Merg în camera mea și mă îmbrac în ceva mai....nush...Mai ceva. Apoi cobor și plec cu Lucas în oraș. Ajungem la cafenea. Ne așezăm la o masa și ambii ne luam o cafea.
-Esti cam tăcută....s-a întâmplat ceva? Mă întreabă acesta.
-Nu...Sunt bine...cred.
-De ce spui crezi?
-Nu cred ca ești cel mai bun exemplu...Dar...Ce ai face în locul meu?
-Pai...În primul rand mi-as asculta inima...Apoi...văd dacă merita sau nu.
-Tu așa Îți susții prietenul? Apoi încep sunt rad. Cum era Mathias înainte?Lucas începe sa zâmbească și sa își lase capul ușor în jos. Apoi adaugă.
-Mai adevărat.
-Cum adică? intreb și iau o gura din cafea.
-Înainte...Mathias era un băiat mai...rebel...Sunt aici îmi plăcea ăsta la el. Cat de rebel era nu lasă o fata rănită. Avea mare grija cu ele. Pana când.... Larisa, o fata speciala...Era atât de frumoasă și la exterior dar și în interior, a murit.
- Cum s-a întâmplat asta?
- Era seara și au ieșit amândoi pe afară. Se plimbau pe şinele unui tren și își făceau poze. Erau la 5 metri de trenul ce a luat curba pe şine...Iar atunci Larisa îl împinge pe Mathias dandu-si la propriu viața pentru el.
-Îmi pare nespus de rău...
-Și lui i-a părut extrem de rău. A intrat în depresie câteva luni bune. Îi pierdu-se pe absolut toți...mamă, tată, iubita...A zis ca trebuie sa își revină pentru Iza.După toate astea chiar îmi pare rău pentru el...Îmi dau seama prin câte a putut intra... Bine ca era Iza...ca altfel....Dar de ce imi pasa de el? NU. OPRESTE-TE NU ÎL POȚI IUBI.
-Chloe??? spune Lucas fruturandu-si mana prin fata mea. Ești încă pe pământ? Sau ai aterizat pe Luna?
- Foarte amuzant. Nu e timpul sa mergem după Iza?
- Mai sunt câteva minute.
- Exact. spun și mă ridic.Mergem la mașină și pornim după Iza. Ajungem și așteptăm ca sa apară. După câteva minute o văd cum iese. Îi fac cu mana și vine spre mașină.
-Buna Iza! Cum a fost?
-Super! spune cu o fata dezamăgită.
-Ce ai pățit? întreba Lucas.
-Nimic....haideti sa mergem.Într-un final ajungem acasă. O duc pe Iza în camera ei și o ajut sa se îmbrace. Merg înapoi jos și îl aud pe Lucas vorbind la telefon. Și da...cred ca vorbea cu Mathias. De ce? Pentru ca a spus ,,Ai rezolvat frate?" Iar Lucas nu vorbește cu ,,frate" decât cu Mathias. Merg în bucătărie și pregătesc ceva de mâncare Izei. O chem la masa, dar nu răspunde. O mai strig odată, nici acum. Mă duc în camera ei și deschid ușa. Nu era. Îl striga pe Lucas sa vadă dacă ușa de la intrare este închisă. Era. Unde putea sa se duca? Trecuse jumătate de ora și nu era nicăieri. Trag aer în piept și mă gândesc unde s-ar fi putut duce. Pe fereastra nu...Pentru ca are rău de inaltime...ușa de la intrare e închisă...Unde e? Mă uit în dreapta mea. Era camera lui Mathias. Poate e acolo...Dar nu am voie sa intru. Dar pentru Iza fac orice. Apăs pe clanță și o văd pe Iza cum stătea în patul lui Mathias plângând.
-Iza...Ce ai pățit?
- .....
- De ce plangi? spun punandu-ma în genunchi și privind-o în ochi.
-Unde e Mathias?
-Are putina treaba. Dar vine imediat.
-Nu! Vreau sa vina acum! Am nevoie de el!Dupa spusele ei mi se rupse inima în 2. Dau din cap aprobator și aceasta mă ia de mana după ce își șterse lacrimile cu mâneca bluzei.
