POV Ane
Razele soarelui imi mangiau fata. O alta dimineata cand ma trezasc langa barbatul pe care il iubesc, Damian. Astazi este ziua in care voi afla cu ce medie am absolvit liceeul. Doamne cand a trecut timpul? Cand au trecut 2 ani de la acel acident? Oricum nu trebuie sa fiu trista am alaturi de mine persoanele ce ma iubesc si le iubesc si eu cel mai mult.
-Neata raza de soare, imi ureaza Damina apoi imi da un sarut suav.
-Buna dimineat, cum ai dormit?il intreb in timp ce ma ridic si imi intind muschii
-Foarte bine. Mai ales ca am avut langa mine cea mai frumoasa femeie din lume. Spune daruindu-mi cel mai stralucitor zambet.
-Esti pregatit sa ne vedem mediile? intreb in timp ce imi alegeam niste haine(cam la intamplare)
-Nu pot veni, am treaba cu trupa(el, Vlad si Dimitri au infintat o trupa si le merge al naibi de bine), zice el usor trist
-Ok, voi merge cu Jen, strig eu din baie.
La poarta liceeului
-Jen eu nu pot sa vad sunt prea emotionata, te duci tu te rog si te uiti? o intreb in timp ce ii zambesc dulce
-Sigur...,si se indreapta spre panou.
-Ane, ai cea mai mare medie ai terminat liceeul cu 10, felicitari! Tipa ea strangandu-ma in brate
-Super, abia rostesc inca in starede soc.
-Dima a luat si el la limita, 7,52. Spune ea cu un zambet fortat.
-Dare tu, tu cat ai luat?o intreb dupa ce am reusitsa asimilez informatia.
-Eu am luat un amarat de 9, dar nu-i bai ca intru la Management. Spune ea facand un gest de "las' ca trece".
-Haide sa le spunem si baietiilor, ne asteapta acasa la mine, spun cand ma urc in masinuta ei super frumoasa si super mica dealtfel
-Ok, haide. Spune urcandu-se la volan.
In 20 de minute am fost acasa. Dar din dormitorul lui Damian(si al meu) se auzeau niste zgomote ca si cand cineva ar face sex acolo.
"Ciudat.." gandesc eu dar urc si raman masca cand il vad pe Damian si pe Stephie(barbi cu care incerca sa ma faca geloasa inainte) calarindu-se de mama focului. Cand au observat ca sunt in usa s-au oprit iar Damian a fost la fel de uimit ca si mine. Dar mi-am gasit puterea sa o iau la fuga pe scari in jos, sa trec de Jen, sa imi iau geanta si sa iau primul taxi spre aeroport.
Pov Dima
Cand am vazut-o pe Ane in tocul usei am inlemnit. Nu imi vine sa cred ce am facut, am ranit-o cum nu se poate mai rau. Am fost cel mai mare bou cand i-am raspuns lui Stephie la avansuri. Sunt cel mai mare prost. Acum unde o fi? Unde s-o fi dus?
Pov Ane
Am ajuns la aeropor si am luat primul zbor catre Moscova. Am sa stau cateva zile pentru a imi pune in ordine gandurile, api voi vorbi cu tata despre facultate dar tot ce stiu sigur este faptul ca nu mai vreau sa il mai vad vreodata in viata pe Damian.
******
Au trecut 2 zile de cand am plecat. Damian ma suna in disperare de atunci, dar nu i-am raspuns si nici nu o voi face, am vorbit cu tata si a inteles ma lasat sa ma linistesc. Sunt in apartamentul mamei ce acum este al meu din Moscova. Am fost sa le vizitez....mormantul dar nu ma ajutat de loc.
lucrul ce ma macina cel mai tare sunt amintirile. Amintire mele cu Damian: Prima data cand ne-am sarutat, la el in camera in aceea noapte blestemata. Cand le-am spus bietiilor si tatei, cand a aflat presa. Medalionul primit de ziua mea ce inca il mai port la gat. Prima noaptede dragoste, in noaptea de craciun. Fiecare zi, ora, minut, secunda petrecuta cu el fiecare moment in care ma facut fericita. Si in cele din urma imaginea lui peste Ea, sarutand-o, iubind-o la fel cum facea si cu mine.....Toate aceste lucruri ma inebunesc imi vine sa urlu, imi vine sa arunc tot ce prind dar nu pot, sunt mult prea slaba. Tot ce fac estesa plang, doar eu si Kremlinul......Dar mai este un lucru ce ma ingrijoreaza in fiecare dimineata imi este greata si mananc incontinuu, dar pentru orice eventualitate voi merge maine sa iau un test de sarcina.
A doua zi:
Am mers la farmacie si am cumparat un test de sarcina, l-am facut si pe el se aflau doua liniute. Oare sunt insarcinata cu El?
Sfarsitul primei parti
Stiu ca a durat mult de cand nu am mai postat si ca poate nu este ceea ce va asteptati, dar am sa il refac saptamana viitoare, am sa corectez aceasta parte apoi de la 1 noiembrie ma apuc de partea a II, ce va fi gata(teoretic ) pana la 1 ianuarie 2013, TEORETIC!
CITEȘTI
Printesa de Gheata
Teen FictionAnelisse si-a pierdut mama si sora geamana intr-un acciden la scufundari. Ea v-a trebui sa treaca printr-o serie de incercari mai grele si mai putin grele, dar cea mai grea v-a fi alegerea pe care v-a trebui sa o ia: Iubirea sau gheata? Aflati raspu...