CAPITOLUL 11

6.4K 162 1
                                    

De dimineață.
Mă trezesc lângă Iza...Îmi este mila de ea ca a trebuit sa treacă prin așa ceva. Mă ridic ușor din pat pentru a nu o trezi și mă duc spre baie. Îmi fac rutina și mă îmbrac.  Apoi văd ca se agita în pat. Mă duc la ea și se pare ca visa. Așa ca decid sa o trezesc.

-Chloe!!! se trezește țipând.
-Sunt aici. Nu Îți face griji! Sunt aici...
-Chloe...Te rog! Asculta - mă. Dacă Lucas te invita în oraș sa nu accepți. Te rog!
-Iza....Ești bine? Mă duc știți aduc niște apa.
-Nu! Trebuie sa mă asculți!

Iza povestește.
-Nu! Trebuie sa mă asculți! 
-Iza...Mă întorc cu un pahar de apa promit!
-Dar nu am..... Și apoi Chloe închide ușa.

Off...De ce nimeni nu mă asculta! Am visat cum Lucas o invita pe Chloe în oraș.  Apoi se întâlnesc cu Mira și Marco. Nimeni nu se saluta. Dar apoi Marco se intoarce și îl împușcă pe Lucas. Sper din tot sufletul sa nu fie un vis dinala... Eu încep sa visez cum unele întâmplări se întâmplă. Da știu suna ciudat. Dar așa se întâmplă!

-Am venit!
-Chloe! Dar nu vreau apa! Vreau sa nu te duci cu Lucas prin oraș! 
-Cred ca începi sa ai coșmaruri Iza.  Dar stai calma nu se întâmplă.  Visele nu pot deveni realitate.
-Ba da. Dacă crezi cu adevărat în ele poți dar nu asta vreau sa zic.
-Iza...liniștește-te.

Decid sa mă las bătută chiar dacă Chloe nu poate sa creadă în ceea ce zic, dar chiar este adevărat...
Mă dau jos din pat și merg spre camera mea pentru a mă îmbracă și a-i face rutina.

Chloe povestește.
După ce Iza s-a mai calmat în legătură cu vinul ei merg la bucătărie și pregătesc ceva de mâncare pentru toți. 

-Buna dimineata Chloe!
-Buna dimineata....Lucas! De ce ești așa fericit?
-Ehh...motive.
-Bine....
-Neața! spune coborând pe scări Mathias.
-Neața! Ce ai pățit?  îl întreabă Lucas.
-Nush...Mă simt...Nu eu în dimineața asta.  Iza cum este?
-Pai....Mai bine nu se mai gândește la ceea ce s-a întâmplat dar....
-Dar ce? întreabă amândoi speriați.
-A visat un vis ciudat și Mi-a spus sa nu ies în oraș astăzi cu Lucas. Și nu înțeleg de ce....

În acel moment Mathias se uita spre Lucas cu o fata gen ,,RLLY? ORAȘ?  CU EA?"
Dar i-a întrerupt micuța prințesa.
- Lucas trebuie sa iti spun ceva!
-Te ascult Iza.
-Nu ieși azi afară! Te rog! Te vei pune în pericol!
-Iza? Eu cred ca atunci când te-ai trezit, nu te-ai trezit în pat.
-Lucas...Eu nu glumesc acum.
-Bine...Nu ies azi...
-Promiți?
-Promit!

Dupa convorbirea lor am pus micul dejun pe masa și am început sa mâncăm.  După masa am hotărât ca pe Iza sa nu o mai ducem la grădiniță o vreme ca sa nu se întâmple din nou accidentul. Aproape toată ziua je - am jucat iar aproape de seara Iza adormise...cred ca din cauza oboselii. Am hotărât ca eu și cu Lucas sa ieșim puțin pe afară. 
Ne plimbam ce ne plimbam și îi vedem în fata noastră pe Mira și Marco....nimeni nu spune nimic...Până când se aude un sunet de arma în spatele nostru după ce trecusem de cei 2.

