sebab aku terdengar suara air yang berkumandang.. Dia mandilah tu kot?... Bila aku mendekat aje dekat pintu bilik mandi?.. Dengan tiba-tiba pintu terbuka.. dan keluarlah Jennie dengan wajah yang terkejut😨 dan masih.. bertelanjang😱😚.. Aku pun terkejut jugak😳.. Nafasku terhenti melihat payudaranya😱 dan badannya yang mempersonakan😵... Apa yang aku fikir ni?🤑... Dia dengan terkejut lalu masuk balik kedalam bilik mandi dan menutup pintu.
"Apa yang awak buat kat sini?.. " dia sedikit berteriak menyoalku.
"Saya panggil awak bersarapan sama-sama.. Saya minta maaf.. Saya tak maksud pun nak masuk terus.. Saya dah ketuk dah pintu.. Tapi awak tak jawab.. Sebab itulah saya masuk.. Dan nampak awak.. " aku tersekat pulak bahagian tu,.. aish!!!.. 😌 Apakah yang kau fikir ni, Lisa?.. 😅Nanti dia ingat kau ni seorang yang gatal.., baru padan muka kau!😜.
"Dan nampak apa?.." eh!, buat-buat tanya pulak?... Dia ni memang nak aku sebut ke?.. Baiklah!..😬. kalau itu yang dia nak dengar.
"Nampak awak bertelanjang!..😁. saya minta maaf.. Saya tak maksud pun nak tengok awak dalam berkeadaan macam tu.. Awak tu yang tiba-tiba keluar terus.." aku cuba berteriak sedikit seperti menyalahkan dia.. padahal aku dah menahan rasa berdebar dalam hati..nak menyalahkan sedikit dia...🙊. Tapi sumpah✋ saat ini hati aku terganggu sangat saat aku baru je terlihat dia bertelanjang tadi...🙉 Kalaulah aku dapat sentuh dan membelai tubuhnya itu, kan bagus!... Kan ke dia sekarang isteri aku?..😝 Jadi aku ada haklah buat macam tu?..betul tak🤔.. Hehehe😁😁😁..
"Tak apalah.. Tak payah minta maaf.. Mmm, Lisa?!.. Saya lupa bawa kain tualalah... Boleh t..tak.. Ish!!.." Katanya terbata-bata... Dia nak aku ambilkan tuala dia ke?... Cepatlah cakap?!.... Aku dengan berbesar hati sudi melakukannya👌.
"Boleh tak apa?" aku menyoal dengan mengulangi balik ayat yang dia terbata-bata tu.. Aku buat-buat bertanya pulak?... Aku rasa betul apa yang aku fikir?.., dia nak cakap tolong ambilkan tuala dia! .. Tunggulah?! 🤔
"Boleh tak awak ambil tuala saya yang bersangkut kat sebelah almari saya.. B.. boleh t. Tak?" Bingo!👌..bergetar-getar dia merayu... Aku tahu dia tak nak aku ambilkan.. takut nanti ternampak lagi dia terlanjang tu😁.... Tapi aku suka😝.. Hahaha..😆. Boleh cuci mata!✌
"Boleh aje sayang.. ". sengaja aku nak panjing emosi dia... Aku bergegas mengambil tualanya yang bersangkut di sebelah almarinya... Jujur aku katakan, di dalam biliknya ni sangat harum baunya, ditambah dengan suasana yang sangat romantik dan sangat kemas serta bersih melambangkan keperibadiannya yang sebenar...😍. Hai lisa!.. Nampak gayanya isteri kau ini bukan calang-calang orang!.😍
Aku mengetuk pintu bilik mandi.
