~Promiti? ~Iti jur!

437 22 3
                                    

Damian Pov

Cand am vazut-o lesinata am mers langa chipul ei, observad ca era palida o iau in brate si o duc in baie. Ii dau cu putina apa pe fata, o dezbrac de restul hain....zdrentelor si o pun in cada dand drumul la apa calda.

Dupa 5 minute de agonie si groaza ca nu se va mai trezi vad cum pleoapele-i incep sa se deschida lasand sa iasa la iveala acele minunate oceane verzi-cristal.

-Unde sunt? Si ce s-a intamplat? abia rosteste cu o voce stinsa si plina de confuzie

-Esti in baie, Sasha te-a...., am lasat fraza in vant, pur si simplu nu puteam pronunta acel cuvant.

-Imi amintesc, dar de ce sunt in cada-goala- si tu langa mine. Intreaba ea indignata in timp ce ochii i s-au marit cand a observat ca este goala.

-Lesinasesi, erai alba si m-am speriat iar ce aveai pe tine nu se mai pot numi haine. Rostesc eu calm

- Multumesc, abia sopteste.

-Eu am sa.....aaammm... merg sa-ti fac un ceai, te descurci? ma fastacesc eu.

-Da este in regula, spune ea incercand sa-mi zambeasca.

Pov Ane

Damian ma lasat in baie, s-a dus sa imi faca un ceai. Tot ce s-a intamplat ma derutat de tot, adica Sasha parca nu mai era acelasi baiat cu care mi-am petrecut ultimele luni, parca s-a schimbat intr-o seara intr-un monstru, pur si simplu nu imi vine sa cred.

Nu ma simt nici jegoasa si nici ultimul om, il am pe Damian langa mine ceea ce imi da putere. Sasha este un tradator si o mare dezamagire. Tot ce imi doresc acum este sa  ma curat de mirosul lui impregnat in pielea mea si sa imi beau ceaiul apoi sa ma pun in pat si sa dorm. Simt ca acesta a fost sfarsitul dramei mele si ca vor veni si zile insorite.

Damian, pot spune ca a fost "my hero" si sper sa am puterea ca int-o zi sa ii spun ce simt.

Pov Damian

Cand am iesit din baea personala a Anei- ce mirosea a capsune- am vazut o pata mare si rosie pe asternuturile patului, ma apropi le strang repede si cand le bag in masina de spalat  imi pica fisa- era virgina.

-Sasha, te omor! marai eu.

Cum sa o violezi daca pretinzi ca o iubesti de 2 ani de zile, mai alesca era virgina, doamne ce fiinta ca om nu se numeste.

Pov Ane

Dupa ce ma rasfat putin in cada, Damian bate la usa:

-Esti gata? inreaba el

-Imediat, acum ies nu intra. Spun eu pe un ton serios.

Iau un prosop rosu din dulapul pozitionat  opus cazii si il infasor in jurul meu. Apoi ies din baie, intrand in camera mea unde observ ca lipseste lenjeria de pe pat. Iar cand Damian isi da seama ca privirea mea era focalizata pe pat spune:

-Era...........murdar, l-am bagat in masina de spalat, daca vrei poti sa vi la mine in camera, eu o sa dorm pe canapea. Zice el in tim ce imi intinde cana cu ceai.

-Trebuia sa il arzi, spun eu pe un ton glaciar ce ma speriat chiar si pe mine.

-Nu mi-am  dat seama, dupa ce il scot din masina ii dau foc si cearceafului si lui Sasha.

-Nu imi fura distractia de a vedea niste flacari frumoase, spun eu ranjind ...malefic?!

-Haide la mine in camera, incepi sa tremuri si nu cred ca numai de frig. Imi zice el pe un ton poruncitor si avea dreptate tremuram dar nu numai de frig ci si de frica. Incet-incet amintirile din aceasta seara-noapte revin, Sasha, saruturile lui dezgustatoare, fiori de ghata de pe sire spinari, durerea insuportabila din acel loc, de jos.

-Ai dreptate,stai doar sa imi pun ceva pe mine

-Bine, te astept la mine in camera, imi zambeste el calduros.

