Sziasztoook
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de igazából nem nagyon tudok újdonságot hozni. Maximum annyit, hogy újabb poszterek vannak a falamon és az ajtón, de... Azt majd a rész végén.
9 éves koromban elkezdtem olvasni a Harry Pottert. Aha. Hát most csütörtökre sikerült is kiolvasni az első részt. 😅😅
Most a Percy Jackson - Szörnyek tengere van soron, mondjuk nem is soron van, mert már elkezdtem... Na mindegy.Sorozatokkal meg kéne haladni, hiszen a Shamelessnél megálltam a 8. évadnál, Gotham még mindig első évad, Supernatural ugyanúgy 2. évad fogalmam sincs melyik rész, Teen Wolf asszem 5. évad stb.
Riverdale 3. Évada nagyon érdekel már, de mivel azt együtt nézem Nórival, így kéne összehozni azt, hogy valaki átmegy a másikhoz.És mivel tegnap az HBO2-n ment az Az (40 percről lemaradtam) így hát megnéztem. A tesóm szerint ijesztő film volt (jó, mondjuk ő 3D-ben nézte), de szerintem egyáltalán nem volt ijesztő 😂😂
Meg valamelyik napra be kell szervezni a Titanicot, a Rémálom az Elm utcábant (az jó hosszú lesz 😅) meg még pár horrort.
Tegnap este (jó vicc, ma hajnali 3kor) abban reménykedtem, hogy ma délután anya otthon lesz, hogy azzal nyaggathassam "Anya rendeljünk Andy Biersack pulcsiiit". Persze csak reménykedtem, mivel elment Zágrábba a karácsonyi vásárra pár munkatársával.
A szerdai napot meg nagyon várom, hiszen a tesóm végre valahára visszamegy Pestre, apa szintén elmegy egy hétre, így következő szerdáig talán találok olyan napot, amin anya délután vagy legalább napközben nincs otthon. WhiteCat71 félig tudja miért, de elég ez így (hiszen neki csinálok ajándékot lol).
És mivel beígértem, íme a falam és az ajtóm:
(aki nem venné ki, 3 5 Seconds of Summer, 2 Fall Out Boy, 1 twentyone pilots, 1 Brendon Urie, 1 Bring Me The Horizon, 2 BTS, 1 Orlando Bloom, 1 Dylan O'Brien, 1 Liam Payne, 1 Zayn, 1 Troye Sivan és egy HP)
Így utólag pár Andys kép (amiket Csillától loptam, szorri, nem tudom hogy mi a neved wattyn (vagy hogy eleve van de szerintem van)):
További kellemes kora estét nagyoncukizeneimádóbarmok, sziasztooook! 💛💛💛💛💛
DU LIEST GERADE
Just Fangirling
SachbücherElcseszett és fangörcsös dolgaim folytatása. Ha érdekel mi van velem, nézz bele. Nem bánod meg, higyj nekem!