"Nah sayang.. Ini dia tuala awak" aku rasa ketagih panggil dia sayang.., lagipun tak salah kan aku panggil dia sayang?😉.. Dia membuka pintu dan menampakkan tangannya sahaja.. Dia bersembunyi... Aku tersenyum😊.. Alahai comelnya.!😙.. Dia takut kat akulah tu... Kesian pulak aku, takut dia kedingginan, siapa yang susah, tak ke aku yang nantinya susah... Lebih baik aku kasi terus.. Tapi.., otak aku ni lain pula yang dia fikirkan.., rasa nak menyakat dialah pulak.. 🤔😁
"Cepatlah!.. Saya sejuk ni.." tangan dia terkapai-kapai minta aku berikan tuala.👋.. Tapi lain yang aku bagi?.., aku bagi tangan aku.. Aku sentuh tangannya yang sejuk itu.. dan dapat merasakan sentuhan kulitnya yang lembut...🤗 Aku tak tahu apa dah kena dengan aku ni?... Dia macam terkejut sebab dia terdiam tak bersuara.. Aku membuka pintu dengan tanganku yang sebelah lagi.. dan nampaklah dia tercegat sambil tangannya aku pegang... Dia nampak malu sedikit diwajahnya dan matanya taknak memandang aku... Dia menunduk😔.
"Sini.. Saya balutkan tuala kat badan awak.." aku rasa nak sangat lakukannya... Aku mendekat dan mengusap-ngusap rambutnya dengan tuala... Dia memejamkan mata😣... Aku terpaku dengan kecantikannya😐... Dia sungguh cantik dan seksi sebab tak berpakaian✌😁... Aku mula mengeringkan rambutnya sedikit demi sedikit dan juga badannya... Dia nampaknya tak marah?😬... Bila aku leka sangat secara tak sedar aku menyentuh wajahnya dan bibirnya serta membelai lehernya lalu turun ke badannya.., dan mataku terpandangkan tangannya yang menutupi payudaranya😳... Apa yang aku dah buat ni?... Nanti dia takut dan tak selesa pulak kat aku😥.. Aku tak seharusnya teruskan ini!.. Dia tak melawan sebab.. Dia lemah!.. Tapi aku tahu dia sangat takut sekarang.., aku boleh rasakan getaran badannya😖.., bila aku lihat.., rasa tak sampai hati timbul dan aku sedar aku harus bersabar... dan mengawal perasaanku... Aku mula berhenti dari apa yang aku lakukan.. dan membaluti tubuhnya dengan tuala... Dia membukakan matanya.
"Saya tak akan buat apa-apa kat awak.... saya menghormati awak sebagai isteri saya.. betapa saya teringin nak sentuh dan membelai kulit awak ni.. tapi saya tahu.. Yang awak tak bersedia lagi.. dan saya tak mahu awak tak selesa dengan saya.. " kataku lembut padanya... Dia menggigit bibir bawahnya😕 seakan berfikir apa yang baru aku cakapkan kepadanya.
"Jomlah!.. cepatlah pakai pakaian awak, ya?.. saya tunggu awak kat bawah.. Kita sarapan sama-sama, okay?👌.." selepas aku bercakap seperti itu.., dia memandangku lalu tersenyum🙂.., aku dah mula cair😍.., hatiku berdebar sangat kencang.. Sambil aku pun membalas senyumannya😊.. dan beransur keluar dari bilik tersebut!... Aku takut tak dapat kawal diri aku lama-lama kat dalam bilik dia.
Jennie pov
Apa yang terjadi sebentar tadi?..😥 Kenapa aku biarkan dia menyentuhku?🙁... Apa dah terjadi dengan diri aku ini?... Sentuhannya?!.. Aku nak rasakannya lagi.. Aku rasa kalau dia teruskan tadi.. memang aku tak mampu nak melawan sebab terkulai dengan sentuhannya... Tapi aku tengok Lisa macam faham akan apa yang berlaku.. dan dia seakan bersifat matang dalam sesuatu perkara... Seperti tadi?.., dia cakap... dia hormatkan aku sebagai isteri dia.. dan dia tahu aku belum bersedia... Nasib baik jugaklah dia perempuan🙎.., kalaulah lelaki!?👱.., agaknya dapat tak kawal keadaan ketika itu?.. Tegang do!🙊.. Tak pasal-pasal mengandung aku dibuatnya nanti... Dahlah aku masih belajar!.., kena buang sekolah nanti!... Perit sangat!!!.😷
YOU ARE READING
Kau aku punya
FanfictionPerkahwinan yang ditentukan oleh orang tua masing-masing. Dapatkah lahirnya cinta dalam hati sedangkan mereka sama spesies iaitu perempuan. Lisa+Jennie,(Jenlisa) Rose+Jisoo. (Chaesoo). Lisa dan Rose mempunyai rahsia. Apakah rahsia itu?