Bejelentés

22 6 10
                                    

Hey Hey Heeeey

Tudom hogy most kb mindenki alszik, de... Én ezt a részt most szeretném megírni. És gondolom ebből a hangulat hiányos mondatból leszűrtétek, hogy most egy komolyabb rész lesz.

Azt hiszem az előző könyvemben említettem, hogy biszex vagyok. Nos... Ezzel kapcsolatban kitérnék egy dologra.

Régebben mikor kicsi voltam, apa egy ismerőse mondta, hogy nehogy egy lánnyal állítsak haza. Ekkor lehettem 7 éves. Akkor még fogalmam sem volt milyen lehet az, hogy két lány vagy fiú van együtt. Elképzelhetetlennek gondoltam.

Majd aztán eljött az az időszak, amikor imádni kezdtem a fiú párokat. Majdnem minden fiút shippeltem. Viszoont az, hogy imádtam a gay srácokat, ezzel ellentétben valamilyen oknál fogva undinak gondoltam a lány párokat.

Idővel viszont megismertem pár embert a neten, így lett transz, biszex, meleg és leszbi ismerősöm, akikkel nagyon szeretnék találkozni. Mondjuk... Ezek közül kettővel sikerült, _deadpool_marci -val és WhiteCat71 -el találkozni, igaz csak pár pillanatig, de megvolt.

Na és ezzel pontosan mire akartam kilyukadni?

I have a girlfriend.

Hogy igazából hogyan jöttünk össze egy csodás október 4-ei napon? Hát az úgy volt, hogy szokásosan beszélgettünk, majd felhozta, hogy van egy ismerőse akit rég látott és bejön neki. Picit körülírta, majd leesett hogy rólam beszél. Meg eleve egy csomószor aznap úgy sikerült írnom, hogy a kis aranyos belepirult így jött neki a Paradicsom becenév. De mivel kis balfasz angolos (imádlak amúgy :3) ezért a beceneve Tomatoe azzal az e betűvel. Majd idővel az én becenevem Popcorn lett, mert állítása szerint sokat pattogok mint a kukorica.

Paradicsom,
Mivel te is írtál nekem egy levelet a könyvedben, úgy illik, hogy én is írok, bár október 4-én jobb lett volna. Nagyon de nagyon cuki vagy, hogy minden ünnep napon, tehát karácsony, húsvét, névnap, szülinap és az évfordulónkon vettél vagy rendeltél nekem valamit. Igaz, ebből csak a negyede jutott el hozzám, többek között a Death Note. Nagyon imádom azokat a vicces pillanatokat amiket videochatben leművelünk. És még mindig kurvára irigyellek hogy van Andy posztered. Emlékszem amikor először voltunk hívásban. Este/hajnalban vagy tököm tudja mikor, de nem értem min tudtunk röhögni, hiszen csak suttogtunk meg énekeltél nekem.
Nagyon örülök, hogy megismertelek az a Facebook csoport miatt.

Egyébként LiliamStone gondolom picit fura, hogy éjjel-nappal csak Annával tudok beszélgetni. Meg amikor nálunk voltál és én telefonoztam... Akkor is vele beszéltem. Így gondolom értelmet nyer most neked ez a mondat:

WhiteCat71 alias Anna a barátnőm.

Hát... Remélem nem akadtál ki Nóri és AndiakiAnna emiatt.

És hogy mióta van ez? 2017. Október 4-e óta.

Nóri, Anna, majd a suliban kérdezgessetek erről inkább.

Sziasztok nagyoncukizeneimádóbarmok és további szép hajnalt/napot/estét! 💜💜💜💜

Just FangirlingWhere stories live. Discover now