Merg la Lucas sa îl anunț ca am gasit-o și îi spun sa îl sune pe Mathias.
-Mathias! Vin-o acasă urgent.
-Ce s-a întâmplat?
-Doar vin-o.Mathias povestește.
După ce Lucas Mi-a spus sa vin acasă, las totul și vin. Ajung și o văd pe Iza cum stătea pe canapea plângând cu Lucas și Chloe lângă ea.-Iza? Ce s-a întâmplat? spun apropiindu-ma de ea.
- Trebuie sa iti spun ceva important.
-Spune...
-Promiți ca nu spui la nimeni? Dar nici voi. spune uitându-se la Lucas și Chloe.
-Promitem. spunem toți.
-Pai...nush... După ce M-ai dus tu la Grădiniță, am vazut-o pe Mira...Și pe iubitul ei....Dar nu se plimbau...așteptau....Și nu știu pe cine...Apoi m-au văzut și mi-au spus sa nu zic la nimeni....ca altfel voi regreta....Au zis ca o sa iti facă o surpriza. Amândoi. Și la Cum au spus nu suna ca ceva de bine... EI NU VREAU SA TE PIERD ȘI PE TINE!!!! spune apoi începu sa plângă și mai tare.Mă duc la ea și o iau în brațe. Apoi o ridic și o îmbrățișez. După îi spun:
-Nu mă vei pierde. Nu permit asta.
Îmi promiți?
-Îți promit! Te iubesc surioara!
-Haide sa mâncăm. Îmi este foame.Chloe povestește
După ce am mâncat mă duc cu Iza în camera ei sa văd ce pot sa fac ca sa o liniștesc. Dar nu pot...A început sa îi fie frica. Nu știu ce pot sa fac...Am încercat sa ne jucam...sa o adorm...Dar îi este frica. Mâine o sa o invoiesc de la grădiniță....măcar pana se mai liniștește.
Am încercat tot felul de metode...Dar nu face absolut nimic decât de a sta în pat cu unicornul ei de plus în brațe.-Iza...liniștește - te. Nimeni nu o sa îi facă rău lui Mathias.
-Și dacă o va face? Niciodată nu poți avea încredere în Mira și....
-Și cine?
-Și Marco.
-Cine este Marco?
-Iubitul Mirei....Se uita la mine cu atât de mult dezgust....Și zâmbea printre spusele Mirei.
-De unde știi cum îl cheamă?
-Mi-a spus Mira....ca dacă nu ascult de ordinele ei Marco o sa îi facă ceva pe lângă surpriza lui Mathias....
-Offf....micut-o! Du-te în camera mea. Vei dormi cu mine.
-Esti sigura? Nu te voi deranja?
-Nu ai de ce! Haide....fuguța.Își ia pijamalele și desigur unicornul, apoi merge spre camera mea. Eu o urmez...Și apoi închid ușa. Iza merge la baie ca sa se schimbe și sa se spele pe dințișori....Apoi vine și se pune în pat. Mă duc sa mă schimb și eu și sa mă pregătesc pentru culcare. Mda...Atât de mult am încercat ca sa îi scot din cap spusele Mirei....Dar nu am reușit.
.
.
.
.
.
.
Stop. Gata și cu acest capitol...Îmi pare rău că postez atât de greu...Dar....Viața de student e cu totul și cu totul grea....Dar sa trecem peste asta. Sper ca va plăcut și am încercat sa îl fac mai lung de data asta...Dar știți doar ca trebuie sa aveți răbdare ca sa știți finalul...Sau ce se întâmplă. A da...Și cam așa arata Marco. (Iubitul Mirei)
Vă pwp dulce. Pe curând ❤❤❤
CITEȘTI
-SCLAVA LUI- (VOL. 1)
Teen FictionÎn această carte este vorba despre o fată ce locuia cu tatăl ei după ce acesta a pierdut-o la pariuri.... dacă vreti sa aflați mai multe cititi-mi cartea. 😉😘😘😻😻