BEŞ ÇOCUK

699 25 2
                                    

selam bebişler. bişeyler yazmaya çalışıcam bakalım beğencek misiniz. vote yada comment bekliyorm. sizi sefiyom. acaba siz de hikayemi sevcek misiniz

"Hadi artık, hazırlanman ne kadar sürebilir ki" dedi Bonnie sinirle.

"Ne giyceğimi bulsam bu kadar sürmez." dedim düzgün bir kıyafet ararken.

Annem hamile olduğundan daha büyük bir eve taşınacaktık ve bu evi kiraya vereceklerdi. Gelen müşterilerle pek işim olmadığından ben Bonnielere gidecektim ve yarım saattir telefonda ne giyeceğimi konuşuyoduk.

"Neden ne giyeceğini bu kadar takıyorsun ki?" dedi Bonnie "Sonuçta sadece ders çalışıcaz."

"Aslında planlarda ufak bir değişiklik var." dedim her ne kadar onun beni göremeyeceğini bilsem de jestlerimi kullanarak.

"Hayır hayır hayır hayır Jess. Ol-maz. Birdaha değil. Sınav bu cuma ve bize her sözde ders çalışmaya gelişinde partiye gidiyoruz."

"Ama bu Jeff Ericson'ın part-"

"Kimin olduğu önemli değil. Sonuç olarak parti. Ve biz gitmiyoruz. Nokta"

"Hadi ama... Üniversite eğlenceli olmalı. Fakat sen napıyosun? Spoiler alarmı: sadece der çalışıyosun. Sadece"

"Memnun değilsen en iyi arkadaşını değiştirebilirsin. Ve değiştirmiyceğine göre hemen üstüne salaş birşeyler geçir ve o kıçını buraya getir." demesiyle telefonun yüzüme kapanması bir oldu. Her ne kadar ineğimsi olsa da Bonnie benim en iyi arkadaşım ve onu hiçbirşeye değişmem.

Bon'un da dediği gibi üstüme salaş beyaz bir tshirt ve altına da gri şortumu giydim. Sütyenimle uysun diye de mavi Keds ve mavi bilekliklerle kombinimi tamamladım. Uzun ve düz saçlarımı yukardan atkuyuruğu yapıp hafif bir makyaj yapınca (tabiki gri) gitmeye hazırdım.

Aşağıya indiğimde annem ve babamın heyecanla beklediğini gördüm.

"Ben Bonnielere gidiyorum 10 gibi gelirim." deyip kapıya yöneldiğim sırada babamın sesini duydum.

"Bizimle kalacağını ummuştum. Ne de olsa aynı üniversiteye gittiğin beş çocuk geliyor. Belki tanıyorsundur."

"Belki ama ben yokum. Size iyi şanslar." deyip kapıyı çekip çıktığım anda karşıma o beş çocuk çıktı.

Louis Zayn Harry Liam Niall

ÇETE

Onlar mı bizim evi alacaktı? Bu gerçekten garip olacaktı. Onlara aldırmadan geçme çabalarımın sonucu pek de iyi olmadı.

Çünkü Harry...

O görmüştü. Tabiki görürdü. Herkes Harry'nin öyle olduğunu bilirdi. Öyle işte. Garip, sapık ve çekici.

"Güzel renk. Beğendim" diyip klasik Harry hareketini yaptığında olmasını beklediğim şey oldu. 

Süper Çete Gülüşü

Lanet olası gülüşleri fazlasıyla lanet olasıydı. Aldırmama amacıyla düz yürüdüm ama omuz atmayı da tabiki unutmadım.

Özel istek üzerine olmasa da en köşedekine.

Niall'a...

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin