Sziasztok!
Meg hoztam a ötödik részt, remélem tetszeni fog mindenkinek.
Nagy ölelés és sok puszi: "Willer"
❤️ -T- ❤️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chelsea Dias~
A szerda hamar elment. Amanda és Chris feldobták a napomat. Otthon sokat kellett tanulnom, ezért nem nagyon mozdultam ki, a nappaliba se. Aznap kb semmit nem beszéltem Andreassal.
Csütörtök reggel már úgy voltam vele, hogy komolyan megnyalom ennek a lusta dögnek a fülét.. nem történt meg és nem is késtem el..
A suliban nem volt semmi érdekes, mindenki a holnapra készül, az osztályfőnökömnek kifejezetten tetszettek az ötletek amiket hoztam.
Miután hazaértem konkrétan mindent megettem a hűtőből.. jó nem is volt benne annyi minden, de nem maradt semmi.
Egy kis idő mulva megjött Andreas is.-Halloooo, van itthon valaki?-kérdezte baromi hangosan.
-Igen vaaan!-ordibáltam neki a szobámból. Ő pedig egyenesen a konyhába suhant.. hupsz
-És kaja van?-hehe az előbb ettem meg az összeset..
-Niiincs..-válaszoltam halkabban
-Hercegnő.. hova tűnt minden a hűtőből?-a pocimba
-Hát lehet megettem..-még öltöztem szóval ezt végig kiabálva "beszéltük".
-Chelseaa!!-csak röhögtem a szobámban. Viszont kopogtak.. bugyiban voltam szóval felvettem egy pólót és kikukucskáltam.
-Igen? Mit szeretne uram?-néztem rá teljesen ártatlanul, érdeklődve
-Hmm.. hogy én mit szeretnék?-megnyalta a száját-letépni azt a bugyit ami rajtad van.. maga Hercegnő mit szeretne?
Kicsit jobban kinyitotta az ajtót, mitől már szinte paradicsom színű fejem még vörösebb lett.
-Én egy kis teret szeretnék.. vagy csak pár pillanatot-Andreas kitárta a kezét
-Kapsz teret és pár pillanatot is. Én mit kapok?-sarkon fordultam és gyorsan kivettem a szekrényemből egy rövidnadrágot, majd vissza indultam az ajtóhoz, aztán lefagytam.. az ajtó nyitva volt, lakótársam mindent látott abból amit odabent csináltam... végülis csak öltöztem, de akkor is.
-Oké.. ez megteszi, de lenne még egy kérésem.. mostantól nyivta lehetne az ajtód nullahuszonnégyben-kacsintott. Én forgattam a szemem és kimentem, amint elhaladtam az ajtóban álló srác mellett kaptam egy erős ütést a seggemre-jah és formás popsid van!
-Fú! Namegállj! Hogy én egyszer álmodban mennyire meg foglak folytani egy párnával!-elindult be a hálószobájába én pedig szaladtam utána. Épp sikerül lehuppannia az ágyra mikor odaértem. Széttárta karjait.
-Mit fogsz tenni kiscica?-vigyorgott.
-Hogy mit?! Tönkreteszem azt a tökéletes fogsorodat!-ráugrottam, de nem tartott sokáig ostromom, konkrétan másodpercek múlva én kerültem alulra. Elkezdtem ütögetni kezeimmel amennyire csak tudtam, de lefogott. Kezdett felforrni a levegő megint. Megint! Ez a kulcs! Most úgy éreztem túl fogok járni az eszén. Lassan levezettem a kezem testén, pólója anyagába markoltam, hagyta. Lejjebb húztam magamhoz. Kezem hátáról felvezettem a hajáig, majd azzal kezdtem babrálni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Andreas
Любовные романыChelsea szülei az utolsó pillanatban elköltöznek, a lány pedig nem akar velük menni. A kollégiumokban már nincs hely s mivel a szülei tehetősek albérletben lakhat. A lakás jó, a suli rendben, minden problémamentes.. lakótársát kivéve. ! Ez csak is...