Dupa o saptamana
Pov Ane
-Buna dimineata raza mea de soare, imi ureaza Damian cand i-am intalnit privirea.
-Neatza, spun somnoroasa si ma intind ca o pisicuta.
-La multi ani, printesa mea. Spune el luandu-ma in bratele sale puternice si strangandu-ma la pieptul sau.
-Mersi, ii spun eu depunand un pupic dulce pe obrazul sau.
-Fugi si schimba-te in ceva mai deosebit, spune el pe un ton glumet iar eu ii zambesc timid.
Eu il ascult si o zbughesc in baie, pentru un bine meritat dus.
In timp ce picaturile de apa ma trezesc la viata gandul imi zboara la tot ce s-a intamplat in doar o saptamana. Cum Sasha m-a violat-fara mila- cum Damian m-a salvat, cum mi-am petrecut aceea noapte in bratele sale si chiar daca am incercat sa par puternica tot mai am cosmaruri. Exista nopti in care ma trezesc plangand si tipand dar Damian este mereu langa mine si ma linistest cum numaiel stie. Nu ma mai pot satura de buzele sale, ata de dulci ca si mierea, atat de aromate.....
Astazi implinesc in sfarsit 18 ani, o varsta ce multi o considera pragul dintre adolescenta si maturitate. Eu nu o consider nimic, un alt an in care trebuie sa primesc cele mai ciudate chestii drept cadou, doar Ana imi daruia chesti frumoase si utile, iar eu mereu ii luam parfumul sau preferat. Intr-un an am primit de la tata o patinatoare de jucarie, ce stupid adica eu eram si inca ma consider- deoarece mai patinez doar ocazional- o patinatoare iar el imi da o papusa, cu care nici macar nu aveam timp sa ma joc.
In fine, dupa ce termin dusul imi infasor trupul intr-un prosop alb si intru in camera. Pe pat observ leptopul lui Damian deschis in Word, iar pe ecran domea mesajul: "Te iubesc, sa nu uiti asta!".
Ma apropii si atunci simt doua maini mari si ferme pe umerii mei, ma intorc si ma pierd in acele cristale, era asa de frumos. Fata ii era incadrata de parul lui ciocolatiu cu aceei ochi albastri si acele buze delicioase pe care nu am rezistat fara sa le sarut.
El imi ia chipul in mainile sale si ma priveste intens in ochi si imi spune:
-La multi ani, prinesa mea. Asta este pentru tine si imi arata un colier ce avea ca pandantiv o inimioara.
-Multumesc, si ating usor aceea mica inima.
-Inainte sa pun acest colier la gatul tau, vreau sa iti arat ceva.
Si ma ia de mana ma conduce spre pat, luand leptopul in brate desface pandantivul si lasa sa iasa la iveala o mufa USB ce o introduce in leptop, pe ecran aparand o pozacu noi doi sarutandu-ne. Era superb. Dupa ce imi arat aceasta poza si cum pot sa blochez incuietoarea pandantivului ma lasa sa ma imbrac.
Imi pun o rochita rosie ce imi ajungea cu o palma deasupra genunchiului, partea de sus era un fel de corset ce avea un decolteu inimioara, in talie o funda maricica-neagra, si in jos usor evazata. O asortez cu niste pantofi cu toc de 8, negrii si imi prind colierul de la Damian apoi cobor in sufragerie. Sa inceapa distractia.......
Buna, am zis sa va fac o supriza placuta(cadou de 3 octombrie) si sa postez ceva mic, scurt si la obiect.
Sper sa va placa si va astept parerile si criticile.
Va multumesc tuturor celorcare ati citit si cititi, voi sunteti singurul motiv pentru care las ca aceste mici nebuni ale mele "sa iasa in lume".
P.S Nu este nimic special pe 3 octombrie. Iar titlul inseamna : "La multi ani!"
CITEȘTI
Printesa de Gheata
Fiksi RemajaAnelisse si-a pierdut mama si sora geamana intr-un acciden la scufundari. Ea v-a trebui sa treaca printr-o serie de incercari mai grele si mai putin grele, dar cea mai grea v-a fi alegerea pe care v-a trebui sa o ia: Iubirea sau gheata? Aflati raspu...