Va rog frumos cititi ve e la final. E imprtant! 🚨🚨🔥🔥🔥👅👅👍
O iau și o pun ușor pe pat. Nu am mai schimbat-o în pijamale pentru ca nu voiam sa o trezesc. Mă duc în camera mea și mă schimb...Nu am dormit toată noaptea. Gândul Mi-a fost numai la Mathias.
-----------------------------
După o săptămână.
Insfarsit! Azi este ziua când Mathias vine acasă. Îmi e dor sa îl strâng în brațe și sa ma sarute cum numai el știe sa o facă...Cobor la bucatarie și pregătesc micul dejun. O chem pe Iza și ne apucam sa mâncăm.-Multumesc Chloe...Dar nu mai pot manca. spune Iza dând farfuria la o parte.
-Bine. Mă bucur ca ai mâncat ceva de dimineață.
-Când mergem după Mathias?
-Azi...Pe la 11:30, după câte mi-a spus doctorul.
-Abia aștept sa îl strâng în brațe și sa ne jucam! spune țopăind spre camera ei.
-Nu doar tu îl vrei acasă...spun în gând în timp ce strâng masa.Mă duc în camera mea și îmi aleg cu ce sa mă îmbrac. Aleg sa îmi iau niște blugi negri, o bluza roșie și un cardigan negru. Parul decid sa îl las pe spate. Mă duc spre camera Izei. Era și ea îmbrăcată cu o bluza alba și niște pantaloni gri. Parul încerca să îl lege la spate dar nu reușea.
-Vrei sa te ajut? zic văzând ca nu reușește.
-Da...Iau peria și îi mai pieptăn câteva fire rebele apoi îl prin cu un elastic la spate cât mai sus.
-Multumesc!
-Nu ai pentru ce Iza. spun zambind.
-Mergem? Îmi spune văzând ca se apropie ora 11:30.
-Ce mai astepti?Aceasta îmi zâmbește și pleca mai repede decât as fi crezut din camera. I-am luat puloverul ce îl uitase pe pat și mergem. Îl pun și o încalț apoi pleca spre mașină. Mă încalț si eu și plecam.
Ajungem la spital și îl văd pe doctor.
-Buna ziua! Am venit...
-Buna Chloe! Buna frumoaso! zice privind-o pe Iza.
-Eu sunt Iza. Sora lui Mathias.
-Da...Am venit sa îl luam acasă.
-Sigur! Mă duc sa îi fac fisa de externare și puteți pleca. spune și pleacă.Mergem spre salonul lui Mathias și văd ca el deja era îmbrăcat și pregătit sa plece din locul acesta.
-Hei ați venit! spune fericit văzându-ne.
-Normal ca am venit! Doar nu te uitam aici.
-Mathias! spune Iza venit spre el și luandu-si în brațe.Doctorul își face apariția și spune ca putem pleca. Mathias o lua pe Iza și pleca. Voiam sa merg după ei dar doctorul mă opri...
-Trebuie sa vorbim neapărat...
-Bine...haideti sa vorbim. spun intorcandu-ma cu fata la el.
-Nu aici...Este okey dacă vi la cafeneaua din colt pe la ora 6?
-Da...nicio problema. La revedere.
-La revedere Chloe!Ies din spital și văd ca cei 2 mă așteptau la mașină.
-Ce a durat atât? Mă întreabă Mathias.
-Ăăăămmmm....Nimic. a trebuit sa vorbesc cu doctorul ceva.
-Ce anume?
-Nimic important...
-Sigur?
-Da...Sigur.Urcam în mașină și mergem spre casa. Intram iar Mathias se opri în loc și inspira.
-Ce dor mi-a fost de locul acesta.
-Și mie...spune Iza
-Dar tu? Tu nu ai plecat de aici...Nu? spune Mathias uitându-se la mine.
-Nuuuu adică voiam sa zic ca și mie Mi-a fost dor de locul acesta în timp ce ești și tu aici... M-ai lipsit mult frățioare!
-Offf Iza. Promit ca nu mai plec de aici.
-Așa sa faci! spune apoi îl îmbrățișează.Mă duc spre camera mea și îmi dau geaca jos. Mă așez pe pat și încerc sa mă gândesc la ce ar vrea sa îmi spună doctorul atât de important încât sa nu îmi poată vorbi acolo. Îmi pun capul între palme și închid ochii. Sunt trezită de vocea lui Mathias ce imi striga numele.
-Pământul către Chloe? Ai aterizat pe pământ?
-Da...scuze Mathias....
