3. Fajna Mamke

30 4 0
                                    

Jest czwarty dzień szkoły

Czwartek

Dzisiaj nie mam lekcji więc zostałem w domu. Przez całą noc słuchałem piosenek BTS. Były CUDOWNE! Ten Jimin już tak dorósł. Muszę go odwiedzić jak najszybciej. Właśnie kupiłem już dwie bluzy i ARMY bomb. Ucieszy się jak mnie w tym zobaczy. Chyba powinienem zadzwonić do niego. Może jego stary numer jeszcze działa.

-Halo? - Powiedziałem do telefonu.

-Tu poczta głosowa nagraj wiadomość biiiiiiiiiiiip - Poczta głosowa odpowiedziała po koreańsku.

- No żesz szkur... - Rozłączyłem się.

Zadzwonię do jego jego mamy. Przemiła kobietka z niej. Zawsze dawała mi mleko, nie no po prostu cud kobieta, anioł kostny.

×Teraz mówią po koreańsku, bo matce się nie chciało polskiego uczyć×

-Halo? Dzień dobry! Z tej strony Władziu. Stary przyjaciel waszego synalka. - Powiedziałem radośnie

-Ooooooooooooooooooooooooo! Dzień dobry. - Powiedziała ciesząc się radośnie.

- Jak tam u Jiminka mojego Muminka? - Powiedziałem z uśmiechem pytając.

-A u niego bardzo dobrze. Spełnia marzenia i ogólnie zajebiodziście! A u ciebie Władziu? Chociaż on tęskni za tobą.

-U mnie w pożądku... A czy mogłaby mi pani dać do niego numer... Abym mógł sobie z nim porozmawiać i WyGyLy...

-Oczywiście słoneczko perełeczko! Na pewno się ucieszy jak do niego zadzwonisz! Napisz do niego aby wziął zapasowe gacie, bo się ze szczęścia posika!... Ale nikomu nie podawaj, zrozumiano?

-No ja nikomu nie podam! Zna mnie przecież Pani i wie, że ja nawet numeru mamunci nie spamiętam. - Zaśmiałem się.
Chwilę jeszcze rozmawialiśmy, ale mama Jimina musiała iść zabić kurę.

Uradowany szybko zapisałem numer Jimina, który wcześniej zapisałem na kartce gdy jego mama mi go podawała, a zapisałem go jako "Muminek kluska z kości🤩😍🐷"

Nie chciałem tak od razu zadzwonić więc poszłem kupić sobie kilka bluz i trochę gadżetów z BTS i BT21.

Po udanym zakupie poszedłem zjeść śniadanie i zamówić obiad (W restauracji, w której to zamówiłem robią to 2 godziny więc nie chciałem zwlekać)

Dobra to już koniec
W następnym rozdziale będzie ciekawie, więc postaram się go wcześniej wrzucić
Pa pa moje pedaloczki <3!

Szczęśliwe Życie WładziaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz