Avery szemszöge
Idegesen forgatom a kezeim között a karamellás latte-mat. Velem szemben, a kis asztal másik végén, Stacy is gondterhelten ücsörög.
-Én ezt nem értem Stace!-belekortyolok a gőzölgő italba amely egészen felmelegíti a testem és bár odakint kb. 28 fok van, a légkondicionált helyiségben pedig kb. 23-24, mégis jól esik egy kis melegség a testemnek. Már csak azért is, mert ha csak arra gondolok, hogy elvileg ma pontban nyolckor találkozom Conor Hillel, kiráz a hideg és beleborzongok. Ja és elfelejtettem hangsúlyozni, hogy ELVILEG.-Mit akarhat tőlem pont Ő!
-Lássuk csak: kihasználni, megerőszakolni, öhh hogy mondjam, testileg érintkezni veled IS! Soroljam még, vagy ennyi elég?-Újból kiráz a hideg. -Aves biztos, hogy el akarsz menni?
-Igen, különben soha sem fogom megtudni mit szeretne.-biztatom Stace-t , vagyis ha jobban bele gondolok, inkább magamat.
-Akkor megyek veled! Nem hagyom hogy akármit is tegyen veled!
-Ne Stace, nem szeretnélek belekeverni.
-Hah még hogy belekeverni! Így is eléggé benne vagyok a dolgokban nem gondolod?-háborodik fel.
-Jó lehet!-nevetek fel kicsit.⏳⏳⏳
18:33
A kezdeti izgalmak úgylátszik egész délután rajtam maradnak. Mióta hazaértem a Starbucks-ból, egész délután vagy Stacy-t hívogattam és hisztiztem neki, vagy jobb esetben az ágyamban fetrengtem és nyöszörögtem... Ja és tanulni?! Tanulni egy percet sem bírtam! Próbáltam de nem ment.
-Idegesítő. Mármint ez a viselkedés. Én sosem voltam ilyen! Mit művelek ehh szánalmas vagyok! Inkább lelövöm magamat azthiszem.-nyávogok most is a legjobb barátnőmnek. Igen most is itt ül velem szemben, hallgatja a nyafogásom, és teli pofával zabálja az édességeimet, miközben én szenvedek. Miután lejátszódott ez a telefon beszélgetés,
{ Visszaemlékezés:
——Tárcsázás: Staceeee🤗💓🍟——
-Staceeee!!! Végre felvetted!!
-Basszus Aves! 18 nemfogadott hívásom volt! Tőled még zuhanyozni sem leheet!!
-Ahhahahahhjj de nem tudom, hogy most mi van!!
-Avery! NYU-GODJ-MEG!
-De nem bíírok!
-Rendben! Most átmegyek és megbeszéljük! Ma már kb. Ezredjére hogy mi a helyzet! 10 perc!
——Befejezett hívás : Staceeee🤗💓🍟 részéről—— } a barátnőm úgy döntött , hogy nem hajlandó 0,25$ -os percdíjat fizetni miattam, ugyanis sok kicsi sokra megy, így inkább átjött.
-Na jó Avery ! Befejeztem! Szedd össze magadat most rögtön!! Menj, zuhanyozz le, keress magadnak valami csini rucit, és menj el!!
-Jó, igazad van!
A zuhany megteszi hatását. Kiélvezek minden egyes forrócseppet. Csak arra koncentrálok, ahogyan a víz , lassan lefolyik ziháló testemen. A tusfürdő édeskés jázmin illata beleszökik az orromba. A pára kicsit benedvesíti hajamat, amit bár felkötöttem egy laza konytba, tudom, így is úgy is meg kell majd szárítanom. És megnyugszom. Levegővételem egyenletes lesz. Mintha kicseréltek volna, új emberként lépek ki a zuhanyfülkéből. Lassan el is készülök.-Na mit szólsz?-lépek ki a fürdő szobából. Stacy mosolygós, zöld szemeit végigfuttatja rajtam.
Vékony alakomat egy fekete farmerba és egy halvány, pasztellrózsaszín lenge ingbe bújtattam. Ehhez a fekete Conversemet vettem. Hosszú hajam laza cofba kötöttem, és a hullános tincsek rendszerezve hullanak a hátamon. Sminknek összvissz egy kis szempillaspirált és az ingem színével megegyező rúzst használtam.
-Végre! Ez már te vagy!-ugrik a nyakamba- És a nyafogós picsa eltűnt.-teszi hozzá halkan, és bár ez sértő is lehetne elmosolyodok a megjegyzésen.-A telefonodon legyél elérhető, és amint szükséged van rám, a gyors hívodon vagyok!-kacsint.- Most pedig menj mert el fogsz késni!19:57
Várok. És egyre jobban izgulok. Ujjaimmal idegesen dobolok a padon, a találka helyszínén. Még nincs itt... Remélem nem csak átvert!20:05
Végre! Egy sötét alakot látok közeledni. Már, már félnék is, ha nem tudnám ki jönne felém. Az alak egyre közelebb ér.
-Szia Aves!-köszön, majd már annyira közel van, hogy , hogy rálátok az arcára. Szemeim kitágulnak, ajkaim szétválnak annyira megdöbbenek. Nem Ő az!Folytatása követlezik!
————————————————
Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok, de köszönöm kitartásotokat!
Hogy tetszik az új rész? Kicsit nyomasztó, bevallom engem is nyomasztott írás közben, úgy érzem menten felrobban az agyam!😀
Na és az új borítóhoz mit szóltok?😁
Várom a véleményeteiteket hozzászólásban!😀Hamarosan hozom az új részt, addig is jó olvasást! 😊
Az író❤️📝📚Ha tetszik a történet, kérlek nyomj egy vote-ot (⭐️)! 😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Menő srác és lúzer lány
RomansaAvery Blue a West Wood gimi egyik lúzer diákja. Nem csoda hiszen stréber. Az élete viszont egy hatalmas fordulatot vesz, amiben Conor Hill a suli legmenőbb diákja is segít. ____________________________________ -Te teljesen hülye vagy??-kérdezte tőle...