-Ce sa întâmplat? Am crezut ca vei fi mai fericita dacă sunt acasă.
-Cum poți sa spui asta? Normal ca sunt fericita. Mă faci cea mai fericita fata... spun și îl sărut dulce.-Ce ai vorbit cu doctorul? spune asezandu-se pe pat.
-Noi nu trebuie sa avem secrete fata de altul. Deci o sa iti spun. Mi-a spus sa ne întâlnim la cafeneaua din colt la ora 6 ca sa vorbim ceva important. Dar ce poate sa îmi spună atât de important?
-Nush...Vrei sa vin cu tine?
-Mathias...Nu...asta e intre mine și el...Dar sunt puțin îngrijorată.
-De ce?
-Dacă îmi spune ceva legat de sănătatea ta? Dacă te voi pierde? Eu nu vreau sa te pierd....Și....Mai voiam sa spun câte ceva dar buzele lui fac contact cu ale mele. Nu mai puteam spune nimic. Nu am mai stat pe gânduri și îi accept sărutul. Îmi era foarte dor de buzele astea. Mă făceau sa simt fluturașii în stomac. Se desparte ușor de buzele mele și adaugă:
-Tu niciodată nu ai sa mă pierzi! Te iubesc mult!
-Stiu asta! spun și îl mai sărut pentru a doua oară.-Ăăăămmmm scuze ca va deranjez din distracția voastră dar am nevoie de puțin ajutor... spune Iza oprindu-se în tocul ușii.
-Da...imediat vin.spun dandu-l la o parte pe Mathias.
-Nu! Lasa-ma pe mine. Ai făcut prea multe cât timp nu am fost pe aici. spune și se ridica din pat.
Răsuflu usușurată. Mathias știe cum sa mă calmeze...Mă ridic și eu din pat și aud soneria la.-Raspunde eu! Țip ca sa mă audă cei 2.
Mă duc la parter și deschid ușa. Era Gabriela.
-Buna Chloe. Iarta-ma ca te deranjez. Dar i-am adus Izei puloverul de vinerea trecuta când a fost la mine...cred ca la uitat. Spune și mi-l dă.
-Multumesc mult Gabriela. Hai intra te rog!
-Offf dar nu vreau sa deranjez.
-Serios? Și dacă te rog eu mult mult mult?
-Bine... spune intrând în casa.
-Fa-te comoda. Vrei o cafea?
-Da te rog! Azi nu am apucat sa beau deloc.M-am dus și am pregătit cafeaua. Cate una pentru fiecare. Ne-am așezat pe canapea și am început sa vorbim. La un moment dat...De sus își face apariția Mathias.
-Buna Gabi! Ce faci pe aici?
-Buna Matt! I-am adus puloverul Izei. La uitat la mine...
-Forate Bine. Ești bine venită oricând.
-Stiu asta! spune și îl îmbrățișează prietenește. Cum te simți?
-Mai bine...Mă uitam la ceas și văd ca e 5:55.
-Gabi? Te deranjează dacă te las cu Mathias? Trebuie sa plec undeva..
-Sigur! Du-te. O pot vedea și pe Iza.Mă duc mă încalț si îmi iau geaca apoi ies repede pe ușa și în 3 minute ajung la cafenea. Îl văd pe doctor cum sta la o masa și mă așteaptă. Iau loc lângă el si spun:
-Buna seara! Am venit...
-Te rog Chloe...Nu te chinui cu politețea. Vorbește cum vorbești cu o persoana de varsta ta...Mă simt bătrân când vorbești așa cu mine.
-Atunci Bună!
-Vezi ca se poate? spune râzând. Bei ceva?
-Poate doar niște apa.
-E mai bine decât deloc...Face semn chelneritei sa vina si comanda. După câteva minute aduce comanda.
-Așa Chloe...Am venit aici pentru a vorbi. Deci...eu te cunosc de când erai mica...Pentru ca eu....
Pam Pam....cred ca va las în suspans de data asta. =))) Sper ca va place capitolul. Și vreau păreri...Vreau păreri despre cartea asta. Sa o închei în câteva zile sau o mai prelungesc? Mă bucur ca va place! Va pwp pe toți din va iubesc mult mult mult! ❤❤❤😘😘💗💖💓💞💟💟
CITEȘTI
-SCLAVA LUI- (VOL. 1)
Teen FictionÎn această carte este vorba despre o fată ce locuia cu tatăl ei după ce acesta a pierdut-o la pariuri.... dacă vreti sa aflați mai multe cititi-mi cartea. 😉😘😘😻😻