Imi pun o pereche de pantaloni lungi de pijama si un tricou mai vechi monocolor-roz spalacit. Apoi trag o gura mare de aer in piept si pornesc spre camera lui Damian. Daca stausa ma gandesc putin nu am fost niciodata acolo.

Cand deschid usa dau de un miros puternic de merisoare combinate cu iasomie-mirosul lui-o combinatie ce in mod normal mi-ar inebuni simturile. Cum intri in drepta se gaseste un pat din lemn de cires acoperit de cateva perne albastre, pereti de un alb ca zapada sunt plini  de postere cu masini, motociclete sau cantareti, opus patului se afla un dulap mare cu o oglinda iar in fata sa sta pe o masut plazma gigantica conectata la tot felul de console.

-Intra, scuze de dezordine, Spune el usor rosu in obraji. O doamne s-a inrosit, baiat ce se inrosestecat de dragut.

-Nu-i nimic, cred ca si la mine era la fel, pot sa iau loc? intreb indicand patul.

-Este numai al tau, spune afisand un zambet superb.

-Iti multumesc, pentru tot, pentru ca m-ai salvat, pentru ca nu mai lasat acolo aproape moarta si pentru ca esti langa mine. Spun eu, usor rosie in obraji in timp ce ma asezam turceste in pat.

-Nu imi multumi, crede-ma mi-as da si viata numai sa te stiu in siguranta. Spune asezandu-se langa mine pe pat.

-Tu chiar ma iubesti? il intreb fiind perfect constienta ca este un subiect ultrasesibil.

-Da Anelisse, te iubesc cu toata fiinta mea, as da orce sa te vad zambind, nici nu iti inchiui ce am simtit cand l-am vazut pe idiotul ala peste tine facand ceea ce facea, zice el apropiindu-se si lundu-mi in captivitate mana dreapta .

-Ura, furie, durere.... incep eu sa insir, stiu, crede-ma nici eu nu ma asteptam la acest lucru din partea lui, spun eu in timp ce mana mea stanga se odihnea pe obrazul sau incalzindu-se cu respiratia lui.

-Trebuie sa le spui tatei si baietilor, sti nu?ma intreaba el punadu-si mana sa dreapta peste mana mea stanga.

-Te rog nu le spune, vor complica lucrurile. Nu cred ca mama lasa- de acolo de sus- sa mi se intample asta fara un motiv. Spun eu in timp ce ii iau fata intre palmele mele.

- Am sa iti respect dorinta, dar te rog raspunde-mi : Ma iubesti?ma intreaba privindu-ma in ochi in timp ce degetele sale imi alinta obarjii si buzele.

-Da, te iubesc. Te iubesc cu toata fiinta mea, tu esti cel care mi-a furat inima, tu esti cel ce alergi mereu prin mintea mea. De cate ori Sasha imi oferea o floare, ma lua in brate sau facea orice alt gest romantic imi doream ca tu sa fi in locul lui, imi doream sa iti strig numele si sa ma alinti, imi doream sa imi spui ca ma iubesti asa cum faci acum.Spun in tim pe imi mentineam privirea fixa in ochii lui.

- Anelisse, te iubesc la infinit. Te rog uita-l am sa fiu de o mie de ori mai bun ca el, am sa te fac cu adevarat fericita. Spune printre zambete sincere.

-Sunt sigura.Ii spun eu zambind.

-Am sa fiu barbatul vietii tale, am sa fiu cel ce te va sprijini, te va ajuta si nu in ultimul rand iubi chiar si dupa moarte. Spune el tragandu-ma mai aproape de el incolacindu-si bratele dupa talia mea.

-Promiti? il intreb cu o voce de copil nevinovat si inocent. In timp ce ma ridica odata cu el in picioare

- Iti jur, printeso. Si ma invarte prin camera tinandu-mi buzele prozoniere intr-un sarut ce mi-as dori sa nu se mai termine niciodata.

Stiu ca il asteptati demult, dar a veni (sperca nu am dezamagit pe nimeni:D).

Vreau sa va anunt ca acesta este penultimul captol din prima parte.

Printesa de GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum