Helloooooo
Hogy telik eddig a szünet?
És a legfontosabb a twenty one pilots fanokhoz: hogy tetszik a Trench?
Számomra teljesen másként hatott az album, mint másokra, de szerintem vannak akik úgy vannak vele mint én, mert hát nekem nem éppen tetszenek az új dalaik, de négyet kifejezetten imádok: The Hype, Jumpsuit, Nico and the Niners, Morph.
Ezeken kívül még három dal elmegy, de... Ha többet hallgatom azokat akkor valószínűleg letöltöm.És elértem azt a korszakot, hogy a tesóm zenei stílusa átszáll rám (el ne higgyétek, nem fogok hip-hopot hallgatni), így lassan Busted és Backstreet Boys fan leszek. Najó, a Backstreet Boys fanság nem biztos, de a Busted az ahh. Előkotortunk néhány régi újságot és majd meghaltam. Gazdagodtam kettő Harry Potter poszterrel, Orlando Bloom és egy Karib tenger kalózaival is. Na meg láttunk egy nagyooon sexy DiCaprio posztert, szóval ő is esélyes a falamra.
Na meg mivel nem nagyon vagyok aktív, így páran tudjátok (lol akikkel napi szinten dumálok): a tesóm utálja a BTS-t.
Na hát ugye a falamon kettő BTS poszter.... Tesóm minden áron el akarja égetni, így napjaink abból állnak, hogySzedd le.
Nem.
Szarok.
Nem.És ehhez hasonlók.
Amint megláttam az e havi bravot, apró fangörcs (ja, apró, hogyne) jött rám, anya mellett, hiszen BRENDON URIE POSZTER.
Szóval egy csomó poszter felkerül hamarosan a falamra, a könyveimet valahogy folytatni kezdem (főként a Samuel, a szellemet) és jahhh.
Viszont a legfontosabb, hogy újabb bandát és énekest hallgatok, Black Veil Brides (tesóm szerint a South Parkból a vámpírosokra hasonlítanak) essss Andy Black.
Olyan nagy lázban égek, hogy muszáj volt Pinteresten képeket nézegetni, plusz háttérképet állítani, szóval... Élvezzétek:
Maga az isten 😍😍😍
Hiába ígérem, de azért ígérem, igyekszem a részekkel!
Imádlak és sziasztoook nagyoncukizeneimádóbarmok! 💜💜💜💜
STAI LEGGENDO
Just Fangirling
SaggisticaElcseszett és fangörcsös dolgaim folytatása. Ha érdekel mi van velem, nézz bele. Nem bánod meg, higyj nekem!