Printesa de Gheata

1.4K 40 14
                                    

                         Multi  spun ca iubesc vara, ploile de vara si marea cu valurile-i inspumate. Dar eu nu! Eu nu iubesc nici vara si nici ploile ei, iar marea pur si simplu o detest.  De ce? e simplu! Ele mi-au luat doua dintre cele mai dragi persoane, pe mama si sora mea. Marea mi le-a furat, iar aceasta vara a fost cea mai urata vara pentru mine.

                       Eu sunt Anelisse Mkvedev o adolescenta ce abia implineste 17 si care si-a pierdut mama si sora geamana intr-un cumplit acident.

                       S-a intamplat recent, la inceputul acestei veri. Eu, mama si sora me, Anastacia am hotarat sa ne bucuram de o bine meritata vacanta pe tarmul Mediteranei. Nici in cele mai negre cosmaruri ale mele nu mi-am putut imagina ce avea sa se intample.

                         Intr-o dimineata,  eu am ramas putin in urma la micul-dejun,fiind foarte obosita, iar mama impreuna cu sora mea s-au dus sa faca scufundari.....timpul trecea iar ele nu mai apareau asa ca mi-am luat inima in dinti si le-am anuntat disparitia. In aproximativ 15 minute am primit cumplita veste a mortii lor. Marea mi le furase, pentru totdeauna!

                   Doctori au spus ca furtunele de oxigent de la echipament nu au fost curatate cum trebuie, iar ele au ramas fara aer.  O neglijenta banala, noroc chior, destinul, voia Domnului toate aceste vuvinte pot caracteriza acel accident dar cuvantul cheie este suferinta.

                        Eu sunt rusoaica, nascuta in New York dar crescuta in Moscova langa dragul meu Kremlin. Tatal meu locuieste in N.Y.C cu cei trei frati ai mei, doi mai mari (de sange) si unul mai mic (vitreg). Poveste mamei si a tatalui meu suna cam asa:

 Mama si cu tata au impreuna patru copii, doi baieti si doua fete. Fratii mei mai mari Dimitri si Vladimir locuiesc cu tata la propia lor alegere, iar eu si cu sora mea locuiam cu mama. Inainte sa aparem eu si sora mea tata a venit la mama si i-a spus ca a lasat insarcinata o femeie in S.U.A.        ( atunci locuiau impreuna in Moscova) iar mama pentru ca il iubea s-a dat la oparte. Cand aceea femeie a nascut tata a facut un test de paternitate si a aflat ca nu este copilul lui, dar si-a asumat raspunderea pentru el. In acest timp mama era si ea insarcinata cu mine si sora mea, iar cand a aflat tata radia de fericire dar mama l-a respins si nu l-a lasat sa se apropie de noi decat dupa mult timp.

                      Mama mea, Maria Mekvedev a fost patinatoare, iar eu si sora mea am mostenit aceasta dragoste pentru gheata. Acasa la Kremlin eram supranumita   Printesa de Gheata. Inainte de accident eu si Ana ne calificasem pentru  J.O de iarna din ianuarie anul viitor dar acum tot efortul nostru este degeaba.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stiu ca mai am o carte inceputa dar nu m-am putut abtine. Dupa cea am citit ultimul capitol din "Iubire si Gheata" mi-a venit ideea asa ca m-am pus pe scris sa vad daca o iesi  ceva de ea. :*

Printesa de GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum