MaciNaci

44 6 4
                                    

Sziasztok!
Meg hoztam a negyedik részt, remélem mindenkinek tetszeni fooog!!
Sok sok ölelés és nagyon nagy puszi: "Willer"
❤️ -T- ❤️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chelsea Dias~

Suli.. hosszú folyosó, idegesítő emberek, csengő, unalom. Ma majdnem elkéstem.. vagyis elkéstem, és még a drága lakótársam sem tudott elvinni, mert nem volt hajlandó felkelni szóval futottam az iskoláig. A hajam egy óriási gubanc volt, a ruhák lógtak rajtam, egyenetlenül vettem a velegőt és járni is nehéz volt. Logikus, hogy pont ahogy berontottam a terembe nekimentem Chrisnek is.. igen, ex a láthatáron és igen, osztálytárs. Szívás.

-Szia-suttogta halkan.

-Szia-összeszorítottam a számat, de már meg is  szólalt egyetlen drága töritanárom.

-Chelsea Dias! Maga elkésett a második napon!-Mondta felháborodottan. Mintha nem tudnám...

-Bocsánat, többet nem fordul elő-úgy érzem nem voltam elég meggyőző, a tanárúr szemeiben tükröződött az én kifejezetlen "nemérdekel mi van" arcom.

-Üljön le kérem, épp arról beszélge..-Max hátulról közbe kiabált.

-Csak nem? Durva volt Andre egy kicsit tegnap este? Eddig utána láttam egyedül ilyennek a csajokat!-mindenki elkezdett nevetni, én pedig úgy éreztem meg kell ütnöm valamit, ehelyett csak levágódtam a székemre...  (Andre ez tetszik)

-Mindenki maradjon csöndben!-vöröslő fejjel ordibált a kedves töritanárom és most az egyszer támogattam-Max! Az óra végén kérem a tájékoztatódat!

Amanda közelebb csúszott hozzám a padon.

-Komolyan volt valami Andreassal este?-csak bámultam a barátnőmet mint valami hülyét. Kis idő múlva megszólaltam, közben még mindig nem tudta lecsitítani az osztályt "kedvenc" tanárom.

-Nem, nem történt semmi, azon kívül, hogy a buli után úgy viselkedett mint egy paraszt-válaszoltam neki fapofával. Chris rámnézett, de nem akart bántani mintha sajnálat lett volna a szemében.. de istenem tényleg nem történt semmii!

-Gyerekek mostmár tényleg elég!-már csak halk morajlás, alapzaj volt az osztályban-Szóval arról beszélünk, hogy idén ez az évfolyam rendezi az iskola jótékonysági bálját vagyis mindenkinek legyen partnere, a feladatokat majd még az osztályfőnökötök biztos ki fogja osztani.

Kicsöngetés után Chris sietett felém, (tudni kell, hogy én szakítottam vele, mert használta a szeretlek szót én pedig nem tudtam bűntudat nélkül viszonozni szerelmét.. nem akartam neki rosszat).

-Hali..-köszönt ma már másodjára.

-Hello-mosolyogtam, de most sem igaziból.

-Figyu, lesz ez a bál.. eljönnél velem?-rendes volt, kifejezetten rendes és nekem most ez kellett.

-I.. Igen.. persze!-álmosoly pipa megint.

-Dejó! Akkor majd egyeztetünk!-kivirult az arca, boldog volt. Örültem neki.

-Majd összeöltözünk!-kacsintottam. Kicsit még beszélgettünk, aztán lepörögtek az órák és már otthon is voltam. Kiderült, hogy a bál pénteken lesz, úgy vagyok vele, hogy nincs olyan sok időm, de ruhát addigra csak találok. Ja és segítenem kell a dekorációba.. vagyis én nem dekorálok mert lusta vagyok, de keresek jó ötleteket, valamilyen témát meg szimbólumot kell keresnem ami illik majd az alap hangulathoz.

AndreasWhere stories live. Discover now