Iza povestește
Eram în pat iar visul de aseară își făcuse apariția din nou. Mă trezesc îi strig puțin pe Lucas și Chloe, dar nu răspund. Mă duc în camera lui Mathias și acesta se uita pe telefon.

-I-ai văzut pe Lucas și Chloe?
-Sunt afară.
-Îmbrăcate mergem după ei!
-Cred ca se descurca.
-Mathias nu înțelegi! Dar Îți explic după ce îi văd acasă.
-Bine....

Mathias povestește.
Nush de ce este așa de panicata. Sunt copii mari. Iar în legătură cu Chloe....ehh...veți vedea mai târziu. Intr-o fracțiune de secunda...Iza se imbracase cu o geaca și ghetuțele ei... Îmi iau cheile de la mașină și plecam după cei 2. Mergem ce mergem și îi văd pe un trotuar. Se plimbau. Când mă uit în spate spre Iza. Aceasta era coborâtă din mașină și se duse după Chloe și Lucas. Mă dau jos din mașină și văd cum Iza se duse către o alta persoana și îi luase ceva apoi se auzi un foc de arma. Rămăsesem înghețat pentru ca era întuneric iar eu nu o mai vedeam pe Iza dar nici nu o mai auzeam. Eram pur și simplu șocat iar pentru ceva timp îmi stătuse inima.

Chloe povestește.
După ce focul de arma a fost tras am înghețat pentru ca am simțit parfumul Izei în aer. M-am întors și nu o mai vedeam. Pe cealaltă parte l-am vazut pe Mathias cu stătea și se uita în gol...nimeni nu avea destul de mult curaj șea se apropie....Dar ca orice fata m-am dus către incident. Am vazut-o pe Iza întinsă pe trotuar și pe Mira le fel. Ciudat....Unde este Marco?
M-am aplecat asupra Izei și I-am luat mana.  Am verificat-o sa văd dacă are puls. Avea. I-am spus lui Lucas sa cheme o salvare.  M-am dus și spre Mira chiar dacă nu voiam sa văd dacă și ea mai are puls dar nu îl avea. După câteva minute a venit o salvare și a pus-o pe  Iza pe people targa. Apoi am plecat cu mașina lui Mathias spre spital.  Ajungem acolo și nu știam ce sa facem ca sa o putem ajuta și sa nush fim panicați....Bine...Mai mult decât eram. După aproape o ora doctorul ieșise din camera unde era Iza și ne spuse:

-Sunteți aici pentru Iza?
-Da. Eu sunt fratele ei! spune Mathias. Spuneti-mi ca este bine!
-Domnule mai întâi calmați-va.
-Sunt calm!
-Mathias știu ca suferi dar gandeste-te la Iza. spun văzând ca mai avea puțin pana îi dădea un pumn doctorului.
-Momentan fetița este intr-o stare de adormire....Nu este în coma dar nici mult nu mai are.
-O putem ajuta cu ceva?
-Rugati-va sa fie bine.
-Putem intra? întreba Lucas.
-Da...
-Va mulțumim.  La revedere.
-la revedere copii.

Intram în cabinet și o vedem pe Iza...Era atât de plăpânda. Era ca un fulger de nea....sperând ca nu se va topi curând.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Șiiii....gata și cu acest capitol. Scuze ca l-am postat atât de târziu....sincer chiar nu am mai avut timp sa îl postez. Sper ca va plăcut și dacă da sa nu uitați sa îl votați.  Apropo! Multumesc mult tuturor! Nu știți cât m-ati făcut de fericita în acest moment! Am făcut 400 de ochișoriSunteți minunați!

  Apropo! Multumesc mult tuturor! Nu știți cât m-ati făcut de fericita în acest moment! Am făcut 400 de ochișori!  Sunteți minunați!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vă multume sc din suflet!  Și îmi pare rău pentru eventualele greșeli de scriere. Va pwp. ❤❤😘😘😘😘😘❤❤❤❤

-SCLAVA LUI- (VOL. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum