• SINOPSIS •

217 24 0
                                    

Jihyo,seorang anak yatim piatu yang naif datang ke bandar besar Seoul untuk mencari pekerjaan . Dia dibawa ke bandar oleh rakan baiknya,Seolhyun yang tanpa diketahuinya Seolhyun adalah salah seorang pelacur . Dia dipaksa menjadi pelacur oleh Seolhyun dan Gong yoo,ketua sindiket pelacuran .

Cubaannya melarikan diri berjaya apabila dengan secara kebetulan dia ditolong oleh Woobin,seorang mekanik yang bekerja disebuah bengkel kereta bersama rakan baiknya,Kwang Soo . Woobin bagaikan menjadi penyelamat kepada yeoja itu . Dia menjaga Jihyo dengan baik dan lama kelamaan hubungan persahabatan mereka bertukar menjadi cinta .

" Saya bukan lagi seperti wanita lain,Bin . Saya tak layak untuk lelaki sebaik awak " - JIHYO

" Lupakan kisah silam . Saya akan tetap setia dan akan terus mencintai awak walau terpaksa menggenggam bara " - WOO BIN

Namun,disaat baru ingin merasa bahagia,Jihyo dengan secara tidak sengaja telah berjumpa kembali dengan Gong Yoo secara kebetulan di sebuah kelab malam dimana Jihyo bekerja disitu sebagai pelayan bersama-sama dengan Woobin yang membuat kerja sambilan menyanyi di kelab malam itu . Hidupnya mula terancam . Dia kembali diganggu oleh Gong Yoo dan dirinya juga mula diragui oleh Woobin,yang secara tidak langsung menguji kekuatan cinta mereka .

" Awak masih anggap yang saya pelacur ? " - JIHYO

" Engkau bukan lagi sesiapa bagi aku . Aku tak percayakan engkau lagi . Dasar Pelacur ! " - WOO BIN

" Engkau adalah pelacur dan akan tetap jadi pelacur,Jihyo ! Engkau tak akan pernah bahagia selagi aku hidup ! " GONG YOO

Apakah yang akan terjadi kepada Jihyo ? Dapatkah dia merasa bahagia ? Nak tahu,stay tuned 😊

[ SHORT STORY ] • [ BARA ] • [ KIM WOOBIN + SONG JI HYO + LEE GONG YOO ] Where stories live. Discover now