A klubb

72 8 4
                                    

Sziasztok!
Meg hoztam a második részt, remélem elnyeri a tetszéseteket.
Sok sok ölelés és puszi: "Willer"
❤️ -T- ❤️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chelsea Dias~

Úgy érzem mivel ez az első estém jól kell kinéznem. Egy fekete-ezüst ruha volt rajtam. Igazából eléggé hozzám tapadt és "csillogós flitteres" ezüst alapja volt, kivágásánál pedig fekete csipke. Alakom szépen kirajzolódott benne.. elegáns volt. Nem tudom mennyire számít majd kihívónak.. nekem elsősorban most a kényelem a fontos azt pedig megadja ez a ruha. Az az igazság, hogy sok New York-i buliban voltam már és mindenki mindig kiteszi a melleit, én nem akartam az első este elkönyvelni magam egy kurvának és amúgy sem támogatom a "mindenem kinn van" elvet, szóval meglátjuk milyen is lesz az este.

-

Kitipegtem a nappaliba, de Andreas nem volt sehol.

-Hahó! Jössz?-a válasz hamar érkezett.

-Megyek hercegnő ne aggódj!-elmosolyodtam, de ezt leplezve csak visszakiabáltam neki, hogy "haladjáál".

Tényleg jött ahogy mondta, egy ing volt rajta, egy elegánsabb nadrág, valami menő cipő meg egy baromi drága óra. Rámkacsintott.

-Mehetünk hercegnő?-kérdezte csábosan.

-Ne hívj hercegnőnek és igen menjünk.

-Na gyere Csinibaba!-mondta majd szépen lassan kezét hátamra csúsztatta és így kísért a lifthez.
Beérve a liftbe leszedtem magamról a kezét.

-Figyelj csak. Te miért tapizol?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.

-Hogy én, tapizni? Az mit jelent?-ahh annyira el van szállva magától. De aztán már "bíp" és a földszinten is voltunk, kinyílt az ajtó és újra egy kéz csúszott a hátam közepére.. majd egy picit lejjebb, de még nem volt annyira lent hogy felpofozzam az illetőt.

-

Átérve a bárba igazán szép látvány fogadott. Rendben volt minden, melegség járta át az egész helységet. "Kísérőm" rögtön odatolt egy csapat fiúhoz.

-Hé! Mi a szép cica neve?-kérdezte egy szőkehajú srác.

-Chelsea, ő az új lakótársam.-mondta egész hidegen Andreas-kiket hoztál Matt?-kérdezett vissza a szőkehajú.. Mattnek.

-Itt van Tom és ott hátul- mutatott pár asztallal arrébb-Kate.. akkor majd jön James és Nick is. Ja és Brandon hozza a barátnőjét, első este szóval Andreas.. nem rányomulni!

-Értettem-nevetett lakótársam, de nekem picit rosszul esett ez a mondtat. Nem volt időm gondolkozni rajta, mert valaki megfogott hátulról és a fülembe súgott.

-Szia, meghívhatlak valamire?-megfordultam, egy barna hajú, zöld szemű, karakteres arcú srác állt előttem.

-Először is.. hogy hívnak?-kérdeztem.

-James vagyok, téged új lány?-kérdezett vissza.

-Chelsea és valami erőset kérek-ma kell kibuliznom magam utána iskola.. és tetszett a hely.. tetszettek az emberek szóval el is kellett picit lazulnom.

A fénylő bárból kikaptuk az italokat és beszélgettünk. Nem tudom hanyadik felesemnél járhattam, de már nagyon kivoltam. James elment a "mosdóba" de láttam ahogy útközben lekapott egy másik csajt és kb fél perc múlva már smároltak. Ami azt illeti valahogy nem zavart, furcsa volt, de nem esett rosszul.

Pár pillanattal később az alkohol hatására már szinte el is felejtettem mi történt, csak hallottam, hogy az egyik kedvenc számom megy. Beálltam a tömegbe táncolni, ringattam magam a zenére. A ruha visszaverte a fényeket melyek testemen keringtek, színes, csillogó pontok futkároztak körülöttem. Valaki hátulról simult hozzám. Olyan jó illata volt.. Ütemesen mozgott csípőmmel. Kezét felvezette nyakamig, hajamat arrébb húzta és arccsontomtól kezdve, vállamig finom puszikkal kezdett elárasztani. Hátradöntöttem a fejem és hagytam, sőt még jobban akartam a kényeztetést. Többet, egyre többet kértem, mintha már nyomtam volna fejemet hátra, könyörögve, meleg érintéséért. Kihozott belőlem valamit, kirázott a hideg tapintásától derekamon. Nem állt meg, őt is elfogta a hév, kezével végigtapintott minden érzékeny pontot. Éreztem rajta a cigi és az alkohol szagát, tömény mennyiségben, de ettől függetlenül mámorító volt, izgalmas.. vonzott magához. Teljesen egymásnak simultunk. Kezeimmel tincseit birizgáltam. Övéi pedig testemen cikáztak. Kikapcsolt mindent bennem. Minden egyes porcikám egyre többet akart. Nem volt elég, semmi nem volt elég. Mintha tudta volna, erősen fenekembe markolt, megállt az idő, felnyögtem. Bőrömön éreztem ahogy elégedett mosoly húzódott szájára, szinte már égetett. Aztán rekedt hangon megszólalt és minden elromlott.

-Nem úgy volt..-gyengéden megharapta fülem és úgy lehelte bele a szavakat- hogy nincs tapizás hercegnő?-átrázott a hideg, basszus.

Tudtam, hogy nem helyes szóval azzal az ürüggyel, hogy ki kell mennem a mosdóba otthagytam és vissza se mentem. Egyenesen a kijárathoz siettem és reméltem, hogy van olyan részeg hogy holnapra elfelejti az egészet.

-

Otthon lemostam a sminkem, letusoltam, fogatmostam és egy haspólóban meg valami puha rövidnadrágban mentem aludni. Az ok hogy nem pizsamában az azért történt, mert még nem pakoltam ki mindent, de ma már nem volt erőm megkeresni hova tehettem. Ugyanakkor tetszett ez a szett is, kényelmes volt.

-

Hatalmas ajtócsapódásra keltem fel hajnal nem tudom hánykor. Kikászálódtam az ágyamból. Andreas épp valami szőke csajjal smárolt, én pedig csak ott álltam és néztem. Nemsokkal miután kijöttem észrevett, rámnézett, egy pillanatra a szemembe majd a hasamra, gúnyos arckifejezés jelent meg fején, majd belemarkolt a csaj fenekében, közben pedig végig a szemembe nézett. Én nem voltam hajlandó nézni a műsorát, sarkon fordultam és visszafeküdtem aludni. Fájt, pedig kb egy napja ismertem, de végülis én hagytam ott.

-

Reggel baromi szar fejfájással ébredtem. Kimentem a konyhába és láttam ahogy a tegnapi csaj épp kiosont a bejárati ajtón. Megforgattam a szemem és öntöttem magamnak a tejecskémbe, műzlit.

Egy fél óra múlva Andreas is kicammogott.

-Jóreggelt!-nem szóltam semmit csak egy gyenge mosolyt erőltettem az arcomra.

Nem sokat beszéltünk.
Elmentem a suliba ahol végre talákoztam Amandával, a legjobb barátnőmmel.

AndreasWhere stories live. Discover now