Cele doua saptamana au trecut ca fulgerul iar acum ma pregatesc pentru marea finala, urmeaza sa intru pe gheata si Ian imi da ultimele sfaturi insa eu sunt mult prea emotionata ca sa-l aud. Gandul meu este la mama si la Ana ce ma privesc acum de sus din ceruri si stiu ca sunt mandre de mine, ele traiesc prin mine.
-Si acum cea care a luat aurul la calificari, rusoaica noastra, Anelisse Mkvedev. Se aude voceea aceea.
Intru pe gheata mai increzatoare ca oricand iar melodia pe care am pregatit programul-Euphoria-incepe.
-Iar acum ultim pirueta, daca va face acest triplu tulup cu aterizare in spirala va avea aurul asigurat. Si doamnelor si domnilor o executie perfect Anelisse Mkvedev are cele mai mari sanse la medalia de aur, urla voceea aceea.
-Мне удалось мать, пт золотую медаль(1),abia soptesc
-Ane, bravo sunt foarte mandru de tine.Ma ia Ian in brate.
-Hai sa vedem notele, ii spun eu printre lacrimi de fericire si zambete.
Dupa afisarea notelor i-am vazut pe tata si pe baietii cu cate un buchet de crini in mana. I-am luat pe fiecare in brate si am depus cate un sarut pe obrazul fiecaruia, chiar si pe al lui Damian.
-Si medalia de aur ramane pentru inca 4 ani la Kremline. Anelisse Mkvedev este eroul Rusiei la patinaj artistc, dupa multe esecuri la sporturi asteptate Rusia cucereste una dintre cele mai ravnite medali de aur, felicitari Anelisse esti cu adevarat Printesa de Gheata a Kremlinului. Spunea aceea voce.
Cand am urcat pe podium si acel barbat mi-a pus medalia de aur la gat si mi-a inmanat buchetul acela mic de flori, simteam ca toat truda si munca mea nu a fost degeaba.
A doua zi cand m-am trezit tata gatea, iar eu am intrat somnoroasa in bucatarie:
-Te-ai trezit?intreaba tata in timp ce prindea o clatita
-Da m-am trezit, ce faci bun? intreb cu o voce pitigaiata
-Clatite, preferatele tale, spune tata zambind
-Hm............. suna bine. Spun eu facand botic.
-Nu ma fa boticul ala adorabil ca nu iti dau tie toate clatitele, spune tata mustacind un zambet.
-Nici nu intentiona, spun eu fals ofensata.
-Daaaaaaaaaaaaaa, si marmota invelea ciocolata-n staniol.
-Dar baietii pe unde sunt?schim eu subiectul.
-I-am trimis la cumparaturi.
-Stii, imaginile astea imi lipsesc uneori, zic eu dupa cateva minute cu privirea atintita pe fereastra.
-Care?intreaba el nedumerit
-Tu gatind, eu trezindu-ma tarziu, turlele Kremlinului imbracate in zapada, mama ce intra zgribulita pe usa, Ana venind somnoroasa de la baie...
-Stiam ca acest apartament te va rascoli, spune tata putin trist.
-Da, dar in sensul bun, zic eu
-Sper, spune tata in timp ce manca o clatita.
La un moment dat se aude soneria
-Imediat, strig iesind din bucatraie. Cand deschid usa vad patru baietii ce fluierau de mama focului.
-Ane, daca mai umbli asa sexy prin casa sa stii ca nu raspun de faptele mele, spune Vlad ce intra in casa urmat de Ian, Dimitri si Damian.
Cand ma uit in jos observ ca port doar vechiul tricou cu Barbie al sora-mi ce mi s-a luat pe sani si imi ajunge exact cat sa-mi acopere fundul.
CITEȘTI
Printesa de Gheata
Teen FictionAnelisse si-a pierdut mama si sora geamana intr-un acciden la scufundari. Ea v-a trebui sa treaca printr-o serie de incercari mai grele si mai putin grele, dar cea mai grea v-a fi alegerea pe care v-a trebui sa o ia: Iubirea sau gheata? Aflati raspu...